Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åååå?? Opplever noe av det samme med vivi nova'en. Det er rart, for ''skallet'' skal jo egentlig ikke ha noe å si sånn sett..

Nei, det er meget merkelig. Bestilte meg en Kanger ProTank til i dag fra damping.no, , og slengte med en C4 clearo siden jeg ikke har prøvd den enda. :)

Ja, er du i nød, så funker vel det meste. :)

Hadde aldri trodd det skulle være så mye som det var. Kom på flyplassen i går, en liten flyplass, ikke mange butikker. Tobakk-sjappa hadde juice, og i tillegg hadde FlavourArt en liten butikk der med juice og noe utstyr.. :)

Flott da :). Vi bor jo i verdens siste Sovjetstat tydeligvis.
Lenke til kommentar

Jeg har dampa mange iClear16 tomme med Tvisted Java, og har hatt iTasten på 3.6 volt og det har smakt meget godt og gitt mye damp. Nå slo det meg plutselig: Hmm, da går det sikkert bra på Drawtuben også :) Bingo, den damper meget godt :) Da er det enkelte Juicer som fint går an å dampe med iClear på mekaniske moder :)

Lenke til kommentar

Ja med DT starter du med 4.2 volt, så det bør fungere flott. :)

Dagens bilde

8971876428_7c4ac1c8d9_b.jpg

Et stykke kunst indeed :) Meget flott Mod, liker spesielt den inngraverte figuren - Engel ser det ut som. Digger mekaniske moder nå, men gleder meg sinnsykt til å få SVD'n :) Den kan man ha 2 18350 batterier i også. Har sett en del reviews av den i dag, og jøje meg, den er visst større enn jeg trodde lol :) Like stor som Vamo'n kan den vel ikke være, men i rustfritt stål er den også egnet til batong på byen :) Lurer på når noen lager en dampe NunChuck he-he? Oops - Det var visst ikke C4 clearo jeg bestilte før i dag, men CE5 V3 visstnok.
Lenke til kommentar

Jeg fikk nettopp følgende epost fra vaper.no:

Vi kan med glede informere om at tollvesenet nå har opphevet karantenen for import av dampdråper fra T-Juice. Dette betyr at vi nå kan sende dette fra lager i Norge.

Vennlig hilsen

vaper.no

Skjer det positive ting her?

Lenke til kommentar

Buffy, jeg trenger litt råd fra deg...

Har prøvd å punche cartoer selv. Puncheren jeg fikk fra vapeescape var ikke særlig bra. Hullet er alt for stort og spissen på skruen er alt for butt. I tillegg er det rustfrie stålet i cartomizeren veldig sollid. Resultatet er at jeg kun får laget små hull og at cartomizeren blir bulket og deformert og ikke lenger passer i tanken... Har du noen råd?

På den andre siden fikk jeg testet en DCT tank som fulgte med Teslamodden min. Cartomizeren har to STORE avlange hull. Denne saken gruser alt annet jeg har prøvd med stor margin. Smaken kommer utrolig godt frem og den produserer helt ville mengder damp. Aner ikke hva slags cartomizer det er dessverre, men jeg skulle GJERNE hatt tak i flere :-D

Er det noen som har erfaring med DC cartoer og kan anbefale noen, helst med krage og store hull ;-) Den jeg har ser ut som den i linken under, men er 1,5 ohm.

http://www.fasttech.com/products/0/10002095/1363900-dct-pre-punched-tank-cartomizer-flanged

Endret av Vaperizer
Lenke til kommentar

Vel, om det er med nikotin, vet jeg at jeg kommer til å handle der om jeg får juice raskt når jeg trenger det. Prisene kommer sannsynligvis til å være forjævlige, så jeg kommer sikkert til å handle direkte fra TJuice, men ...

Bah, det er ikke med nikotin. :(

Lenke til kommentar

Har prøvd å punche cartoer selv. Puncheren jeg fikk fra vapeescape var ikke særlig bra. Hullet er alt for stort og spissen på skruen er alt for butt. I tillegg er det rustfrie stålet i cartomizeren veldig sollid. Resultatet er at jeg kun får laget små hull og at cartomizeren blir bulket og deformert og ikke lenger passer i tanken... Har du noen råd?

På den andre siden fikk jeg testet en DCT tank som fulgte med Teslamodden min. Cartomizeren har to STORE avlange hull. Denne saken gruser alt annet jeg har prøvd med stor margin. Smaken kommer utrolig godt frem og den produserer helt ville mengder damp. Aner ikke hva slags cartomizer det er dessverre, men jeg skulle GJERNE hatt tak i flere :-D

Er det noen som har erfaring med DC cartoer og kan anbefale noen, helst med krage og store hull ;-) Den jeg har ser ut som den i linken under, men er 1,5 ohm.

http://www.fasttech....tomizer-flanged

Du kjøpte denne?

http://www.vapeescape.co.uk/cartomiser-hole-punch~457http://www.vapeescape.co.uk/cartomiser-hole-punch~457

Det er denne jeg bruker. Den er ikke den aller spisseste men får jobben gjort, man må bare ta litt hardt i. Selv pleier jeg å bruke noe tøy eller lignende for å få bedre grep når jeg strammer uten å ta livet av fingrene mine :p Jo mer du skrur jo større blir hullene. Jeg skrur 7-8 halvdreininger og 3 hull. Trenger jeg flere så er det bare å punche ett til lenger opp. Masse hull gir maaaasse smak er min erfaring.

Cartomizeren blir noe deformert ja, det kommer man ikke unna, men det skal funke bra i en tank. Jeg sitter å damper på en selvpuncha cartomizer på tanken fra damping.no as we speak, og den første tanken var faktisk i plast som jeg kjøpte fra vapeescape som det også funket på. Man må bare lirke den på plass, snu tanken og så bare presse cartomizeren inn på plass.

Lenke til kommentar

http://www.fasttech.com/products/0/10002095/1363900-dct-pre-punched-tank-cartomizer-flanged

Den prepuncha cartoen med avlange store hull høres fet ut. 1.5 ohm er perfekt, hvor kan jeg kjøpe slike?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...