BuffyAnneSummers Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Kjøp iTaste MVP da vel. Umulig å ødelegge selv med slegge tipper jeg, billig, og fantastisk batteri Vet ikke helt altså, er blitt veldig vandt med å ikke tukle med ledninger og sånt, også er den jo firkanta.. Men det samme sa jeg også om zmaxen da ''Jammen den er så stoooor!'' Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Veeeet ikke, vil bare ha en modd uten dill dall som ikke går i stykker. Kjekt å ha i backup, ya know? Denne er både enkel og fleksibel, ikke stort som kan gå i stykker her :-) http://www.damping.no/collections/batterier/products/the-draw-tube-fra-beautiful Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Denne er både enkel og fleksibel, ikke stort som kan gå i stykker her :-) http://www.damping.n...e-fra-beautiful Hvor mange volt gir den da? Edit: DAT button. Hadde blitt støl i lillefingeren Endret 3. juni 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Hvor mange volt gir den da? Det som batteriet leverer, enkelt og greit. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Det som batteriet leverer, enkelt og greit. Så sånne grønne fasttech batterier vil gi hva da? Og vil ikke det variere fra når batteriet er full ladet til når det blir tommere? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Så sånne grønne fasttech batterier vil gi hva da? Og vil ikke det variere fra når batteriet er full ladet til når det blir tommere? 4.2 volt med ferskt batteri, så vil mesteparten av batteritiden være rundt 3,7-3,8, før det daler nedover. I en mekanisk mod er det ingen elektronisk regulering av voltstyrken. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 Batteriet vil starte på 4,2 og droppe nedover etterhvert. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Ikke så dårlig det da, kjekt å ha som backup ihvertfall. Så drawtube som anbefales mest? Eller?? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Ikke så dårlig det da, kjekt å ha som backup ihvertfall. Så drawtube som anbefales mest? Eller?? Av rimelige mekaniske modder er den av de aller beste. Kamry K100 også. http://www.fasttech.com/products/0/10004602/1354400-empire-kecig-k100-mechanical-rechargeable-electron Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Av rimelige mekaniske modder er den av de aller beste. Kamry K100 også. http://www.fasttech....geable-electron Trenger ikke være rimelig. Trenger bare å tåle å ligge i skuffen en stund til jeg trenger den Edit: La fra meg Ego passthrough batteriet mitt i skuffen ett par måneder da jeg fikk min zmax. Tok den frem for en liten stund siden jeg skulle prøve den. Ikke noe liv i den. Så ladet den opp igjen, og ville fremdeles ikke funke. La den på sofaen ved siden av meg, så at den skrudde seg på hver 30 sekund i noen sekunder og slo seg av igjen (knappen lyser når den fyrer av, lett å legge merke til). Kommer ikke til å bruke den lenger eller kjøpe ny for å si det sånn.. Endret 3. juni 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Da er det greiere å ha en backup som bruker de samme batteriene som du har i omløp til vanlig. Dripper alert: https://www.fasttech.com/products/0/10004437/1363601-v5-electronic-cigarette-round-mouth-detachable-dri Killer dripper for under 40-lappen Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Da er det greiere å ha en backup som bruker de samme batteriene som du har i omløp til vanlig. Dripper alert: https://www.fasttech...-detachable-dri Killer dripper for under 40-lappen Hvilken vil du anbefale da? Og den dripperen.. kan man fylle den med litt juice? Vanlig silica tråd? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Veeeet ikke, vil bare ha en modd uten dill dall som ikke går i stykker. Kjekt å ha i backup, ya know? Ser den, jeg burde nok hatt en reservemod selv, i stedet har jeg bare to eGo-batterier, og så langt har det gått greit, men jeg tror jeg trenger noen flere. Som f.eks. den hvor man kunne sett på to cartos. Tja, for pengene er det vel vanskelig å slå Vamo for under tollgrensa fra Fasttech. Er ikke nødvendigvis supersolid, men for under 200-lappen kan man ikke forvente noe annet. Er endel som har hatt Vamoer gjennom krigen uten skrammer, mens andre opplever at de tåler lite.. Sånn er det. Enig. VAMO-en min har tatt og gitt mye juling (ikke mot andre levende individer enn meg selv), og fungerer fortsatt utmerket. Lakken på avfyringsknappen er slitt helt av da, men det gjelder alt jeg har. Fra W, S, A, D på tastaturene mine til en herpa mouse button 4 på hver eneste datamus jeg har hatt de siste 14 årene. Jepp kokos i den,men sannsynligvis ikke så fremtredende i Vivier og lignende... Ingen sterk kokossmak, men definitivt merkbart. Ah, jeg dampa den hovedsakelig i ProTank og i en CE8. I CE8-en smakte den bare brent, så jeg antar det var et fucka hue eller noe, for jeg hadde ingen problemer med juicen på ProTanken. Forøvrig, hvor får jeg kjøpt tomme 5 ml-flasker til en billig penge? Trenger flere flasker å ha over gammel juice fra clearoene mine, siden jeg er så gnien at jeg ikke heller ut juice, uansett hvor fæl den måtte være. Har også lyst til å prøve en av disse: http://vapourworld.co.uk/shop/page/45?shop_param= Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Hvilken vil du anbefale da? Og den dripperen.. kan man fylle den med litt juice? Vanlig silica tråd? Spiller ingen rolle egentlig, velg den du synes er penest. Nei du kan ikke "fylle" en dripper med juice, men du trenger ikke dryppe annenhvert trekk som med en liten 510-dripper. Nå kommer det veldig an på hvordan man damper, men jeg får god tid mellom hver drypping. Vanlig silica-oppsett. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Jeg har funnet ut at jeg damper som jeg snuste. Kontinuerlig mellom måltidene. Så stå opp, gå på badet, spise, dampe, dra på jobb, dampe frem til lunch, dampe frem til middag, dampe frem til kvelds, dampe frem til nattmat, dampe frem til søvn. Ikke rart jeg har et høyt juiceforbruk ... Forresten, jeg tror jeg linka til en mod her med mulighet til å dampe to cartos samtidig, men finner den ikke igjen og husker ikke hva den het. Noen andre som gjør det? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Spiller ingen rolle egentlig, velg den du synes er penest. Nei du kan ikke "fylle" en dripper med juice, men du trenger ikke dryppe annenhvert trekk som med en liten 510-dripper. Nå kommer det veldig an på hvordan man damper, men jeg får god tid mellom hver drypping. Vanlig silica-oppsett. Den floodes ikke lett og lekker da eller? Lommeboka klør.. bad Amund, slem som frister sånn! Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Den floodes ikke lett og lekker da eller? Lommeboka klør.. bad Amund, slem som frister sånn! Så lenge du ikke drypper for mye så er det null problem. Har ikke hatt noe lekkasje med mine. Er jo bare en 40-lapp, lite å tape Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Så fremt du har penger på kontoen. Sist jeg sjekka, hadde jeg 19 kr på min. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Så lenge du ikke drypper for mye så er det null problem. Har ikke hatt noe lekkasje med mine. Er jo bare en 40-lapp, lite å tape Aaaaah.. greit.. kjøpte en V3 og, bare fordi den så kul ut. Curse you Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Så fremt du har penger på kontoen. Sist jeg sjekka, hadde jeg 19 kr på min. Hehe, ja da blir det litt tynt. Aaaaah.. greit.. kjøpte en V3 og, bare fordi den så kul ut. Curse you Nice, da er du ekspertdripper snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå