Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd e-sigarettene fra http://www.blucigs.com ? De er vistnok ikke like bra som EGo- t og disse, men de virker mer classy, og smaken på dem var vist noe av av det beste.

Det der er vel basicly cartomizers på ett 510batteri. Hadde sånn PCC før (Personal Charging Case) og selv om den funket greit så hadde jeg ikke byttet ut kraften i andre oppsett for det. Har masse 510batterier liggende som jeg aldri bruker selv, og det er en grunn til det, selv om det kanskje ser mer ''classy'' ut :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jippi, 50 ml Forbudt Frukt i posten i dag :) Gikk bra denne gangen og :)

Herlig, fikk 160ml med div godsaker derfra på Mandag :)

Overalt hvor jeg har hørt BluCigs beskrevet, har de vært slaktet opp og i mente, da de visstnok ikke kan stå seg imot ordentlige PV-er.

Ja Blu er ikke akkurat kjent for å være noe spesielt bra, for å si det pent. :)

Lenke til kommentar
Ser ut til at det da blir en EGo-t 640 eller 1100 da, ser at folk bruker litt forksjellige sider, hvilkne er kjappest?

Jeg handler mest fra Ecigwizard(UK), Pink Mule(Spania) og Damping.no her i Norge.

Går som regel superkjapt fra Damping.no , men juice med nikotin må du bestille utenfor Norge.

Lenke til kommentar

Så bra da. Du turte å bestille så mye på en gang, jeg satt lenge å vurderte 30 ml før jeg tok sjansen på 50 he he :) Synd om det ikke går bra og man har bestilt mye.

Ja det er sannelig bra det går bra. Er mine daglige favorittjuicer , så jeg kan rett og slett ikke være foruten. :)

Lenke til kommentar

Så denna på Reddit: http://www.fasttech.com/products/1/10004594/1370201-innokin-itaste-svd-telescoping-variable-voltage-el

Hvis du er uheldig å den blir stoppa i tollen, så blir total prisen på rundt 434kr (fortsatt mye billigere enn andre steder)

Ahh, Innokin iTaste SVD ja. Har sikla på denne en stund. Er veldig dyr som regel. Innokin er jo kvalitet hele vegen både på tanker og modder. Dette er en jeg har lyst på, jeg har jo broren iTaste MVP, men med SVD kan man jo også ha variabel Watt, samt måle ohm og batteristatus. :) En lekker mod ja. Har nå etter å ha vaska Kanger ProTank i oppvaskmaskinen ( gikk helt fint :) ) og bytta hodet på den, fylt den opp med Turkish Tobacco fra Halo. Endelig fikk jeg smakt den. Den er god ja, men ikke den beste Halo jeg har smakt hittil. Må kanskje la smaken vokse litt. Får ikke helt peiling på hva den smaker enda.
Lenke til kommentar

Hvordan PG/VG forhold foretrekker dere og hvorfor? Har ikke prøvd noe annet enn 50/50 selv.

70/30 PG/VG og 80/20 for det meste, men av og til er det greit med 50/50.

Hvorfor? Liker det litt tynnere, men ikke for tynt, og så blir det akkurat perfekt med damp og smak for min del. Og alt over 50/50 fucker clearoene mine.

Lenke til kommentar

Kom hjem fra ferie i går kveld. Skummet gjennom tråden i halvsøvne og så at her er alt som før. Eksempelvis at Buffy fortsatt elsker hjemme-puncha cartoer og Balltuss elsker Halo. Datasmurf har lyst på mer enn han strengt tatt har råd til for øyeblikket. :) Utstyret til Blix har fått et noe "bissart" preg, men oppholder seg forsatt ute i regnet... :D

Om noen har tenkt seg til Sardinia, så er det ikke vanskelig å finne e-sig-utstyr og juice. Mange kiosker og små-butikker selger det, også er det "rene" e-sig-butikker. Med smaksprøver på juice. :) Prisen lå på 3-4 euro for 10 ml. Man trenger ikke bekymre seg over å gå tom eller mangle noe å dampe på.

Skulle tro dette gjelder resten av Italia også. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...