Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Jeg tror at de gjør det siden det kan være SPOR av nikotin i deres nikotinfri ejuice. De prøver sikkert bare å garde seg helt, men prøv Altsmoke.com, de er KNALLE!!! Bestilte min første e cig fra dem og ble solgt! Andre startkitet jeg kjøpte inneholdt dessverre nikotin (dette var FØR jeg ble klar over at jeg tydeligvis ikke fikk lov til å importere ejuice med nikotin fra USA) og den ble sendt i retur. Da tok eieren av nettbutikken og sendte det fra sitt EGET NAVN (altså eiersfornavn xxx istedet for firmanavn) og bare merket pakken som gave. Frakten tok de på seg selv! De setter også ned verdien på pakken hvis du ber om det, og jeg mener å tro at de er nøye med å skrive hva pakken faktisk inneholder. Har ikke bestilt fra dem på eeeevigheter, men jeg husker at deres Bananamania var DRIIITGOD. Vurderer å bestille igjen! :)

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som forresten har peiling på hvor lenge en Joyetech 510-T skal lade? Når jeg setter batteriene til lading, står jo laderen bare å lyser rødt. Det ene batteriet sto over natten, og det lyser fremdeles rødt. Vil det ikke dukke opp et grønt lys når den er ferdig, eller er det røde lyset bare en indikasjon på at batteriet lader?

 

Kan umulig tenke meg at de små batteriene skal lade mer enn 10-12 timer.

Lenke til kommentar

Cartomizere. Boge merket. I'm in looooove akkurat nå i de :p Er carto + atomizer i ett, og man kan gå rundt 2 timer uten å måtte fylle på hele tiden.. Det og vivi nova tanken er mine favoritter akkurat nå. Vivi nova tanken fyller man, og går rundt og puffer i ett par dager, alt ettersom hvor mye man vaper. Selv når jeg vapet masse, masse, masse konstant så varte tanken en dag ++

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Been on that for a while. Jeg har egentlig hele opplegget klart(fullstendig lovlig), jeg(firmaet jeg jobber i) mangler egentlig bare å velge en god og vid salgskanal, så vi kan dukke opp når som helst.

 

Please send meg melding når dere begynner a. Er så hypp på en som ikke koster mer enn gull, og som sendes fra norge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om noen er hypp på å starte å tjene penger, så lag en butikk med e-sigaretter og væske MED nikotin. Så bestiller dere fra Kina, og sender til kunder fra Norge..

Been on that for a while. Jeg har egentlig hele opplegget klart(fullstendig lovlig), jeg(firmaet jeg jobber i) mangler egentlig bare å velge en god og vid salgskanal, så vi kan dukke opp når som helst.

Snakker du om fysisk butikk eller nettbutikk? Tanken på å få i gang en norsk fysisk butikk er en tanke jeg har hatt mer enn en gang.

Lenke til kommentar

Om noen er hypp på å starte å tjene penger, så lag en butikk med e-sigaretter og væske MED nikotin. Så bestiller dere fra Kina, og sender til kunder fra Norge..

Been on that for a while. Jeg har egentlig hele opplegget klart(fullstendig lovlig), jeg(firmaet jeg jobber i) mangler egentlig bare å velge en god og vid salgskanal, så vi kan dukke opp når som helst.

Snakker du om fysisk butikk eller nettbutikk? Tanken på å få i gang en norsk fysisk butikk er en tanke jeg har hatt mer enn en gang.

 

Rart med det, men har tenkt tanken selv. Problemet er vel mest at flytende nikotin ansees fortsatt som legemiddel. Da gjelder dette også varer som importeres til norge, selv for butikker. Grunnen til at vi kan bestille det, og bare opp til 3 måneders forbruk er fordi det er til privat bruk, når det kommer til videresalg av legemiddel er reglene mye strengere.

Lenke til kommentar

Om noen er hypp på å starte å tjene penger, så lag en butikk med e-sigaretter og væske MED nikotin. Så bestiller dere fra Kina, og sender til kunder fra Norge..

Been on that for a while. Jeg har egentlig hele opplegget klart(fullstendig lovlig), jeg(firmaet jeg jobber i) mangler egentlig bare å velge en god og vid salgskanal, så vi kan dukke opp når som helst.

Snakker du om fysisk butikk eller nettbutikk? Tanken på å få i gang en norsk fysisk butikk er en tanke jeg har hatt mer enn en gang.

Snakker om nettbasert ja, og har avklart en fullstendig lovlig måte å få levert nikotinen på med standard postgang 3-5 dager :)

Lenke til kommentar

Ja, det er jo det det betyr :)

 

Da vil jeg bare si at jeg hater dem intenst. Når jeg har prøvd dem i det siste så blir det til at jeg får tre-fire gode puff og så smaker det svidd og må bløtes mer :(

Hva...? Jeg trodde du elsket 510-T systemet, med XL-carts - det er jo standard 510-T carts han snakker om :)

 

Er ikke så dyre. En varer sånn ca en uke (for meg). Jeg liker Boge veldig godt.

Ja, det er en cartomizer og atomizer i ett.

[correction] En cartomizer er cartridge+atomizer i ett. [/correction]

Dette er dog et eldre system enn 510-T, som i prinsippet skal funke bedre. Dessuten er en cartomizer full av bomull, så man får ikke den "rene" smaken og juicen.. Jeg har selv vært borti at endel av dem får brent smak på 3-4 trekk, men da tar du bare en flat skrutrekker og benner ut den delen med "nåla på, renser begge deler godt, justerer og evt trimmer litt på veka, og setter sammen igjen så er det godt som gull :)

Endret av toth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...