Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så den blir fortere stygg inni uten tank da? Fordi man ikke får fylt opp godt nok selv? Jeg behandler boge som den skulle vært en dripper. Etter førstegangs-fylling, så drypper jeg den hele tiden etter noen få trekk. :)

Man må holde den våt hele tiden, og må fylle ''fra toppen''. Når man har den i tank så har man som regel bare hull nede (hvis det ikke er dual coil) og da blir den ikke fuktig på ''toppen'' hele tiden og derfor ikke på nært så stygg :p

Lenke til kommentar

Da fant jeg ut av hva som har skjedd med pakken min! Tollvesenet bestemte seg for å ta den og være så snill å oppbevare den i nesten tre uker før jeg fikk brev om det. Så hyggelig.. :p

[email protected] er riktig mail for fortolling, eller?

Jasså, så de kunne endelig sende deg et brev. :) De har det ikke travelt nei...

Har bare gjort dette en gang. Men sendte til mail-adressen som sto oppført i brevet. Merket med mitt case-nr. Ordreseddel eller faktura som vedlegg. Da fikk jeg den ganske kjapt. Var under 200 kr.

Lenke til kommentar

Går unna juice på iClear30 og 16 ja. For tiden tror jeg at jeg ligger på mellom 3-5 ml om dagen ca. Ser jo så mye ut på en nyfyllt 30, men det minker fort når man setter opp dampen :)

Da bruker du en god del mer enn meg. :) Da vet jeg at hvis det er en juice jeg har lyst til å bli fort ferdig med (for det hender at det er ), da skal jeg ta den på IClear 16. :) Om jeg drypper, så tar den aldri slutt.

Lenke til kommentar

Jasså, så de kunne endelig sende deg et brev. :) De har det ikke travelt nei...

Har bare gjort dette en gang. Men sendte til mail-adressen som sto oppført i brevet. Merket med mitt case-nr. Ordreseddel eller faktura som vedlegg. Da fikk jeg den ganske kjapt. Var under 200 kr.

Jeg har det travelt da! :p

Men takk.. da sendte jeg samme mail til adressen i brevet, med paypalkvittering. Er over 200 her, sånn ca 500. Forventer å måtte betale litt, men jeg vil bare ha juiiice så er jeg fornøyd!

Du har vel ikke tenkt å eksportere noe, har du? ;)

'[email protected]' , KU********NO i emnefeltet.

Det var kundebehandleren som ga meg den emailadressen.. :p Har nå sendt til den mailen også. Glemte å skrive referansenummer i emnefeltet, men inkluderte det i selve mailen. Det er OK det?

Juice altså.. :p

Lenke til kommentar

Og dere andre også. Hvor mye bruker dere?

Når jeg har juice, veldig mye. Kan fort gå 5 ml på en dag.

Når jeg ikke har så mye juice, mye, men ikke mer enn 3 ml så det holder litt til.

Og det er da stort sett 3 - 5 ml av hver juicetype. Rullerer på 4-5 forskjellige om dagen.

Sitter nesten konstant og damper. Uavhengig av om det er 24 mg eller 6. Like fordømra avhengig. :p

Høres ikke ut som du svidde av en formue da :) Juicer du har prøvd før eller litt eksperimentering?

Har bare prøvd en fra FS og den var temmelig tam, Cherry Coke.

For en person som har 23 kr på kontoen til tross for at jeg skulle fått 6500,- i går, så er det en formue. :p

Måtte låne fra vekstkontoen min, og ville vanligvis ha ventet, men det var bare 9 mojito igjen, samt at jeg har venta på cartoene i noen måneder nå.

Har prøvd Mojito før, smaker ikke som en ekte mojito, men bedre enn de boksene man får kjøpt med svak alkoholprosent. Og en evig slager på fest.

CCCC er ny, men om den bare har et hint av kokosnøtt skal jeg være fornøyd. :)

CCC-cookie har jeg hatt. Den er virkelig søt og litt mektig. Syntes at den krevde en kopp kaffe eller ti..Mojitoen har jeg litt igjen av. Kan tenke meg den er god når det er varmt. Veldig frisk, og ligner veldig på drinken.

FS Gummibears burde du kanskje prøve.. Den brukte jeg mye av en periode. Om du liker vingummi godteri så er den helt lik.( Må hente frem den igjen kjenner jeg. :) )

Hurra, jeg liker mektig damp. Da varer den lenger. :p

Har prøvd Gummibears før, men fant ut at det ikke var noe for meg. Synes smaken ble litt for kunstig (noe som er litt ironisk, når man tenker på at vingummi allerede smaker kunstig).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilken smak passer best til flom tro lol? Faen, plena mi har blitt oversvømt av en bekk her 3 ganger bare i dag. Setter seg søppel og kvister foran røret like ved hagen, så det skjer såå fort når det regner så mye som nå. Nå sitter jeg å nidamper før jeg snart må ut å stake bort foran røret igjen. Hrmff. :(

Lenke til kommentar

Hvilken smak passer best til flom tro lol? Faen, plena mi har blitt oversvømt av en bekk her 3 ganger bare i dag. Setter seg søppel og kvister foran røret like ved hagen, så det skjer såå fort når det regner så mye som nå. Nå sitter jeg å nidamper før jeg snart må ut å stake bort foran røret igjen. Hrmff. :(

Å nei.. :omg: Ser på flommen på nyhetene nå.. Skikkelig ille mange steder. Håper du ikke får så mye vann inn da. Og at det trekker seg tilbake snart.

Nå skal du dampe det beste du har. :)

Lenke til kommentar

Å nei.. :omg: Ser på flommen på nyhetene nå.. Skikkelig ille mange steder. Håper du ikke får så mye vann inn da. Og at det trekker seg tilbake snart.

Nå skal du dampe det beste du har. :)

Neida, ingenting inne heldigvis. Plena opp mot huset heller oppover, så jeg kan ha stor bekk gjennom hagen uten at vannet kommer inn :) Uansett slitsomt å følge med og springe ut for å stake unna fra røret. Ja, jeg damper det beste jeg har nå. Går i Tiki Juice, Forbudt Frukt og Tvisted Java. Har prøvd å kjent mer etter hva Tiki'n smaker som, men klarer ikke helt å plassere smakene. Uansett en nydelig kombinasjon som jeg bare kan beskrive som en tropisk longdrink :) Synes jeg aner antydninger til pasjonsfrukt, mango, aprikos og kokosnøtt, men er ikke helt sikker. Lukker øynene så er jeg på Bahamas he-he :)
Lenke til kommentar

Neida, ingenting inne heldigvis. Plena opp mot huset heller oppover, så jeg kan ha stor bekk gjennom hagen uten at vannet kommer inn :) Uansett slitsomt å følge med og springe ut for å stake unna fra røret. Ja, jeg damper det beste jeg har nå. Går i Tiki Juice, Forbudt Frukt og Tvisted Java. Har prøvd å kjent mer etter hva Tiki'n smaker som, men klarer ikke helt å plassere smakene. Uansett en nydelig kombinasjon som jeg bare kan beskrive som en tropisk longdrink :) Synes jeg aner antydninger til pasjonsfrukt, mango, aprikos og kokosnøtt, men er ikke helt sikker. Lukker øynene så er jeg på Bahamas he-he :)

Det var godt å høre at det går bra. :)

Du er jo ikke så langt fra Bahamas nå. Tropisk longdrink på tanken, og strand i hagen...... :p

sorry... :blush: Man skal vel ikke spøke med flom i disse dager.

Lenke til kommentar

Det var godt å høre at det går bra. :)

Du er jo ikke så langt fra Bahamas nå. Tropisk longdrink på tanken, og strand i hagen...... :p

sorry... :blush: Man skal vel ikke spøke med flom i disse dager.

He he den var bra :) Joda man kan spøke med alt. Nå synes jeg at jeg merker litt ananas og mint også. Det er merkelig og en uslåelig kombinasjon. Ved innånding en tropisk eksplosjon av smak med tropiske frukter, og ved utånding en anelse mint som gir en skikkelig fresh smak i munnen. Forfriskende og ultragodt :) Dette blir min sommerdamp og hittil den beste Juicen jeg har smakt. Nå er jeg gjennom snart 8 ml allerede og skjønner at flaska snart blir tom med dette tempoet. Kommer til å bestille en flaske til i morra om ikke 2 :) ��Får lyst til å stikke ut i hagen for en svømmetur lol :) �� Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Kanskje jeg har fått basseng i kjelleren... Samtidig som jeg sitter her og tuller med det. :grin:

Den juicen høres det ut som jeg må sette på "lista". Er det Halo?

Ja. Halo Tiki Juice :) Basseng kan dukke opp hvor som helst i disse dager ja lol. Nå bytta jeg hodet på Vivi Novaen etter å ha dampa opp 15 ml med forbuden frukt på et hode. Det må jeg si er bra. Nå fylte jeg den med Belgian Cocoa. Fikk lyst på litt sjokolade på senga og til morrakaffen i morra. :)
Lenke til kommentar

15 ml på et hode... Det var mye. :)

Jeg skyller, tørker og tørrbrenner et hode etter en dag. En sjelden gang to dager. Innbiller meg at det begynner å smake rart...

Noe søtt til i morgen tidlig ja.. Det burde jeg forberede nå før jeg legger meg. Smart. :)

Ja det var mye, men det har smakt bra helt til siste dråpene :) Da var det en anelse brent smak men ikke på alle trekkene. Den Juicen er nok mild mot coilene :) Søtt på morran er digg. Kaffe og sjokolade er alltid nydelig. I morra er bestillingsdag for meg. Skal nå sove og drømme om alt jeg skal bestille i morra :) Natta alle Vapers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...