Datasmurf Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Får penger i morra, men kan ikke bruke opp alt på en gang, som jeg vanligvis gjør. Skal bestille en vinyl, festivalpass til Steinkjerfestivalen, samt få med meg DJ-settet til en kompis i Trondhjem til helga. Hater å spare. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 har aldri bestilt e-cig før. Jeg fant et par på Dealextreme, men jeg vet ikke hva jeg skal bestille! hjelp? Prøver å finne e-cig som jeg kan bruke mange ganger, og sånne som ikke inneholder noe nikotin eller andre farlige stoffer. Redbull smak perhaps? Anonym poster: 8ae502d8bec20be2b367ac3edc4318cf Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 har aldri bestilt e-cig før. Jeg fant et par på Dealextreme, men jeg vet ikke hva jeg skal bestille! hjelp? Prøver å finne e-cig som jeg kan bruke mange ganger, og sånne som ikke inneholder noe nikotin eller andre farlige stoffer. Redbull smak perhaps? Anonym poster: 8ae502d8bec20be2b367ac3edc4318cf Styr unna dealextreme, gå til f.eks www.damping.no og bestill kvalitet istedet. Han selger også en del væske uten nikotin med gode smaker. 1 Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Fuzion Unicorn Blood på lager igjen hos Innovapour igjen. Samtlige 3 jeg kjøpte derfra er vinnere hos meg etter noen uker steeping, frukt/godteri-juice i toppklasse dette! 30ml Unicorn Blood og 10ml Waterfelon coming my way. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Ikke så dårlig det da, kjekt å ha som backup ihvertfall. Så drawtube som anbefales mest? Eller?? Kan anbefale Drawtube ja, elsker min bare mer og mer Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Woo! Fant igjen modden jeg lette etter! http://www.vaporbeast.com/product-p/sk52.htm Mekanisk og greier. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Blir man først vant til en liten mekanisk mod, føles alt fort sykt svært. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Mye mulig, fortsatt litt usikker på om jeg kommer til å kjøpe den. Blir dyrt med frakt, og jeg damper jo nesten aldri på små cartos lenger. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Woo! Fant igjen modden jeg lette etter! http://www.vaporbeast.com/product-p/sk52.htm Mekanisk og greier. Wow he he. Gir uttrykket Dual Coil ny mening eller om man har to DC cartos - Quatro Coil Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Woo! Fant igjen modden jeg lette etter! http://www.vaporbeas...duct-p/sk52.htm Mekanisk og greier. Er langt i fra mekanisk den der(var ikke deg jeg siktet til i mitt forrige innlegg. ) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Er den ikke? Hvorfor ligger den da i kategorien mekansik? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Er den ikke? Hvorfor ligger den da i kategorien mekansik? Ja det kan man lure på, men de kaller jo Bolt mekanisk også... "5-click on/off" er en rimelig sikker indikasjon på at det ikke er mekanisk altså.... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Ah, ja, nei, ikke vet jeg. Om den ikke er mekanisk er det enda bedre, da vil batteriene for håpentligvis vare lenger. Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Si ifra når du får de jeg anbefalte, så skal jeg prøve å forklare hvor store hullene er (husk cartopuncher også, jeg bestilte min også fra vapeescape.co.uk). Da har jeg fått standard Boge XL LR cartomizerene og puncher, jeg skulle veldig gjerne hatt en liten innføring i hvordan du gjør det :-) Lenke til kommentar
Slai Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Kan jeg bruke begge eliquidtypene i LR cartos med 808batterier? Ikke mixed, mener jeg. Eller er det noe spesielt jeg må ta hensyn til? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Da har jeg fått standard Boge XL LR cartomizerene og puncher, jeg skulle veldig gjerne hatt en liten innføring i hvordan du gjør det :-) Nå er jeg litt trøtt og klar for drømmeland, så hvis det er noe som er forvirrende så si ifra Dra av alt. Kondomene, den hvite plastdingsen som sitter i cartomizeren og husk også den lille tingen som sitter fast i batterienden (den enden som du skrur på batteriet ditt). Når du har gjort dette så fyller du den store kondomen til cartomizeren litt over halvfull med juice. Stapp i cartomizeren med 'batterienden' nedi først, vær forsiktig, gi cartomizeren sjansen til å suge til seg all juicen som er komme oppi der før du dytter den nedover igjen til mesteparten av juicen er borte og du ikke tror cartomizeren vil klare å suge til seg mer. Ta så av kondomen, litt vått papir og tørk cartomizeren. Juicen er veldig oljete og jævlig å få overalt Blås så forsiktig ut ekstrajuice som er i røret i midten, jeg syns det er kjekkest med å blåse så juicen kommer ut av 'batterienden'. Husk å ha papir så du ikke får juice overalt. Ta så en svart tusj (jeg bruker en tynn sprittusj) og ha den klar. Ta cartomizeren din og tanken din og legg dem ved siden av hverandre. Tegn så en prikk for ditt første hull, helst på ''bunnen'' av tanken. Tenk at tanke burde klare å 'mate' cartomizeren til de aller siste verdifulle deilige tråpene. Det gjør ikke noe om hullene er litt feilplasserte, du kan jo fikse på tanken så den passer hullene uansett (hvis du bestilte uten krage altså), Tegn tre (eller hvor mange hull du vil ha, jeg pleier å ha tre, øker til fire hvis det trengs etterpå) sånne prikker med sprittusjen din. Ikke legg den vekk, det kan hende du trenger den igjen (juice havner overalt så det kan hende den vil fjerne markeringen din). Du trenger nå godt med lys. Ta frem cartopuncheren din og skru den fra hverandre, den er i to deler. Deretter trer du cartopuncheren på cartomizeren. Du ser hullet som den ''skruedelen'' var i? Se i den, og juster så du kan se den svarte prikken du markerte. Husk å holde den stille mens du skrur på skruen. Skru til du møter motstand, så slapp av litt. Okei, det jeg gjør er at jeg skrur 7-8 ''halvdreininger'' med skruen for hvert hull. Hvor store hull du vil ha finner du ut av etterhvert, etter at jeg begynte å skru ganske store hull har jeg ikke trengt å øke til fire hull fordi cartomizeren blir matet nok fra de eksisterende hullene. Ta av cartopuncheren, skyll cartopuncheren og legg den vekk (den vil være full av juice når du er ferdig, juice everywhere). Det kan være nærmest umulig å få av cartopuncheren når du har punchet ditt siste hull siden du tukler så med den og formen. Bruk gjerne en tang e.l. for å lirke den av. Ta så litt bløtt papir eller en q-tips of få vekk overflødig sprittusjrester. Sett cartomizeren i tanken, fyll på, og nyyyyyyyt... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Kan jeg bruke begge eliquidtypene i LR cartos med 808batterier? Ikke mixed, mener jeg. Eller er det noe spesielt jeg må ta hensyn til? Du kan jo bruke hvilken som helst juice i carto's, egentlig. Uten tank så styrer jeg unna tynne juicer fordi det virker som om den tørker mye fortere, men med cartoen i en tank så får den juice konstant, så da spiller det liten rolle. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Fyller du cartoene dine via kondomen med batterienden først, altså, Buffy? Jeg bruker den andre enden, har alltid vært redd for å få juice på batteridelen av cartos. Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Buffy - hvorfor fyller du cartoen før du puncher? Det blir da langt mindre gris av å preppe alt mens det er tørt, også fylle/la den fylles inne i tanken? Smurf: Den vanligste condom-carto-filler-method er via batterienden ja. Metoden funker ikke som den skal fra andre enden, der er det jo masse tomrom uten poly-fill. Tanken med metoden er jo i prinsippet å dytte masse juice i polyfyllet på en enkel måte. Du trenger ikke være redd for juice på kontaktene, så lenge du blåser utav luftrøret og tørker av kontaktene. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Har alltid fylt fra munnenden selv, men makes sense å gjøre det andre veien. Da bestiller jeg noe pur tykk-veske og smeller det i cartoen (null tank) og ser om jeg hoster mindre av den approachen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå