Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det første jeg tenkte her var vel.. "Herregud, ta den vekk fra det våte gelenderet!!! Stakkars, den er jo bløt!!!"

Deretter, jepp, den var utrolig fin. :) Som alltid når du får noe nytt. :D

Hehe, regn er fint for bilder, tror den overlever litt vann :D

Første som skjedde da jeg tok AGIen ut av pakka: Knus knas, glass i tusen biter. Men det går bra, jeg kjøpte den for å bruke den som en dripper uansett :D

Hehe, den er kjent for å være totalt ubrukelig som genesis uansett. Har veeelig lyst å handle en for dripping selv.

Lenke til kommentar

Urettferdig å sette Vamoen med et 18650-batteri sidenav to mekmods med 18350 da :p

Ellers kan man jo vri på det og spørre hvilken av de tre du kan forsvare deg med etter en kveld på byen.

Hehe, den ruver godt med 18350 også :D Blir nok uansett større sjanse for at Vamo er med på byen ja, litt billigere å miste og dobler som forvarsmiddel. :)

Lenke til kommentar

Urettferdig å sette Vamoen med et 18650-batteri sidenav to mekmods med 18350 da :p

Ellers kan man jo vri på det og spørre hvilken av de tre du kan forsvare deg med etter en kveld på byen.

Nøyaktig det samme jeg tenkte.. Dette er urettferdig overfor vamoen!!! :nei::D

Måtte faktisk bruke 2-3 sekunder for å se om den var forlenget. :D Jeg har brukt den med stort batteri en gang. Syns ikke jeg fikk holdt den skikkelig, så ble den så tung. Så aldri mer.

Lenke til kommentar

Har snust på å shoppe en batong...Vamo neste månede, trenger en backup mod til Zmaxen i tilfelle den streiker for meg. Frister lite å gå tilbake til 3.7v ego batterier :p

Kanskje jeg skal shoppe en Batong jeg også? Har lenge skjønt at jeg før eller siden kommer til å ende opp med en Vamo, spørsmålet er bare er det før enda? :)
Lenke til kommentar

Kanskje jeg skal shoppe en Batong jeg også? Har lenge skjønt at jeg før eller siden kommer til å ende opp med en Vamo, spørsmålet er bare er det før enda? :)

Hadde egentlig tenkt å shoppe en itaste mvp, men siden jeg har et stramt budsjet, så går jeg nok for en av vamo kitsa på damping.no. Føler det gir meg extra verdi for pengene siden jeg også får en batteri lader å 18350s med på kjøpet.

Endret av mesteryoda
Lenke til kommentar

Hadde egentlig tenkt å shoppe en itaste mvp, men siden jeg har et stramt budsjet, så går jeg nok for en av vamo kitsa på damping.no. Føler det gir meg extra verdi for pengene siden jeg også får en batteri lader å 18350s med på kjøpet.

Se linken fra meg et par poster opp.. :) Ikke 18350, men veldig mye bedre lader og kvalitetsbatterier, killer deal.

Lenke til kommentar

Se linken fra meg et par poster opp.. :) Ikke 18350, men veldig mye bedre lader og kvalitetsbatterier, killer deal.

Tør ikke å ta sjangsen med tollen, plus jeg setter stor pris på kundeservicen til Damping.no hvis noe skulle være feil med produktet. La oss ikke glemme at 2ish dager å vente på pakka kontra 1-2uker fra Kina også spiller en rolle hehe.

Lenke til kommentar

Tør ikke å ta sjangsen med tollen, plus jeg setter stor pris på kundeservicen til Damping.no hvis noe skulle være feil med produktet. La oss ikke glemme at 2ish dager å vente på pakka kontra 1-2uker fra Kina også spiller en rolle hehe.

Skjønner det godt, Ramzy rocker! :) Fikk Ramzypost i dag, en AW IMR 18350 og 10ml med Mountain Vapor Maple Cured tobacco som smaker helt fantastisk! Er uten nikotin så jeg må jazze den litt opp når jeg får nicbasen min, men det var skikkelig godsmak.

Lenke til kommentar

Hehe. Fasttech selger Vamo nå, i et KILLER kit med Nitecore Intellicharger i2 og Panasonic 18650, gi meg et minutt så skal jeg finne linken. Og der fant jeg den :)

http://www.fasttech....rette-battery-c

Og til knall pris alene: http://www.fasttech.com/products/0/10004394/1351803-vamo-vivi-voltage-adjustable-e-cigarette-battery-c

Wow. Det var bra pris ja. Er dette i Kina eller USA? Ikke i rustfritt stål ser jeg, men prisen og pakken er jo uslåelig. Er jo billigere for hele pakka der enn for kun moden på damping. :)
Lenke til kommentar

Hvor kjøpte du din f16 tank? Hvor kjøpte du cartomizeren fra?

Jeg kjøpte mine tanker fra damping.no, og fikk da med en cartomizer til tanken med en ''krage''aktig ting. Den cartomizeren er det bare å kaste med en gang (Eller beholde som aller siste backup), den suger rett og slett og gir ikke nok throat hit, damp eller god nok smak.

Jeg bestiller alle mine cartomizers fra www.vapeescape.co.uk. Jeg bestiller XL Boge LR (LR er viktig! Har mye å si for damp og smak) og ''puncher'' dem selv. Cartopuncher får du også på vapeescape for en billig penge. Jeg puncher 3-4 hull, med Vermillion River juice fra ecigwizard på tanken så er jeg i himmelen.. :p

Jeg kjøpte fra damping.no jeg også. Flink kar, svarer fort på epost og sendte varene veldig fort.

Jeg kjøpte med 5 av de ferdig hullede til f16, de damping.no selger er jo Low Resistance, 1,6 ohm i følge Teslaen, så jeg får gjøre noen forsøk på å få de til å fungere. Jeg skal prøve å lage flere hull å se om det hjelper. Hvis ikke, får jeg kjøpe de du anbefaler. Det ville vært rart om ikke de er like, bortsett fra krage og hull.

Endret av Vaperizer
Lenke til kommentar

Tror det er Kina.

Ok. Tror ikke jeg gidder å bestille fra Kina selv om tilbudet er meget fristende. Har vært på foreldremøte i kveld, og hånda lengtet etter Drawtuben som lå i lomma og tankene vandret innover i dampingens verden mens lærerinnen snakket monotont langt i det fjerne :)
Lenke til kommentar

Wow. Det var bra pris ja. Er dette i Kina eller USA? Ikke i rustfritt stål ser jeg, men prisen og pakken er jo uslåelig. Er jo billigere for hele pakka der enn for kun moden på damping. :)

Hong Kong indeed. Men de er den beste Kinasjappa å handle fra. Gratis frakt, og de tar tilogmed bilde av pakka med navnet ditt og legger ut i kundekontoen din. Tok ca 11 dager siste jeg handlet fra de, topp service.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte fra damping.no jeg også. Flink kar, svarer fort på epost og sendte varene veldig fort.

Jeg kjøpte med 5 av de ferdig hullede til f16, de damping.no selger er jo Low Resistance, 1,6 ohm i følge Teslaen, så jeg får gjøre noen forsøk på å få de til å fungere. Jeg skal prøve å lage flere hull å se om det hjelper. Hvis ikke, får jeg kjøpe de du anbefaler. Det ville vært rart om ikke de er like, bortsett fra krage og hull.

Får håpe det hjelper på! Jeg syns smaken og alt var helt annerledes, jeg måtte bytte tilbake med en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...