Datasmurf Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Ah. Jeg har personlig aldri intenst lyst på røyk eller snus etter at jeg slutta. Mye på grunn av den forferdelige smaken, og fordi jeg får nikotinen min fra e-sigg i disse dager. Kanskje det er fordi jeg aldri var tro mot sigarettene heller. Jeg røkte strå, mose, bananskall, sokker, rullings, sigg, pipe, cigar, cigarillos, hasj, brukte snus, oliver twist, ordentlig skrå, snuff og hva enn det skulle være. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 .. bananskall og sokker? Det skjer sjeldent, men skjer (med meg, altså). Da er det kjekt å ha tobakk, for å lure kroppen litt.. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Fikk aldri noen spesiell røyksmak av ky4 selv. Basically bare karamell. . Prøver meg på et par nye smaker i 100% vg. Namely Flue Cured, Cola og D'doff. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 .. bananskall og sokker? Det skjer sjeldent, men skjer (med meg, altså). Da er det kjekt å ha tobakk, for å lure kroppen litt.. Du prøver mye rart for å bli rusa. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Ingen av tobakkjuicene jeg damper smaker som røyk, ikke i nærheten en gang. Og gudskjelov for det. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Denne her så litt interessant ut.. http://www.gotvapes.com/index.php?main_page=product_info&cPath=197_277&products_id=1680 Du prøver mye rart for å bli rusa. .. funket det.. ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Nei, det gav bare en mild hodepine. Litt som å innta muskat med andre ord. For øvrig: From SMOKTECH Dear All Valued Customers, Confirmed by laboratory of Smoktech,SMOKTECH GROOVE might have an potential safety hazard due to the design defects. we deeply apologize for all the panic and inconvenience After careful deliberation, to be responsible for customer satisfaction of normal use, to keep the brand integrity of SMOKTECH, we’ve made the decisions below: 1) As for the groove that are still at the warehouse of our distributors, pls try to destroy them at the purpose of environment protection and safety 2) as for the groove that are already sold to end users, please do a 100% recall instantly. 3) SMOKTECH distributors can choose any MOD in SMOKTECH current product line and we will send the quantity of equal value. 4) SMOKTECH will pay the shipping from factory to warehouse of our distributors. 5) We are attaching instructions on the best way to destroy the groove. 6) We will stop production of Groove since today. At last ,thanks a lot for all your support during the past 3years. we appreciate all the advice and comments of the items from all the customers and distributors. SMOKTECH will supply the most updated ,best quality and safest products to the market in future. Thanks. Smoktech Marketing Department June, 09, 2013 Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Denne her så litt interessant ut.. http://www.gotvapes....roducts_id=1680 Det gjorde den så absolutt. Kanskje noen har prøvd noe sånn, og kan uttale seg om den.. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 For øvrig: Hva er det med det der egentlig? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Dette så interesant ut, kan dessverre ikke bestille selv siden jeg bor hjemme og mine foreldre hadde drept meg, så hvis noen har ett sett nytt eller brukt med alt jeg trenger for å begynne så send en pm, helst i oslo/akershus område:) Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Dette så interesant ut, kan dessverre ikke bestille selv siden jeg bor hjemme og mine foreldre hadde drept meg, så hvis noen har ett sett nytt eller brukt med alt jeg trenger for å begynne så send en pm, helst i oslo/akershus område:) Mener å tro at du kan få hente fysisk av Ramzy som driver damping.no, i oslo.. bare send en mail og spør Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Denne her så litt interessant ut.. http://www.gotvapes....roducts_id=1680 .. funket det.. ? Det gjorde den så absolutt. Kanskje noen har prøvd noe sånn, og kan uttale seg om den.. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Haha.. Såpass. Men den "killer" som han nevner på slutten. Som han liker. Hva er det for noe? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Ja.. da var det vel like greit å holde seg unna da Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Ja.. da var det vel like greit å holde seg unna da Ja, det er vel sant.. Men selv om han "fiklet det til" og brukte mange timer, så er det jo ikke sikkert vi ville hatt noe problem... Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Mener å tro at du kan få hente fysisk av Ramzy som driver damping.no, i oslo.. bare send en mail og spør Han selger ikke til mindreårige Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Noe som er fullt forståelig, du selger ikke til mindreårige. Jeg lar ikke mindreårige prøve fordamperene mine når jeg er på fest heller. Uansett om de røyker / snuser / ruser seg på andre måter til vanlig. Mye det samme prinsippet som at jeg ikke kjøper alkohol til mindreårige. 1 Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Fjerna ene veka på den ene ProTanken i stad. Synes det smaker litt bedre nå, kan være innbilning siden det smakte bra fra før, men synes Throat Hit'en er større i hvert fall. Fasttech har enda ikke makket seg til å sende SVD'n. Skal de lage den først tro? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Fjerna ene veka på den ene ProTanken i stad. Synes det smaker litt bedre nå, kan være innbilning siden det smakte bra fra før, men synes Throat Hit'en er større i hvert fall. Fasttech har enda ikke makket seg til å sende SVD'n. Skal de lage den først tro? Gikk inn på healthcabin for å se om det kanskje er noen kinesisk høytid. Og det er det, på en måte.. Det er "dragon boat festival" fra 9-12 juni. Så de sender ikke før den 13. Sikkert samme hos disse her om det er kinesisk butikk. Og det er det vel... Så da må du nok bare vente... Endret 10. juni 2013 av Amaline Lenke til kommentar
Slai Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Noe som er fullt forståelig, du selger ikke til mindreårige. Jeg lar ikke mindreårige prøve fordamperene mine når jeg er på fest heller. Uansett om de røyker / snuser / ruser seg på andre måter til vanlig. Mye det samme prinsippet som at jeg ikke kjøper alkohol til mindreårige. Men... What? Jeg ser ikke logikken her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå