Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bedre halvdel???? Må være vamoen det....

hmm, det ga meg et mentalt bilde...Takk!

Hehe, jeg kjente lukten når jeg åpnet postkassa!

Og den forsvinner ikke med det første...

Og hjernen min fortsetter i samme spor...

Jeg har forresten et #firstworldproblem. Jeg har flere drippere enn mods. Hjelp!

Lenke til kommentar

Haha frk.Line, og definitivt en sterk lukt ja! Får håpe den mykner litt etterhvert. :)

Lakus, dripper er fint, har dampet drippere i hele dag, og har akkurat satt opp en passe syk en i Asiastil med dual coil og doble 2mm luftehull. Skylaget over Stabekk er tykt i kveld :D

8815487564_0522028a0f_c.jpg

Lenke til kommentar

Haha frk.Line, og definitivt en sterk lukt ja! Får håpe den mykner litt etterhvert. :)

Lakus, dripper er fint, har dampet drippere i hele dag, og har akkurat satt opp en passe syk en i Asiastil med dual coil og doble 2mm luftehull. Skylaget over Stabekk er tykt i kveld :D

8815487564_0522028a0f_c.jpg

Utstyret til Blix tar seg alltid godt ut på bilder. Den er heldigvis tørr denne gangen. :roll:

En helt legitim setning i denne sammenhengen.. Som kan gi klippe/lime-gjengen noe å jobbe med. :grin:

Lenke til kommentar

Prøvde dual-coil på IGOen for litt siden, men fikk de ikke helt til. Må prøve igjen snart tror jeg. Ser jo dampen herifra.

Lenke til kommentar

Utstyret til Blix tar seg alltid godt ut på bilder. Den er heldigvis tørr denne gangen. :roll:

En helt legitim setning i denne sammenhengen.. Som kan gi klippe/lime-gjengen noe å jobbe med. :grin:

Hahaha :green: Er visst den store komikvelden dette, jeg sitter ikke ofte og ler høyt mutters alene...:)

Helt syk damp med denne dripperen altså.

Lakus, dual coil krever doble hull også, jeg har prøvd dual coil på igo uten hell selv. Med doble hull ble det sannelig noe helt annet!

Og de Fuzion-juicene var snadder! Godterismaker uten å bli kvalmende søte, friske uten å bli for sure. Kvalitet.

Og eBaron Cigare de Paris. :love: Varm og god med nydelig mandelsmak, rykket opp i favorittlista umiddelbart.

Lenke til kommentar

Lakus, dual coil krever doble hull også, jeg har prøvd dual coil på igo uten hell selv. Med doble hull ble det sannelig noe helt annet! Og de Fuzion-juicene var snadder! Godterismaker uten å bli kvalmende søte, friske uten å bli for sure. Kvalitet.

Jeg fikk aldri begge coilene til å lyse likt "nok" så jeg skrinla prosjektet på ubestemt tid til fordel for en enkelt .7ohm coil som faktisk ville virke skikkelig. Ville ikke drille et hull til før jeg visste jeg fikk til coilene og det ser ut til at jeg gjorde det rette valget. Noen tips til hvordan å holde styr på begge coilene samtidig? Litt for store hender tror jeg for to så små ting på samme sted.

Bra du liker Fuzion Vapor. Selv driver jeg å bestiller meg gjennom en liste over smaker jeg har lyst til å prøve fra dem, en liste som nå har blitt ganske lang. Alle hittil har vært veldig god kvalitet, selv om ikke alle har passet min smak. Godt å høre at noen andre liker dem også så jeg vet det ikke bare er meg ^^,

Lenke til kommentar

Jeg fikk aldri begge coilene til å lyse likt "nok" så jeg skrinla prosjektet på ubestemt tid til fordel for en enkelt .7ohm coil som faktisk ville virke skikkelig. Ville ikke drille et hull til før jeg visste jeg fikk til coilene og det ser ut til at jeg gjorde det rette valget. Noen tips til hvordan å holde styr på begge coilene samtidig? Litt for store hender tror jeg for to så små ting på samme sted.

Bra du liker Fuzion Vapor. Selv driver jeg å bestiller meg gjennom en liste over smaker jeg har lyst til å prøve fra dem, en liste som nå har blitt ganske lang. Alle hittil har vært veldig god kvalitet, selv om ikke alle har passet min smak. Godt å høre at noen andre liker dem også så jeg vet det ikke bare er meg ^^,

Jeg viklet begge coilene på samme skrutrekker, 4 viklinger med kanthal 30. Og sørget for at det ble ca samme lengde på bena i attyen, funket fjell. :)

Ja Fuzion virker å være knall, at jeg likte 2 av 3 veldig bra regner jeg som bra. :) Og mulig den tredje vokser med litt steeping.

Men i mellomtiden koser jeg meg med Puros og Cigare de Paris. :love:

Lenke til kommentar

Da har Ramzy fått inn et knall utvalg av batterier, best shit there is:

http://www.damping.no/collections/mod-batterier

Kjøpte også en 10ml med Mountain Vapor Maple Cured Tobacco fra han, er uten nikotin så jeg halvblandet den med 50mg nicbase fra Cloud9Vaping, og den ble helt sjef, skikkelig nydelig smak! :dribble:

Hvilke anbefaler du av de store? Den grønne Panasonicen eller AW IMR? Fikk forresten mine nye 6 ml tanker fra Ramzy i dag. De er fine :) Endret av balltuss
Lenke til kommentar

De varer lenge, og har minst tap av spenning under bruk, spesielt den grønne PD'n er veldig egnet for heftig bruk på mechmod med veldig lav motstand. :)

Er de like store som "vanlige" 18650s? Vet det er små størrelse forskjeller på batterier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...