Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Ok. Så hensikten for meg å bruke en Crown må da være å få utbytte av F.eks mine iClear clearo's i mini-mode? Synes DT 'n funker dødsbra hittil, og nå når batteriene er ladet riktig er det lengre liv i dem. Bare testa 18650 batteri enda, da det første batteriet enda ikke er tomt etter snart 3 dager :) Har ikke bare dampa på DT da, men mye iTaste ved siden av.

Jepp, da trenger du ikke tenke på at attyen trenger å ha så lav ohm, og strømmen vil holde seg konstant til batteriet kommer til ca 3-3.1 volt. Skal ha meg en Crown selv etterhvert.

Haha.. Ja, jeg sitter og ser på en evod nå, og skjønner at det var et idiotisk spørsmål... :D

:)

Satan det ble fart i Mentally Menthol etter en uke steeping, throathit så det suser her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, da trenger du ikke tenke på at attyen trenger å ha så lav ohm, og strømmen vil holde seg konstant til batteriet kommer til ca 3-3.1 volt. Skal ha meg en Crown selv etterhvert.

Satan det ble fart i Mentally Menthol etter en uke steeping, throathit så det suser her.

Da tror jeg jaggu jeg går for en Crown. Synd den ikke kan brukes i 18650 mode. Apropos steeping. Jeg hatet Johnson Creek French Vanilla med en gang jeg fikk den, men i kveld fylte jeg en iClear16 med den igjen etter et par ukers steeping, og nå var den jævlig god :) Merkelige greier dette her lol
Lenke til kommentar

Ja forventer jo egentlig det, men det er såååå mye godt i pakken og jeg er tom for mine favoritter fra VR, det er faktisk nesten så det er helt krise så jeg ''tipper over'' og bestiller masse med dyr frakt så jeg får den dagen etterpå.. :p

Det verste som kan skje da, er at du får dobbelt opp med juice. :)

Lenke til kommentar

Da tror jeg jaggu jeg går for en Crown. Synd den ikke kan brukes i 18650 mode. Apropos steeping. Jeg hatet Johnson Creek French Vanilla med en gang jeg fikk den, men i kveld fylte jeg en iClear16 med den igjen etter et par ukers steeping, og nå var den jævlig god :) Merkelige greier dette her lol ��

Ja steeping kan gjøre underverker! Jeg sleit skikkelig med en juice jeg fikk for noen uker siden, prøvde den igjen her om dagen og dampet flaska tom fort, da den hadde blitt nydelig... :)

Det verste som kan skje da, er at du får dobbelt opp med juice. :)

Dobbelt er bra, og det høres ut som hun trenger å kjøpe dobbelt oftere. :)

Lenke til kommentar

Ja, den er frisk. Har et par ml igjen av den tror jeg. Veldig godt steepet. :) Skal jammen ta den i morgen. Har du fått rabarbrapai enda? Er kanskje for tidlig. Jeg venter på at du skal avlegge rapport. Men helst etter 7-8 ml er brukt opp. :D Så jeg må vente en stund..

Lenke til kommentar

Ja, den er frisk. Har et par ml igjen av den tror jeg. Veldig godt steepet. :) Skal jammen ta den i morgen. Har du fått rabarbrapai enda? Er kanskje for tidlig. Jeg venter på at du skal avlegge rapport. Men helst etter 7-8 ml er brukt opp. :D Så jeg må vente en stund..

Ikke noe pai i hus enda, håper den kommer denne uken. Rapport skal bli. Jeg er ingen kakemons, så det kan jo bli interessant... :)

Har et par andre spennede juicer på vei. Er kan kar på Vapepit i England som får strålende kritikker for juicene han blander, en bringerbærjuice og en eplejuice er på vei hit.

En liten beskrivelse fra en happy brite:

"Now the flavor isn't like eating actual rasberries, though there's hints of that in there, at least for me, but it's not your typical Rasberry flavored candy or syrup either. It's delicate blend of Rasberry with a slight creamy-ness to it, like I'd find in a great Rasberry ice cream or sorbet. In fact that's what Id best compare it to, it's like a delicate desert Rasberry flavor but it's not sugary either. Nor is it over powering, but enough of a great flavor so ur not wanting more. It gives me a nice warm yet dry vapor (perhaps due to my setup but thats how I like it) that I really couldnt ask any more from. I'm very happy to have found it because it helps being able to switch from my tobacco flavors, and I appreciate both of them more.

The apple tart is another winner, It's on par with the delicate blend of the Rasberry and this also tastes like a gormet desert to me, but certainly not one you tire of quickly. My mom makes a pretty kick ass apple pie with green apples, cinomin, and an amazing crust made from scratch-- all of which I can clearly taste in scopes liquid-- and for this reason the apple tart takes the pie for me. I really can't say enough good things about it, it's great on both silica and mesh and it produces a wonderfully warm and flavorful vape that is just perfect for me. Si is like a French pastry chef making e liquid and I'm sure anything he kicks out in the future is gonna be excellent as well."

Får litt vann i munnen bare av å lese dette altså... :dribble:

Lenke til kommentar

ja. Dette høres veldig bra ut. :) Den første der får meg til å tenke på Grizwalds Raspberry dream. Slik som jeg tenkte Jack the ripple skulle være, men ikke er. Den er mer en "butterscotch med hint av raspberry".

Jeg er veldig fan av kake/dessert smaker. Men tror aldri jeg kommer til å smake rabarbra igjen.. I noen form.. :D Så det blir spennende med deg ja... :)

Lenke til kommentar

Yes! Må bli flinkere til å bestille hyppig.. plutselig er det nesten tomt!

Ja du må ha et reservelager. Jeg har så mye juice at jeg kunne tåle en ganske lang poststreik.. Eller en annen katastrofe. :) Mye pga at jeg må prøve alt jeg synes ser godt ut. Så bruker jeg bare ca 3 ml om dagen. Ikke så lett å måle, for jeg roterer så mye. Men da tårner det seg fort opp med juice.

Lenke til kommentar

Ja du må ha et reservelager. Jeg har så mye juice at jeg kunne tåle en ganske lang poststreik.. Eller en annen katastrofe. :) Mye pga at jeg må prøve alt jeg synes ser godt ut. Så bruker jeg bare ca 3 ml om dagen. Ikke så lett å måle, for jeg roterer så mye. Men da tårner det seg fort opp med juice.

Har maaaaasse juice, men ikke noe av VRfavorittene, det er der jeg brenner meg! Jeg tenker ''Nå skal jeg prøve å vente litt og bruke noe av juicen jeg allerede har!'' så forsvinner favorittene fortere enn svint og sååå kommer savnet.. :p

Lenke til kommentar
Så ble det pengebruk igjen, selv om jeg virkelig ikke har råd. :p Kjøpte Freedom Smokes Mojito (10 ml, 24 mg) og Cream-Coconut-Chocolate Cookie (10 ml, 24 mg), samt 3 SmokTech eGo Mega Dual Coil Cartomiser, når ECW først hadde de inne igjen. :p

Høres ikke ut som du svidde av en formue da :) Juicer du har prøvd før eller litt eksperimentering?

Har bare prøvd en fra FS og den var temmelig tam, Cherry Coke.

Lenke til kommentar

Har maaaaasse juice, men ikke noe av VRfavorittene, det er der jeg brenner meg! Jeg tenker ''Nå skal jeg prøve å vente litt og bruke noe av juicen jeg allerede har!'' så forsvinner favorittene fortere enn svint og sååå kommer savnet.. :p

På den måten ja... :) Da får du da en anledning til å bruke noe av det andre nå. Hvor mye ca bruker du om dagen? Du roterer vel ikke noe særlig, og kan lettere se sånn ca hvor mye det går.

Og dere andre også. Hvor mye bruker dere?

Lenke til kommentar

Så ble det pengebruk igjen, selv om jeg virkelig ikke har råd. :p

Kjøpte Freedom Smokes Mojito (10 ml, 24 mg) og Cream-Coconut-Chocolate Cookie (10 ml, 24 mg), samt 3 SmokTech eGo Mega Dual Coil Cartomiser, når ECW først hadde de inne igjen. :p

CCC-cookie har jeg hatt. Den er virkelig søt og litt mektig. Syntes at den krevde en kopp kaffe eller ti..Mojitoen har jeg litt igjen av. Kan tenke meg den er god når det er varmt. Veldig frisk, og ligner veldig på drinken.

FS Gummibears burde du kanskje prøve.. Den brukte jeg mye av en periode. Om du liker vingummi godteri så er den helt lik.( Må hente frem den igjen kjenner jeg. :) )

Lenke til kommentar

På den måten ja... :) Da får du da en anledning til å bruke noe av det andre nå. Hvor mye ca bruker du om dagen? Du roterer vel ikke noe særlig, og kan lettere se sånn ca hvor mye det går.

Og dere andre også. Hvor mye bruker dere?

Joda, kan det.. men.. VR er sååå godt.. :p Akkurat nå bruker jeg iclear30 og den er skikkelig grådig på juicebruken. Hvis jeg skal gå utifra måleren på tanken så går jeg gjennom 3-6 ml lett om dagen. På en vanlig carto i tank så går det 2- max 4 ml om dagen, hvis jeg vaper konstant og mye. Juicen jeg bruker i iclear30'en betaler jeg ca 7 pund for 20 ml for da, så det er ikke såååå ille kostmessig.. :)

Lenke til kommentar

Fikk en beroligende mail fra ecigwizard nå hvor de skrev at jeg måtte la det gå 25 virkedager (to uker til ca) så skulle de se hva de kunne gjøre for meg etter det. Så.. jeg bestilte meg litt mer godsaker, klarte ikke å dy meg! 30 ml med kanelboller (oooooo sååå goooodt), 'Primal Ice Cream' og 'Coconut'. Bare gode reviews.. så får sjå :D Spent

Lenke til kommentar

Joda, kan det.. men.. VR er sååå godt.. :p Akkurat nå bruker jeg iclear30 og den er skikkelig grådig på juicebruken. Hvis jeg skal gå utifra måleren på tanken så går jeg gjennom 3-6 ml lett om dagen. På en vanlig carto i tank så går det 2- max 4 ml om dagen, hvis jeg vaper konstant og mye. Juicen jeg bruker i iclear30'en betaler jeg ca 7 pund for 20 ml for da, så det er ikke såååå ille kostmessig.. :)

Ja. :) VR er godt. Har en flaske med Hawaiian pineapple som garantert skal være med på ferie.

Da vil jeg tro at jeg bruker ca 2- ca 3 ml om dagen når jeg bruker clearoer. Syns det går så lite på boge uten tank. Og om jeg sitter med en rba dripper i flere timer, så minker det jo nesten ikke på flasken.

Lenke til kommentar

Fikk en beroligende mail fra ecigwizard nå hvor de skrev at jeg måtte la det gå 25 virkedager (to uker til ca) så skulle de se hva de kunne gjøre for meg etter det. Så.. jeg bestilte meg litt mer godsaker, klarte ikke å dy meg! 30 ml med kanelboller (oooooo sååå goooodt), 'Primal Ice Cream' og 'Coconut'. Bare gode reviews.. så får sjå :D Spent

Da ordner det seg uansett etterhvert. :) Har tatt det litt med ro med kanelbollene i det siste. Jeg er redd for å bli lei den. :)

Ice-cream høres godt ut. :) Du som handler en del fra Vapeescape burde prøve en 5 ml av Grizwalds Strawberry ice-cream. Den er det ikke umulig at du vil like.

Lenke til kommentar

Det stemmer med det jeg opplever også. Går ca 1,5 til 2 ml da, men den blir veldig fort stygg inni :p

Så den blir fortere stygg inni uten tank da? Fordi man ikke får fylt opp godt nok selv? Jeg behandler boge som den skulle vært en dripper. Etter førstegangs-fylling, så drypper jeg den hele tiden etter noen få trekk. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...