Amund_Blix Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 Jeg skal ha en reo-mizer rba også. Kanskje de har den inne når jeg bestiller.. Men kan jeg bruke Igo-s på den også? Og boge carto? skjønner ikke helt hvordan den kan fylle fra bunnen.. Kan vel ikke ha en mini-nova?? Nei igo-s og Nova kan du ikke bruke med den, men cartos og standard 510 atomizere kan du bruke. En carto primer du som vanlig på forhånd, og så gir du den ekstra juice nedenfra med jevne mellomrom, de har hull i bunnen. Kan jo være greit å ha i bakhånd, tar jo liten plass. Har sett at det kan være vanskelig å bruke en kick i DT'n, så The Crown virker som et bedre valg. Ikke umulig at jeg bestiller den denne uka Ja Crown ser kjekk ut, den funker sikkert topp. Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 Da har jeg hatt en langhelg med Kanger ProTank, og jeg er ikke videre imponert, desverre. Byggekvaliteten er jo suveren, men smak og effekt på min kan ikke måle seg med en god carto i tank. Mye mer avstumpet og ukompleks smak, jevne halv-drye hits. TH er ok, men ellers blir ikke denne noen erstatter for carto-tank her i gården. Skal prøve å plukke av en av vekene og se om det gjør noen forskjell, men må si meg foreløpig skuffet. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 Da har jeg hatt en langhelg med Kanger ProTank, og jeg er ikke videre imponert, desverre. Byggekvaliteten er jo suveren, men smak og effekt på min kan ikke måle seg med en god carto i tank. Mye mer avstumpet og ukompleks smak, jevne halv-drye hits. TH er ok, men ellers blir ikke denne noen erstatter for carto-tank her i gården. Skal prøve å plukke av en av vekene og se om det gjør noen forskjell, men må si meg foreløpig skuffet. Si fra om å fjerne ene veka utgjør noen forskjell. Så at Pbusardo gjorde det på sin i testen. Har foreløpig kun hatt Hot Cinnamon på min jeg, siden den var grunnen til at jeg ville ha glasstank. Den er jo så sterk smak på uansett. Cartotanker slår jo de fleste da, mine Boge F16 gir jo bedre smak og større TH enn alle iClearene gjør. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 Jeg synes cartotanker er det mest pålitelige tanksystemet, man kan risikere en sur carto en gang i blant, men ellers lite variabler.. Kjøper man en god cartotank i glass med stålcaps, er man sikret mot det meste. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 Om du sender meg adresse på PM kan jeg sende deg Apple fra Misteliquid.co.uk. Har alt for mange flasker stående så er bare glad for å få sendt noen til andre som får prøvd litt Takk for tilbudet. Men har ordnet meg eple-smak. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 Hurra Mer Turkish Tobacco og Tribeca TAKE 20% OFF ALL HALO E-LIQUID In remembrance of the great men and women that have served our country, we are pleased to announce our Memorial Sale. Starting today, you will receive 20% off your purchase of all Halo bottled e-liquid and sample packs. This is a great time to try one of our newer blends, or to stock up on your favorite Halo flavor. In addition, you will receive FREE Shipping on all orders over $75 no matter what products you order. Please note this discount is applicable on bottled e-liquid and sample packs only. COUPON CODE: REMEMBER Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Hurra Mer Turkish Tobacco og Tribeca TAKE 20% OFF ALL HALO E-LIQUID In remembrance of the great men and women that have served our country, we are pleased to announce our Memorial Sale. Starting today, you will receive 20% off your purchase of all Halo bottled e-liquid and sample packs. This is a great time to try one of our newer blends, or to stock up on your favorite Halo flavor. In addition, you will receive FREE Shipping on all orders over $75 no matter what products you order. Please note this discount is applicable on bottled e-liquid and sample packs only. COUPON CODE: REMEMBER Fristende. Må tenke på om jeg vil ta sjansen Har allerede dampa opp nesten 5 ml av Tiki Juicen og over 3 ml med Tvisted Java. Elsker Halo ? Endret 21. mai 2013 av balltuss Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 Værste som kan skje er vel at du mister sendingen, noe som ikke har skjedd meg enda. Om jeg mister 250kr så er det ikke så ille egentlig. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 Ja Crown ser kjekk ut, den funker sikkert topp. Hvordan funker den Crown da? Hvordan får man stilt V/W og putter man den oppi Mod'en? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 Hvordan funker den Crown da? Hvordan får man stilt V/W og putter man den oppi Mod'en? ���� Den putter du oppå batteriet i modden, se denne videoen på ca 2:30 så ser du tegninga. http://www.youtube.com/watch?v=jhRaEjeow10 Crown styres med fyring av modden i div konfigurasjoner, så du slipper å skru opp og stille med skrutrekker, som man må med Kick. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 Nei igo-s og Nova kan du ikke bruke med den, men cartos og standard 510 atomizere kan du bruke. En carto primer du som vanlig på forhånd, og så gir du den ekstra juice nedenfra med jevne mellomrom, de har hull i bunnen. Kan jo være greit å ha i bakhånd, tar jo liten plass. Skjønner. Er det en reo-mizer du har på bildet? Er det andre rda man kan bruke? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 Skjønner. Er det en reo-mizer du har på bildet? Er det andre rda man kan bruke? Ja det er den første versjonen av Reomizer, den han selger nå skal være enda bedre og på høyde med de aller beste bottomfed RBA's, så det er den du bør gå for. Har ikke somlet meg til å kjøpe den selv enda Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 Nå begynner jeg å bli ganske utålmodig her.. venter på pakke fra ecigwizard med masse godt, er nesten tre uker siden jeg bestilte. Mistenker at posten har rotet bort pakken.. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 Den putter du oppå batteriet i modden, se denne videoen på ca 2:30 så ser du tegninga. http://www.youtube.com/watch?v=jhRaEjeow10 Crown styres med fyring av modden i div konfigurasjoner, så du slipper å skru opp og stille med skrutrekker, som man må med Kick. Ok. Så videoen, men han nevnte at man må ha extension tube for å kjøre med 18650 batteri? Må man det? Vil den uansett passe Drawtuben? Vil Crown stille seg inn automatisk på riktig volt og Watt etter hvilken fordamper man kobler til? Mange spørsmål, men dette er helt nytt for meg. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 Ja det er den første versjonen av Reomizer, den han selger nå skal være enda bedre og på høyde med de aller beste bottomfed RBA's, så det er den du bør gå for. Har ikke somlet meg til å kjøpe den selv enda Takk. Da blir det minst en slik. Evod kan kanskje også brukes? Den har jo veken i bunnen. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 Nå begynner jeg å bli ganske utålmodig her.. venter på pakke fra ecigwizard med masse godt, er nesten tre uker siden jeg bestilte. Mistenker at posten har rotet bort pakken.. Det var lenge ja.. Fikk fra ezigwiz i dag. 6 dager. Ikke verst med så mye helligdager. Men plutselig dukker nok din opp også. Skal vel mye til at de roter den helt bort. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 Ok. Så videoen, men han nevnte at man må ha extension tube for å kjøre med 18650 batteri? Må man det? Vil den uansett passe Drawtuben? Vil Crown stille seg inn automatisk på riktig volt og Watt etter hvilken fordamper man kobler til? Mange spørsmål, men dette er helt nytt for meg. �� Du kan bruke den i Drawtube, men ikke med 18650, kun 18350 og 18490. Du stiller inn watt og Kick/Crown justerer seg deretter. Takk. Da blir det minst en slik. Evod kan kanskje også brukes? Den har jo veken i bunnen. Evod? Nei, nei , nei, det er en tank, man bruker ikke tank på Reo, den har tanken innebygget. Den vil uansett ikke passe. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 Du kan bruke den i Drawtube, men ikke med 18650, kun 18350 og 18490. Du stiller inn watt og Kick/Crown justerer seg deretter Ok. Så hensikten for meg å bruke en Crown må da være å få utbytte av F.eks mine iClear clearo's i mini-mode? Synes DT 'n funker dødsbra hittil, og nå når batteriene er ladet riktig er det lengre liv i dem. Bare testa 18650 batteri enda, da det første batteriet enda ikke er tomt etter snart 3 dager Har ikke bare dampa på DT da, men mye iTaste ved siden av. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 Evod? Nei, nei , nei, det er en tank, man bruker ikke tank på Reo, den har tanken innebygget. Den vil uansett ikke passe. Haha.. Ja, jeg sitter og ser på en evod nå, og skjønner at det var et idiotisk spørsmål... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Det var lenge ja.. Fikk fra ezigwiz i dag. 6 dager. Ikke verst med så mye helligdager. Men plutselig dukker nok din opp også. Skal vel mye til at de roter den helt bort. Ja forventer jo egentlig det, men det er såååå mye godt i pakken og jeg er tom for mine favoritter fra VR, det er faktisk nesten så det er helt krise så jeg ''tipper over'' og bestiller masse med dyr frakt så jeg får den dagen etterpå.. Endret 21. mai 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå