BuffyAnneSummers Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Noen som har prøvd e-sigarettene fra http://www.blucigs.com ? De er vistnok ikke like bra som EGo- t og disse, men de virker mer classy, og smaken på dem var vist noe av av det beste. Det der er vel basicly cartomizers på ett 510batteri. Hadde sånn PCC før (Personal Charging Case) og selv om den funket greit så hadde jeg ikke byttet ut kraften i andre oppsett for det. Har masse 510batterier liggende som jeg aldri bruker selv, og det er en grunn til det, selv om det kanskje ser mer ''classy'' ut Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Jippi, 50 ml Forbudt Frukt i posten i dag Gikk bra denne gangen og Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Noen som har prøvd e-sigarettene fra http://www.blucigs.com ? De er vistnok ikke like bra som EGo- t og disse, men de virker mer classy, og smaken på dem var vist noe av av det beste. Overalt hvor jeg har hørt BluCigs beskrevet, har de vært slaktet opp og i mente, da de visstnok ikke kan stå seg imot ordentlige PV-er. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Jippi, 50 ml Forbudt Frukt i posten i dag Gikk bra denne gangen og Herlig, fikk 160ml med div godsaker derfra på Mandag Overalt hvor jeg har hørt BluCigs beskrevet, har de vært slaktet opp og i mente, da de visstnok ikke kan stå seg imot ordentlige PV-er. Ja Blu er ikke akkurat kjent for å være noe spesielt bra, for å si det pent. Lenke til kommentar
Thorbjørn_lien Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Ser ut til at det da blir en EGo-t 640 eller 1100 da, ser at folk bruker litt forksjellige sider, hvilkne er kjappest? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Ser ut til at det da blir en EGo-t 640 eller 1100 da, ser at folk bruker litt forksjellige sider, hvilkne er kjappest? Jeg handler mest fra Ecigwizard(UK), Pink Mule(Spania) og Damping.no her i Norge. Går som regel superkjapt fra Damping.no , men juice med nikotin må du bestille utenfor Norge. Lenke til kommentar
Thorbjørn_lien Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Takk Har forstått at de ikke selger juice med nikotin her på berget. Noldus til tusen Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Ja det er så Molbo det kan bli altså... Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Herlig, fikk 160ml med div godsaker derfra på Mandag Så bra da. Du turte å bestille så mye på en gang, jeg satt lenge å vurderte 30 ml før jeg tok sjansen på 50 he he Synd om det ikke går bra og man har bestilt mye. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Så bra da. Du turte å bestille så mye på en gang, jeg satt lenge å vurderte 30 ml før jeg tok sjansen på 50 he he Synd om det ikke går bra og man har bestilt mye. Ja det er sannelig bra det går bra. Er mine daglige favorittjuicer , så jeg kan rett og slett ikke være foruten. Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Så denna på Reddit: http://www.fasttech.com/products/1/10004594/1370201-innokin-itaste-svd-telescoping-variable-voltage-el Hvis du er uheldig å den blir stoppa i tollen, så blir total prisen på rundt 434kr (fortsatt mye billigere enn andre steder) Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Knallbra pris det, og Fasttech er definitivt den beste Kinasjappa synes jeg. EDIT: 10 sekunder etter at jeg postet kom det en sendingsbekreftelse fra Fasttech på dripperen jeg bestilte Endret 5. juni 2013 av Amund_Blix Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Er det ikke nikotin i de liqua-juicene i sjappa til toth? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Er det ikke nikotin i de liqua-juicene i sjappa til toth? Jo, men de sendes ikke fra Norge. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Ah, det forklarer saker og ting. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Så denna på Reddit: http://www.fasttech.com/products/1/10004594/1370201-innokin-itaste-svd-telescoping-variable-voltage-el Hvis du er uheldig å den blir stoppa i tollen, så blir total prisen på rundt 434kr (fortsatt mye billigere enn andre steder) Ahh, Innokin iTaste SVD ja. Har sikla på denne en stund. Er veldig dyr som regel. Innokin er jo kvalitet hele vegen både på tanker og modder. Dette er en jeg har lyst på, jeg har jo broren iTaste MVP, men med SVD kan man jo også ha variabel Watt, samt måle ohm og batteristatus. En lekker mod ja. Har nå etter å ha vaska Kanger ProTank i oppvaskmaskinen ( gikk helt fint ) og bytta hodet på den, fylt den opp med Turkish Tobacco fra Halo. Endelig fikk jeg smakt den. Den er god ja, men ikke den beste Halo jeg har smakt hittil. Må kanskje la smaken vokse litt. Får ikke helt peiling på hva den smaker enda. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Hvordan PG/VG forhold foretrekker dere og hvorfor? Har ikke prøvd noe annet enn 50/50 selv. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Det var noen her for mange ørten sider siden som nevnte en killer blanding av Turkish Tobacco og en annen Halo juice. Husker ikke helt hva det var og orker ikke å lete gjennom mange sider. Var det Belgian Cocoa tro? Hmm.... .? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Hvordan PG/VG forhold foretrekker dere og hvorfor? Har ikke prøvd noe annet enn 50/50 selv. 70/30 PG/VG og 80/20 for det meste, men av og til er det greit med 50/50.Hvorfor? Liker det litt tynnere, men ikke for tynt, og så blir det akkurat perfekt med damp og smak for min del. Og alt over 50/50 fucker clearoene mine. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Kom hjem fra ferie i går kveld. Skummet gjennom tråden i halvsøvne og så at her er alt som før. Eksempelvis at Buffy fortsatt elsker hjemme-puncha cartoer og Balltuss elsker Halo. Datasmurf har lyst på mer enn han strengt tatt har råd til for øyeblikket. Utstyret til Blix har fått et noe "bissart" preg, men oppholder seg forsatt ute i regnet... Om noen har tenkt seg til Sardinia, så er det ikke vanskelig å finne e-sig-utstyr og juice. Mange kiosker og små-butikker selger det, også er det "rene" e-sig-butikker. Med smaksprøver på juice. Prisen lå på 3-4 euro for 10 ml. Man trenger ikke bekymre seg over å gå tom eller mangle noe å dampe på. Skulle tro dette gjelder resten av Italia også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå