balltuss Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Den grønne Panasonicen skal være knall, er regnet som den beste 18650 for tiden. Har et par på vei fra Fasttech. Du flesket til med de svære Smoktankene ja. Oki Ja jeg flesket til De er ikke så himla store da. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Ganske lange, hadde vært fetere om de hadde laget de 22mm og litt kortere. Men det kommer nok snart, de er litt treige med å catche trender i Kina. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Ganske lange, hadde vært fetere om de hadde laget de 22mm og litt kortere. Men det kommer nok snart, de er litt treige med å catche trender i Kina. Oki kineserne skaper trender men er trege til å følge opp lol De er ikke lengre enn Boge F16 Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Wooohooo! Lørdags post, med Kanger Protank! Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Wooohooo! Lørdags post, med Kanger Protank! Gratulerer Jeg digger ProTanken. Nå driver jeg å fyller opp cartoen på Smok tanken som tar 6 ml med Hot Cinnamon. Den er jo i glass Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 6ml med godsaker ja, høres bra ut balltuss Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Nok et bilde for å vise hvor kompakt Nemesis er, Nemi med 18650 mot Vamo. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Nok et bilde for å vise hvor kompakt Nemesis er, Nemi med 18650 mot Vamo. Kjempefin den. Like liten som Drawtuben? Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Nå skjønner jeg hvorfor folk sier at protanken har "luftig" trekk, men søren som denna gruser vivi novan på smak! Fylte den opp med VR Summer breeze, å det smaker himmelsk! Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Nå skjønner jeg hvorfor folk sier at protanken har "luftig" trekk, men søren som denna gruser vivi novan på smak! Fylte den opp med VR Summer breeze, å det smaker himmelsk! Jepp ProTanken er herlig Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Kjempefin den. Like liten som Drawtuben? 61mm med 18350, helt fantastisk mod. Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Er det normalt at Protanken kondenserer/lekker ned 510 hullet å lander på den metall sirkelen i midten av 510 kontakta på moden min? Er veldig lite, men vil bare vite om detta er noe jeg må være ops på. Endret 25. mai 2013 av mesteryoda Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Hot Cinnamon smaker mye bedre på cartotank enn på ProTanken. Smakte bra på ProTanken, men smaker himmelsk på den nye Smoktanken. Den kler DT'n skikkelig også, og man ser det glimrer gult inne i tanken lol Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Er det normalt at Protanken kondenserer/lekker ned 510 hullet å lander på den metall sirkelen i midten av 510 kontakta på moden min? Er veldig lite, men vil bare vite om detta er noe jeg må være ops på. Min lekker ikke i det hele tatt, så jeg vil tro det ikke er helt normalt. Du har kanskje fått noe juice inne i hullet da eller? Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Min lekker ikke i det hele tatt, så jeg vil tro det ikke er helt normalt. Du har kanskje fått noe juice inne i hullet da eller? Kanskje, men jeg var veldig forsiktig med å ikke fylle over midtposten hmm... Forhåpentligvis så kortslutter ikke zmaxen av å få 2-3 mikro dråper på kontakt punktet hehe. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Herregud, jeg som elsket Berry Crumble masse fra før av..! I min desperate venting på pakke fra ecigwizard med masse deilig, deilig VR juice så fylte jeg en cartomizer i tank med Berry Crumble. Jeg har kun brukt Berry Crumle på Vivi Nova og iClear30'en, prøvde på en brukt carto en gang før men følte ikke at jeg fikk sååå mye ut av det, og som kjent så SLUKER virkelig iclear'30'en masse juice, bruke mine to første 20 ml flasker med Berry Crumble på 1,5 uker (ca, er en stund siden) mens jeg bruker ca 2 ml +/- dagen på en cartomizer. Fikset en helt ny cartomizer med denne deilige juicen og jeg er i HIMMELEN! Nå kan det godt gå en uke ekstra før jeg får pakken min.. Herre for en deeeeilig juice Berry Crumble er! <3 Føler at jeg burde kjøpe litt høyere mg, bruker 11 på den nå så tenker å kjøpe 18 i tillegg og blande inn.. blir sikkert perfekt da! Men nå er jeg så nær perfekt det kommer! Sorry for langt innlegg om kun en juice, men den er SÅÅÅÅ goooooood! Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Skal en sokkel som skal mellom en vivi nova og et ego batteri være på 3ml eller 6ml? Eller er det uansett? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Sokkel? Du mener størrelse på tanken? Så lenge det er 510 gjenger så skal ikke det være noe problem, man får også adaptere. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Sokkel? Du mener størrelse på tanken? Så lenge det er 510 gjenger så skal ikke det være noe problem, man får også adaptere. Nei, sokkel. For å gjøre det litt mer estetisk. http://www.damping.no/collections/reserve-deler/products/ego-sokkel-v2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Tror det er samme faen. Min er ca 1 cm, og den fungerer utmerket på alle tankene mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå