Lakus Skrevet 6. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2013 Enda en grunn til å farte til Roma i sommer, men det ble Island :/ Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Enda en grunn til å farte til Roma i sommer, men det ble Island :/ Tilgjengeligheten er nok ikke like stor på island vil jeg tro... Men man vet aldri. Kanskje det er veldig populært. Spørs jo på hvilke lover som gjelder der.. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Kom hjem fra ferie i går kveld. Skummet gjennom tråden i halvsøvne og så at her er alt som før. Eksempelvis at Buffy fortsatt elsker hjemme-puncha cartoer og Balltuss elsker Halo. Datasmurf har lyst på mer enn han strengt tatt har råd til for øyeblikket. Utstyret til Blix har fått et noe "bissart" preg, men oppholder seg forsatt ute i regnet... Om noen har tenkt seg til Sardinia, så er det ikke vanskelig å finne e-sig-utstyr og juice. Mange kiosker og små-butikker selger det, også er det "rene" e-sig-butikker. Med smaksprøver på juice. Prisen lå på 3-4 euro for 10 ml. Man trenger ikke bekymre seg over å gå tom eller mangle noe å dampe på. . Skulle tro dette gjelder resten av Italia også. Flott at man kan ha en herlig ferie uten at det går utover dampingen. Må være digg å være i en fysisk e-sig butikk med smaksprøver etc.. Sitter nå å vurderer om jeg skal bestille SVD'n fra kinasjappa eller ikke. Noen som har fått noe derfra stoppa i tollen før? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Kom hjem fra ferie i går kveld. Skummet gjennom tråden i halvsøvne og så at her er alt som før. Eksempelvis at Buffy fortsatt elsker hjemme-puncha cartoer og Balltuss elsker Halo. Datasmurf har lyst på mer enn han strengt tatt har råd til for øyeblikket. Utstyret til Blix har fått et noe "bissart" preg, men oppholder seg forsatt ute i regnet... Om noen har tenkt seg til Sardinia, så er det ikke vanskelig å finne e-sig-utstyr og juice. Mange kiosker og små-butikker selger det, også er det "rene" e-sig-butikker. Med smaksprøver på juice. Prisen lå på 3-4 euro for 10 ml. Man trenger ikke bekymre seg over å gå tom eller mangle noe å dampe på. Skulle tro dette gjelder resten av Italia også. Hehe, ikke så mye har forandret seg altså. Har hørt at dampesaker er lett tilgjengelig i Italia ja. Er nok verre på Island, ikke lov å selge med nic der, som i Norge. Selv stikker jeg en tur til Praha om en uke. Er en sjappe eller to der, men de har ikke noe interessant, kun standardutstyr og Kinajuice. Men greit å vite om , just in case. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Flott at man kan ha en herlig ferie uten at det går utover dampingen. Må være digg å være i en fysisk e-sig butikk med smaksprøver etc.. Sitter nå å vurderer om jeg skal bestille SVD'n fra kinasjappa eller ikke. Noen som har fått noe derfra stoppa i tollen før? Har aldri fått noe stoppet fra Fasttech, men jeg har alltid handlet under tollgrensa. Men de skriver nok lav verdi og "gift". Mine pakker derfra har vært "gaver" ihvertfall. Jeg velger også alltid "oppgradert" frakt, til en dollar ekstra. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Har aldri fått noe stoppet fra Fasttech, men jeg har alltid handlet under tollgrensa. Men de skriver nok lav verdi og "gift". Mine pakker derfra har vært "gaver" ihvertfall. Jeg velger også alltid "oppgradert" frakt, til en dollar ekstra. Ok, da tar jeg sjansen Den SVD'n er bare nydelig og prisen er uslåelig. Kan jeg beregne rundt 10 dager da med oppgradert frakt? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Litt vanskelig å spå post, men de to siste jeg har fått tok hendholdsvis 10 og 16 dager sånn ca Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Litt vanskelig å spå post, men de to siste jeg har fått tok hendholdsvis 10 og 16 dager sånn ca Ok, er det den registered airmail via Singapore du velger? Den koster en dollar ekstra ser jeg, er det noe tracking på pakka? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Og sleng på en dripper nå da balltuss : https://www.fasttech.com/products/0/10004437/1363601-v5-electronic-cigarette-round-mouth-detachable-dri Den vil jo være gull på Drawtuben! Ok, er det den registered airmail via Singapore du velger? Den koster en dollar ekstra ser jeg, er det noe tracking på pakka? Ja registrert, du får sporingsnummer, og det er vanlig rekommandert post. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Og sleng på en dripper nå da balltuss : https://www.fasttech.com/products/0/10004437/1363601-v5-electronic-cigarette-round-mouth-detachable-dri Den vil jo være gull på Drawtuben! Ja registrert, du får sporingsnummer, og det er vanlig rekommandert post. Den dripperen er jo på 3.4 Ohm, og det er for mye for DT'n. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Den dripperen er jo på 3.4 Ohm, og det er for mye for DT'n. Duh, man lager jo veke og coil selv på sånne, det de kommer med er bare ræl uansett. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Og, hver coil på den er 3.4 og siden det er dual blir faktisk motstand 1.7 ohm. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Duh, man lager jo veke og coil selv på sånne, det de kommer med er bare ræl uansett. Er ikke klar for å begynne å lage veker og coiler enda, men har bestemt meg for å begynne med det til høst/vinter igjen Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Da er den bestilt Merkelig at nå begynner iClear 30 tanken min å svikte. Plutselig er det ikke trekk i den. Det skjedde for litt siden, da bytta jeg hodet på den, og det hodet er ikke gammelt, bare dampet 2 tanker med det, men nå skjedde det igjen. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Er ikke klar for å begynne å lage veker og coiler enda, men har bestemt meg for å begynne med det til høst/vinter igjen Excuses excuses... Ville ha slengt med en sånn uansett, er bare en 40-lapp og du kan jo bruke den som den kommer. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Excuses excuses... Ville ha slengt med en sånn uansett, er bare en 40-lapp og du kan jo bruke den som den kommer. He he, forsent nå bestillinga er lagt inn. Jeg har tenkt en stund nå at jeg vil begynne å mekke egne veker og coiler, men trenger en hobby til de kalde kvelder setter inn igjen. Da skal jeg begynne...gidder ikke å drive med det nå i sommer. Nå vil jeg bare dampe og kose meg Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Da er den bestilt Merkelig at nå begynner iClear 30 tanken min å svikte. Plutselig er det ikke trekk i den. Det skjedde for litt siden, da bytta jeg hodet på den, og det hodet er ikke gammelt, bare dampet 2 tanker med det, men nå skjedde det igjen. Åååå?? Opplever noe av det samme med vivi nova'en. Det er rart, for ''skallet'' skal jo egentlig ikke ha noe å si sånn sett.. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Flott at man kan ha en herlig ferie uten at det går utover dampingen. Må være digg å være i en fysisk e-sig butikk med smaksprøver etc.. Ja, det var helt merkelig.. Vi er jo ikke bortskjemte på det området her.. Det å kunne prøve juicene var glimrende. Endte opp med litt andre smaker enn jeg ville valgt ellers. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Hehe, ikke så mye har forandret seg altså. Har hørt at dampesaker er lett tilgjengelig i Italia ja. Er nok verre på Island, ikke lov å selge med nic der, som i Norge. Selv stikker jeg en tur til Praha om en uke. Er en sjappe eller to der, men de har ikke noe interessant, kun standardutstyr og Kinajuice. Men greit å vite om , just in case. Ja, er du i nød, så funker vel det meste. Hadde aldri trodd det skulle være så mye som det var. Kom på flyplassen i går, en liten flyplass, ikke mange butikker. Tobakk-sjappa hadde juice, og i tillegg hadde FlavourArt en liten butikk der med juice og noe utstyr.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Jeg skal si meg fornøyd så lenge den svenske e-sigg-sjappa som åpna i Strömstad, åpner butikk i Åre, Östersund eller på Storlien, så kan jeg kjøpe stæsj i en fysisk butikk når jeg er og handler billig vodka og bacon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå