Amund_Blix Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Jeg gidder ikke surre med kondom-metoden, jeg putter en spisset fyrstikk eller tannpirker i luftrøret og fyller fra toppen, rister(som et termometer) væsken ned i fyllet og fyller på til det kommer ut av bunnen. Går fort og funker fjell. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Noen gode tips til gode 80/20 vg/pg mixes, eller pur VG mix? Lest litt rundt og ser mange sliter med eliquids som har høy prosent pg, og tenker at det er nok det som har skjedd meg. Men så var det å finne smak og nettside å bestille fra =) . Har pleid å bruke KY4 fra vermillion, den er skamgod. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Fyller du cartoene dine via kondomen med batterienden først, altså, Buffy? Jeg bruker den andre enden, har alltid vært redd for å få juice på batteridelen av cartos. Jepp. Det er ikke farlig å få juice på batterihodet du skrur det på, det var tidligere e-cig modeller som kunne gå i stykker av det. Nå så merker jeg hvis det er noe der og bare tørker det kjapt vekk, men det er heller sjeldent. Du skal jo prøve å blåse ut overflødig juice som sitter i røret Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Buffy - hvorfor fyller du cartoen før du puncher? Det blir da langt mindre gris av å preppe alt mens det er tørt, også fylle/la den fylles inne i tanken? Det har bare blitt sånn. Mener å tro at jeg har lest om andre som har gjort det samme, også innbiller jeg meg kanskje at det er bedre å fylle på cartoen første gang før man begynner å tukle med den ved å punche den. Det blir ikke mye gris, bare husk å ha noe vått papir ved siden av og tørk av ved behov Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Noen gode tips til gode 80/20 vg/pg mixes, eller pur VG mix? Lest litt rundt og ser mange sliter med eliquids som har høy prosent pg, og tenker at det er nok det som har skjedd meg. Men så var det å finne smak og nettside å bestille fra =) . Har pleid å bruke KY4 fra vermillion, den er skamgod. Reagerer du på KY4? Hva slags blandingsforhold er det på den? Sliter ikke med å måtte ha ren PG eller VG, men jeg vet ihvertfall at man fint kan mekke juice selv og at det skal være ganske billig og enkelt. Kanskje det er noe du kunne tenke deg? Jeg har tenkt mye på det selv faktisk. Kan fint bruke noen timer på å mikse og trikse og smake seg frem Lenke til kommentar
Slai Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) Ja, er den jeg har brukt mest, og da får jeg sånn syk hoste etterhvert. Selv uten å kutte ned på sigaretter, samt hvis jeg kutter ut sigaretter totalt og kun damper over feks en ukes tid. Legen tenkte det var katteallergi, men reagerer ikke på kattene når jeg ikke tar allergimedisin (gått flere mnd uten damping og allergimedisin nå, uten hosten), samt at hosten kommer ved damping, så er ganske sikker på damping en og hosting er sammenknyttet. Ikke det at jeg er Gregory House, men... Det er vel 70/30 pg/vg. Trodde den var 60/40. Kanskje heller prøve ren 100% pg først, det er ikke store forskjellen på 70/30 og 80/20 liksom. Hvor får jeg kjøpt ren pg dog? Endret 4. juni 2013 av Slai Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Det er vel 70/30 pg/vg. Trodde den var 60/40. Kanskje heller prøve ren 100% pg først, det er ikke store forskjellen på 70/30 og 80/20 liksom. Hvor får jeg kjøpt ren pg dog? Mener å tro at mye av ecigwizard sin Wizmix er 100% PG. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Ser ut til at den og er 70/30 ut fra produktbeskrivelsen =/ Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 F.eks denne: http://www.ecigwizard.com/offers/bargain-basement/juicy-peach.html Jeg ville sendt dem en mail hvis jeg var deg og spurt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Buffy - hvorfor fyller du cartoen før du puncher? Det blir da langt mindre gris av å preppe alt mens det er tørt, også fylle/la den fylles inne i tanken? Smurf: Den vanligste condom-carto-filler-method er via batterienden ja. Metoden funker ikke som den skal fra andre enden, der er det jo masse tomrom uten poly-fill. Tanken med metoden er jo i prinsippet å dytte masse juice i polyfyllet på en enkel måte. Du trenger ikke være redd for juice på kontaktene, så lenge du blåser utav luftrøret og tørker av kontaktene. Huh. Jeg tenkte at det var for å få så mye juice som mulig oppå fyllet, for så å la det stå og trekke. De står jo stort sett i 15-20 minutter uansett. Nei, da er det enklere å bare bruke de store. Sprute på til du ser det er vått, vente et par minutter, sprute på mer, vente et par minutter, sprute på mer ... og til slutt la det stå i 10-15 miunutter før du kan dampe i vei og nyte spearminten din. Som minner meg på at jeg må bestille mer spearmint. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Eller gjøre som meg, det tar et par-tre minutter og du kan dampe i vei med èn gang. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2013 Kondommetoden tar 2 minutter da. Fyll opp kondomen halvveis, tre den på, vent i to minutter og tørk av sølet Jeg lar ikke engang cartoene mine stå noe lengre enn det når de er tørket av og skal i en tank. Kondom på, vente to min for at det skal synke inn, kondom av, svisj i tank. damp, damp, sweet. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Ja er den først fylt opp skikkelig, er det null behov for at cartoen skal stå før man bruker den. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) Wuuhuu 160 ml godsaker i posten i dag. Fem 20 ml flasker fra Danmark med: Vanilje, Eksotiske Frukter, RY4, Burley og Anis, og fra Mi Amigo Mario i Spania - Halo Turkish Tobacco og Tiki Juice Steepeskapet begynner å bli fullt he he Tiki Juicen min er straks tom så det var i Grevens tid og. Endret 4. juni 2013 av balltuss 1 Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Jeg gidder ikke surre med kondom-metoden, jeg putter en spisset fyrstikk eller tannpirker i luftrøret og fyller fra toppen, rister(som et termometer) væsken ned i fyllet og fyller på til det kommer ut av bunnen. Går fort og funker fjell. Den metoden må jeg lære meg. Du sier du rister cartoen, flyr det ikke juice overalt da? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Den metoden må jeg lære meg. Du sier du rister cartoen, flyr det ikke juice overalt da? Neida , ikke noe søl, er jo ikke vann vi fyller på Lenke til kommentar
Slai Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Da har jeg bestilt cola og en av røyksmakene fra Liberty Flights. En av hver i vg og en av hver i pg. Så får vi se om jeg finner ut av dette. Er møkk lei røyken nå. Vil dette skal funke. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Neida , ikke noe søl, er jo ikke vann vi fyller på He-he nei, nikotin er tykkere enn vann Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Da har jeg bestilt cola og en av røyksmakene fra Liberty Flights. En av hver i vg og en av hver i pg. Så får vi se om jeg finner ut av dette. Er møkk lei røyken nå. Vil dette skal funke. Håper virkelig det ja, lykke til og håper inderlig du finner ut av det og kan kutte røyken for godt Lenke til kommentar
Thorbjørn_lien Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Noen som har prøvd e-sigarettene fra http://www.blucigs.com ? De er vistnok ikke like bra som EGo- t og disse, men de virker mer classy, og smaken på dem var vist noe av av det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå