Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er i grunn ganske billig.

Har forøvrig nettopp smakt Freedom Smokes Four C's, og fy faen noe så ramt og jævlig er det lenge siden jeg har smakt.

Smaker som en blanding av råtne kokosnøtter, sololje med kokoslukt og en billig pina colada laget med dårlige råvarer som har stått for lenge i sola.

Skal prøve å la den steepe i en måned eller to, og smaker den like jævlig, gir jeg opp. Hva skal til for å få en god kokosdamp?

Lenke til kommentar

Her er litt interessant informasjon for de som lurer på hvordan nikotininntaket er med damping kontra analoge sigaretter.

http://www.vapehit.co.uk/info.php?articles&articles_id=22

Jeg har fått en pakke med juice fra Mist. Der får man faktisk 130 ml juice for rett under 200 kr grensa :-)

Banana Burst 18 mg. Smaker skikkelig banan. God, men blir litt for søt til å brukes hele dagen.

Succulent Strawberry 18 mg. Veldig god, damper gjerne denne hele dagen og kommer til å bestille mer av denne. Gir fantastisk smak og god throathit i cartotanken min.

Lenke til kommentar

Her er litt interessant informasjon for de som lurer på hvordan nikotininntaket er med damping kontra analoge sigaretter.

http://www.vapehit.c...&articles_id=22

Jeg har fått en pakke med juice fra Mist. Der får man faktisk 130 ml juice for rett under 200 kr grensa :-)

Banana Burst 18 mg. Smaker skikkelig banan. God, men blir litt for søt til å brukes hele dagen.

Succulent Strawberry 18 mg. Veldig god, damper gjerne denne hele dagen og kommer til å bestille mer av denne. Gir fantastisk smak og god throathit i cartotanken min.

130ml for 200kr Det må være kina juice :p Forhåpentligvis så ern bra.

Lenke til kommentar

Ja, det er i grunn ganske billig.

Har forøvrig nettopp smakt Freedom Smokes Four C's, og fy faen noe så ramt og jævlig er det lenge siden jeg har smakt.

Smaker som en blanding av råtne kokosnøtter, sololje med kokoslukt og en billig pina colada laget med dårlige råvarer som har stått for lenge i sola.

Skal prøve å la den steepe i en måned eller to, og smaker den like jævlig, gir jeg opp. Hva skal til for å få en god kokosdamp?

Denne kokosen synes jeg er god og smaker kokos i hvert fall. http://amtorp.net/da/129-esaft-med-kokos-smag.html#/nikotin_indhold-18_mg_ml
Lenke til kommentar

Er ikke Lavatube det som nå kalles en fossil? :p

Gammel og utfaset, satt i grøfta av yngre og sprekere modeller eller noe?

Hmm, si det. Synes White Lie fra HHV har vært fantastisk der, kokos og pære i skjønn forening. Men akk så forbuden you know ;)

Er det kokos i den? Alt jeg smakte er pæra. :p

Derimot kjente jeg en bismak av pisket krem, så det tok meg tilbake til barndommen og hermetiske pærer + krem, som en fantastisk dessert. Sånn helt frem til jeg begynte å reagere både på pærer og laktose. :(

Lenke til kommentar

Tja, for pengene er det vel vanskelig å slå Vamo for under tollgrensa fra Fasttech. Er ikke nødvendigvis supersolid, men for under 200-lappen kan man ikke forvente noe annet.

Er endel som har hatt Vamoer gjennom krigen uten skrammer, mens andre opplever at de tåler lite.. Sånn er det. :)

Lenke til kommentar
Er det kokos i den? Alt jeg smakte er pæra. :p Derimot kjente jeg en bismak av pisket krem, så det tok meg tilbake til barndommen og hermetiske pærer + krem, som en fantastisk dessert. Sånn helt frem til jeg begynte å reagere både på pærer og laktose. :(

Jepp kokos i den,men sannsynligvis ikke så fremtredende i Vivier og lignende... :) Ingen sterk kokossmak, men definitivt merkbart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...