Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.damping.n...k-med-fordamper

Yay or nay??

Masse salg på sånne AGA-greier og sånt også. Det klør i lommeboken!

Wow. 1.5 ohm og 6 ml kapasitet. Perfekt for Drawtuben :) Bestilte 1 sølv og 1 svart :)

Hong Kong indeed. Men de er den beste Kinasjappa å handle fra. Gratis frakt, og de tar tilogmed bilde av pakka med navnet ditt og legger ut i kundekontoen din. Tok ca 11 dager siste jeg handlet fra de, topp service.

Hmm. Da får jeg vurdere det :)
Lenke til kommentar

Wow. 1.5 ohm og 6 ml kapasitet. Perfekt for Drawtuben :) Bestilte 1 sølv og 1 svart :)

Den er dog dual-coil og trenger derfor noen ekstra volt for å gi skikkelig spark :hm:

AGIen som dripper var forresten som forventet, dødsbra. Liker den bedre enn DRA XLen faktisk, da jeg synes plasseringen av stolpene på DRAen er teit. Bedre plass til å dra vekene ut på drippere med stolpene på siden fremfor i midten. Funket greit med luftehullet den hadde ut av boksen også, men det må jo drilles ut :wee:

Lenke til kommentar

Nøyaktig det samme jeg tenkte.. Dette er urettferdig overfor vamoen!!! :nei::D

Måtte faktisk bruke 2-3 sekunder for å se om den var forlenget. :D Jeg har brukt den med stort batteri en gang. Syns ikke jeg fikk holdt den skikkelig, så ble den så tung. Så aldri mer.

Jeg klarer ikke å bruke den med kun ett 18350-batteri i. Jeg stacker 2, hovedsakelig siden mitt 18650-batteri er av begredelig kvalitet (fulgte med en eGo-T).

Liker at den har litt tyngde, samt lavt tyngdepunkt, så den står bedre når bordet rister (noe det gjør rimelig ofte, kan ikke skrive på tastaturet uten at jeg ser VAMO-en stå og dirre ved siden av), samt at det føles bedre å holde den. :p

Dog, noe irriterende har skjedd med ProTanken min. Den vil ikke fyre av verken på VAMO-en eller eGo passthroughene om jeg ikke bruker en 510-eGo-adapter. Det skjedde plutselig nå i sted etter at jeg hadde fylt på mer forbuden frukt. :S

Lenke til kommentar

Spørsmål.. til dere kompetente

Må bare si at jeg ikke har bladd og skrollet meg gjennom alle de hundrevis av sidene i denne tråden for å se om spørsmålet har blitt besvart tidligere..

Har hatt flere clearomizere som bare har sluttet å virke - sånn helt uten widerøe. Kan trekke gjennom dem og batteriet fyrer.. men det kommer ikke damp..

Dette skjer bare helt plutselig. Ingen sprekker, eller noe synlig tegn på noe.

Spørsmålet : finnes det noe jeg selv kan gjøre for å få liv i dem igjen?

Lenke til kommentar

Spørsmål.. til dere kompetente

Må bare si at jeg ikke har bladd og skrollet meg gjennom alle de hundrevis av sidene i denne tråden for å se om spørsmålet har blitt besvart tidligere..

Har hatt flere clearomizere som bare har sluttet å virke - sånn helt uten widerøe. Kan trekke gjennom dem og batteriet fyrer.. men det kommer ikke damp..

Dette skjer bare helt plutselig. Ingen sprekker, eller noe synlig tegn på noe.

Spørsmålet : finnes det noe jeg selv kan gjøre for å få liv i dem igjen?

Bytte hode høres det ut som. Ingen fordampere lever evig . Fordamper er det samme som hode, og de er utskiftbare på de fleste clearomizere :) Et nytt hode koster mellom 20 og 30 kroner og kanskje langt mindre i andre land. Kanskje Ramzy på damping.no har til dine clearomizere. :)
Lenke til kommentar

Hva mener du med å skifte ut "hodet"? mener du munnstykket/korken?

Ser sånn ut..

http://pink-mule.com/mizersvaeske/ce4-ce5-clearomizere/iclear16-innokin-dualcoil/iclear16-clearomizer

Noen har sluttet å virke etter en uke og jeg har nå 5 stk liggende som ser helt fine ut -som kanskje kan fikses..(?)

Ah iClear16 ja. Har 4 stk av dem selv og en haug av hoder liggende. Det er klart at du må bestille deg noen ekstra hoder. Det gjør du her http://www.damping.no/collections/veker-fordamperhoder/products/innokin-hoder-iclear16 Du skrur av bunnen på clearomizeren, trekker ut hele stasen, skrur av hodet, kaster det og skrur på et nytt :) Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Den er dog dual-coil og trenger derfor noen ekstra volt for å gi skikkelig spark :hm:

AGIen som dripper var forresten som forventet, dødsbra. Liker den bedre enn DRA XLen faktisk, da jeg synes plasseringen av stolpene på DRAen er teit. Bedre plass til å dra vekene ut på drippere med stolpene på siden fremfor i midten. Funket greit med luftehullet den hadde ut av boksen også, men det må jo drilles ut :wee:

Supert, jeg får fleske til med en AGI på neste lønning, denne månedens dampebudsjett er overskredet med drøy margin.. :D

Lenke til kommentar

Kan hende det ikke blir nok airflow?

Tenkte på det, men jeg fyller bare i juice til hakket under øverste merke, og det skjedde så plutselig. Skal prøve å dampe opp litt juice til og se om det fikser biffen.

Ville jo i og for seg forklart det når jeg bruker VAMO-en, men ikke eGo-batteriene ...

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å bruke den med kun ett 18350-batteri i. Jeg stacker 2, hovedsakelig siden mitt 18650-batteri er av begredelig kvalitet (fulgte med en eGo-T).

Liker at den har litt tyngde, samt lavt tyngdepunkt, så den står bedre når bordet rister (noe det gjør rimelig ofte, kan ikke skrive på tastaturet uten at jeg ser VAMO-en stå og dirre ved siden av), samt at det føles bedre å holde den. :p

Dog, noe irriterende har skjedd med ProTanken min. Den vil ikke fyre av verken på VAMO-en eller eGo passthroughene om jeg ikke bruker en 510-eGo-adapter. Det skjedde plutselig nå i sted etter at jeg hadde fylt på mer forbuden frukt. :S

Joda, vamoen får nok et godt tyngdepunkt med to batterier.. :) Men må jo sitte og blåholde den for at den ikke skal skli ut av hånden. Nei.. når man må bruke begge hender for å dampe.. da er den for stor. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...