Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:) Ganske lange, hadde vært fetere om de hadde laget de 22mm og litt kortere. Men det kommer nok snart, de er litt treige med å catche trender i Kina. :)

Oki kineserne skaper trender men er trege til å følge opp lol :) De er ikke lengre enn Boge F16 :)
Lenke til kommentar

Er det normalt at Protanken kondenserer/lekker ned 510 hullet å lander på den metall sirkelen i midten av 510 kontakta på moden min?

Er veldig lite, men vil bare vite om detta er noe jeg må være ops på.

Endret av mesteryoda
Lenke til kommentar

Er det normalt at Protanken kondenserer/lekker ned 510 hullet å lander på den metall sirkelen i midten av 510 kontakta på moden min?

Er veldig lite, men vil bare vite om detta er noe jeg må være ops på.

Min lekker ikke i det hele tatt, så jeg vil tro det ikke er helt normalt. Du har kanskje fått noe juice inne i hullet da eller?
Lenke til kommentar

Min lekker ikke i det hele tatt, så jeg vil tro det ikke er helt normalt. Du har kanskje fått noe juice inne i hullet da eller?

Kanskje, men jeg var veldig forsiktig med å ikke fylle over midtposten hmm... Forhåpentligvis så kortslutter ikke zmaxen av å få 2-3 mikro dråper på kontakt punktet hehe.

Lenke til kommentar

Herregud, jeg som elsket Berry Crumble masse fra før av..! I min desperate venting på pakke fra ecigwizard med masse deilig, deilig VR juice så fylte jeg en cartomizer i tank med Berry Crumble. Jeg har kun brukt Berry Crumle på Vivi Nova og iClear30'en, prøvde på en brukt carto en gang før men følte ikke at jeg fikk sååå mye ut av det, og som kjent så SLUKER virkelig iclear'30'en masse juice, bruke mine to første 20 ml flasker med Berry Crumble på 1,5 uker (ca, er en stund siden) mens jeg bruker ca 2 ml +/- dagen på en cartomizer.

Fikset en helt ny cartomizer med denne deilige juicen og jeg er i HIMMELEN! Nå kan det godt gå en uke ekstra før jeg får pakken min.. Herre for en deeeeilig juice Berry Crumble er! <3 Føler at jeg burde kjøpe litt høyere mg, bruker 11 på den nå så tenker å kjøpe 18 i tillegg og blande inn.. blir sikkert perfekt da! Men nå er jeg så nær perfekt det kommer! :D

Sorry for langt innlegg om kun en juice, men den er SÅÅÅÅ goooooood!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...