BuffyAnneSummers Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Yay, da blir det herlige kanelboller på meg! Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 for kanelboller. Dna20... Så det er altså det nye som kommer. Vel, øverst på listen min står Reo-mini. Om jeg ikke bruker opp alle pengene på vin, pasta og shopping, så blir det Reo samme dag som jeg kommer hjem fra ferie. Skal jo ha noe å glede seg til når man kommer hjem også. Blix, kjøper du batterier til Reoen hos Pinkmule? Damping har dem vel ikke..? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 for kanelboller. Dna20... Så det er altså det nye som kommer. Vel, øverst på listen min står Reo-mini. Om jeg ikke bruker opp alle pengene på vin, pasta og shopping, så blir det Reo samme dag som jeg kommer hjem fra ferie. Skal jo ha noe å glede seg til når man kommer hjem også. Blix, kjøper du batterier til Reoen hos Pinkmule? Damping har dem vel ikke..? http://www.damping.no/collections/mod-batterier-1/products/aw-imr-18490-00mah-li-mn Men ja PM har de også. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Så Damping har. Takk. Må jo være batterier på plass når den ankommer.. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Så Damping har. Takk. Må jo være batterier på plass når den ankommer.. Vi har mast på han en stund for at han skulle ta inn AW. Ja batterier må du ha klart, finnes ikke noe verre enn å ha en lekker mod liggende man ikke kan bruke! #firstworldproblems Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Alle vet vel hvor mye hodebry det kan være å skulle pakke kofferten til ferie. Hvilke klær skal man pakke, og hvilke sko.... Herregud, å prioritere bort masse sko man vil ha med... Skal snart sette igang med dette. Men nå har jeg fått noe mer å gruble på.. Hva slags dampeutstyr skal jeg pakke??? E-rollen skal være med, og et par twist-batterier.. Eller spinner, eller I-taste vv.. Noen clearos, Mini-nova.. Et par evoder.. eller noe annet..? Og jeg som har dem i mange farver.. Vet jeg kommer til å ha hodebry med å velge ut farver.. Haha, husker tilbake til en enklere tid.. for noen mnd siden. Det å legge en pakke sigaretter i vesken.. Usunt, men gud så lettvint. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Vi har mast på han en stund for at han skulle ta inn AW. Ja batterier må du ha klart, finnes ikke noe verre enn å ha en lekker mod liggende man ikke kan bruke! #firstworldproblems Det skal være sikkert. Jeg var forutseende nok til å ha ferdig oppladede batterier klare når jeg fikk vamoen. Har ikke bestemt meg for farve på Reo enda. Lilla eller hvit er favoritter. Men må se an hva de har inne når jeg skal bestille. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Alle vet vel hvor mye hodebry det kan være å skulle pakke kofferten til ferie. Hvilke klær skal man pakke, og hvilke sko.... Herregud, å prioritere bort masse sko man vil ha med... Skal snart sette igang med dette. Men nå har jeg fått noe mer å gruble på.. Hva slags dampeutstyr skal jeg pakke??? E-rollen skal være med, og et par twist-batterier.. Eller spinner, eller I-taste vv.. Noen clearos, Mini-nova.. Et par evoder.. eller noe annet..? Og jeg som har dem i mange farver.. Vet jeg kommer til å ha hodebry med å velge ut farver.. Haha, husker tilbake til en enklere tid.. for noen mnd siden. Det å legge en pakke sigaretter i vesken.. Usunt, men gud så lettvint. Ja noe må man ofre for å lukte godt. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Ja noe må man ofre for å lukte godt. Sant nok. Ville ikke byttet tilbake. Kanskje jeg skal slutte å over-gruble på alt. Men hvor mye, og hvilke juicer skal man pakke....? Hva kan jeg tenkes å få lyst på ... ? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Det minner meg på at jeg får samme problem om en 3 ukers tid. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Det minner meg på at jeg får samme problem om en 3 ukers tid. Da er det bare å begynne å gruble NÅ!!! For dette er ikke enkelt. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Da er det bare å begynne å gruble NÅ!!! For dette er ikke enkelt. Nah, jeg er mann. En olabukse, shorts, et par t-skjorter, tynn jakke eller genser og toalettveske, Reo, batterier, lader og juice, og en backupmod.Mobillader, og en liten laptop. Alt i en carryonbag, som jeg må sjekke inn pga juicen. Trenger jeg mer kjøper jeg det der jeg er. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Nah, jeg er mann. En olabukse, shorts, et par t-skjorter, tynn jakke eller genser og toalettveske, Reo, batterier, lader og juice, og en backupmod.Mobillader, og en liten laptop. Alt i en carryonbag, som jeg må sjekke inn pga juicen. Trenger jeg mer kjøper jeg det der jeg er. Er ikke ofte jeg skulle ønske jeg var mann... Aldri, når jeg tenker meg om.. Men jammen høres det godt ut å kunne ha det sånn.. En uke før avreise har jeg hele stua full av klær og sko.. Så må jeg prioritere.. og om-prioritere.. Ta høyde for shopping... Og nå også velge farger på clearomisere.. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 for kanelboller. Dna20... Så det er altså det nye som kommer. Vel, øverst på listen min står Reo-mini. Om jeg ikke bruker opp alle pengene på vin, pasta og shopping, så blir det Reo samme dag som jeg kommer hjem fra ferie. Skal jo ha noe å glede seg til når man kommer hjem også. Blix, kjøper du batterier til Reoen hos Pinkmule? Damping har dem vel ikke..? Dna20 og Reo-mini? Nysgjerrig jeg nå. Linker please Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Er ikke ofte jeg skulle ønske jeg var mann... Aldri, når jeg tenker meg om.. Men jammen høres det godt ut å kunne ha det sånn.. En uke før avreise har jeg hele stua full av klær og sko.. Så må jeg prioritere.. og om-prioritere.. Ta høyde for shopping... Og nå også velge farger på clearomisere.. Lol, her lever vi virkelig opp til forskjellene mellom kjønnene. Dna20 og Reo-mini? Nysgjerrig jeg nå. Linker please DNA20 er en elektrisk krets man får kjøpt løs, og en del moddere har begynt å bruke de ganske kreativt, den tåler forholdsvis law ohm og du kan guffe opp til 20 watt. Reo minien min har du nok sett her før: Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Her er Reo-mini-link Balltuss. http://www.reosmods...._id=36&Itemid=3 Og bilde av den i rød over her. Endret 20. mai 2013 av Amaline Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Lol, her lever vi virkelig opp til forskjellene mellom kjønnene. DNA20 er en elektrisk krets man får kjøpt løs, og en del moddere har begynt å bruke de ganske kreativt, den tåler forholdsvis law ohm og du kan guffe opp til 20 watt. Reo minien min har du nok sett her før: Kjøpt løst? Kan jeg putte den inn i Drawtuben? Har sett den Reo Mini før ja ser jeg. Hva er forskjellen på den og F.eks iTaste MVP som jeg er knall fornøyd med? Ser at Reo er mye dyrere og mange farger utsolgt. Litt mer nysgjerrig på DNA20 da ja Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Kjøpt løst? Kan jeg putte den inn i Drawtuben? Har sett den Reo Mini før ja ser jeg. Hva er forskjellen på den og F.eks iTaste MVP som jeg er knall fornøyd med? Ser at Reo er mye dyrere og mange farger utsolgt. Litt mer nysgjerrig på DNA20 da ja Nei DNA20 er for stor, den bygges som regel inn i bokser lignende Reoen. Men du kan jo bruke en Kick eller Crown i DT'n. Reo er 100% mekanisk, har innebygget juiceflaske, juicen føres opp til attyen via et rør, og man slipper svære tanker på toppen, og man bruker, små søte RBA's. http://www.supertmanufacturing.com/evolv.html#kick http://www.supertmanufacturing.com/artisanvaping.html#thecrown Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 20. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2013 Jeg skal ha en reo-mizer rba også. Kanskje de har den inne når jeg bestiller.. Men kan jeg bruke Igo-s på den også? Og boge carto? skjønner ikke helt hvordan den kan fylle fra bunnen.. Kan vel ikke ha en mini-nova?? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 Nei DNA20 er for stor, den bygges som regel inn i bokser lignende Reoen. Men du kan jo bruke en Kick eller Crown i DT'n. Reo er 100% mekanisk, har innebygget juiceflaske, juicen føres opp til attyen via et rør, og man slipper svære tanker på toppen, og man bruker, små søte RBA's. http://www.supertmanufacturing.com/evolv.html#kick http://www.supertmanufacturing.com/artisanvaping.html#thecrown Har sett at det kan være vanskelig å bruke en kick i DT'n, så The Crown virker som et bedre valg. Ikke umulig at jeg bestiller den denne uka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå