Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Å jada. Fra 4 uker og utover intesiveres den enda mer. :) Naboene vil tro du baker. Enten du bor i leilighet eller enebolig.. :grin:

Men nå skal jeg slutte å "disse" alchemisten. Et trivelig lite firma. :) Derfor vil jeg si noe om tobakkene deres. Veldig bra. Lakris-tobakken er fantastisk, og peach-tobakken hakk i hel. Er laget på whole-leaf så de gunker opp coilen. Men slik må det vel bli. Også mentally menthol er god. Og grønn. :) Men jeg har funnet ut at jeg foretrekker mentol/mint sammen med andre smaker. Som frukt.

God 17. mai alle sammen. :)

Han har kuttet ut tobakksmakene for nå, men kommer noe nytt etterhvert. Høres ut som kraftige saker dette. Jeg fikk Mentally Menthol her om dagen. Ikke dum den. :) Må nok prøve en del forskjellig derfra.

Hmm, lurer på hvilken smak som går best til champagne ...

Jordbær er vel et safe valg. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han har kuttet ut tobakksmakene for nå, men kommer noe nytt etterhvert. Høres ut som kraftige saker dette. Jeg fikk Mentally Menthol her om dagen. Ikke dum den. :) Må nok prøve en del forskjellig derfra.

Kuttet ut lakristobakken... :ohmy: Det var synd. Har ikke vært inne der på en stund, må tydeligvis oppdatere meg. :)

Et lite tips hvis du ikke er helt komfortabel med Grants. Egg custard tart er som "Grants intense storebror". :) Bare bittesmå nyanseforskjeller. Så kanskje du ikke skal kjøpe en stor flaske om du prøver den.

Auntie Flo`s peardrops kunne kanskje være noe å prøve. Mye smak i den også, men den er ikke riktig så "mektig" som kake/dessert smakene.

Ja, champis til frokost er fantastisk. For ikke å snakke om undervurdert. Hadde gjerne drukket noen glass hver dag før jobb, jeg. Hadde gjort morgenmøtet mye mer interessant i alle fall. :p

Og kanskje gjort underverker med telefon-problemet. :D

Endret av Amaline
Lenke til kommentar

Kuttet ut lakristobakken... :ohmy: Det var synd. Har ikke vært inne der på en stund, må tydeligvis oppdatere meg. :)

Et lite tips hvis du ikke er helt komfortabel med Grants. Egg custard tart er som "Grants intense storebror". :) Bare bittesmå nyanseforskjeller. Så kanskje du ikke skal kjøpe en stor flaske om du prøver den.

Auntie Flo`s peardrops kunne kanskje være noe å prøve. Mye smak i den også, men den er ikke riktig så "mektig" som kake/dessert smakene.

Kommer nok til å styre unna Egg custard tart da gitt. :)

Han kommer med ny tobakkserie etterhvert har jeg skjønt.

Lenke til kommentar

Kommer nok til å styre unna Egg custard tart da gitt. :)

Han kommer med ny tobakkserie etterhvert har jeg skjønt.

Det er bra. :) Tobakkene var fyldige og gode.

Kan ikke annet enn å tenke "less is more" når jeg tenker på dessertene... Tror "alkymisten" er sterkt uenig i det utsagnet.. :D

Lenke til kommentar

Og kanskje gjort underverker med telefon-problemet. :D

Definitivt.

Da jeg studerte og måtte ta telefoner til Lånekassen, skolen, vaktmesteren etc, gjorde jeg det aldri uten en halv flaske cava innabords, eller et par shotter apehjerne (eplelikør med bailey's).

Fuck it, til og med da jeg måtte ta et telefonintervju med en lydmann for bacheloroppgaven min, var jeg rimelig full. Litt for full til å få med meg alt han sa, så vi måtte ta det på nytt over mail. Dette var rundt 12 på en hverdag og jeg satt på en kafé som hadde servert meg øl siden klokken 9 om morgenen. :p

Lenke til kommentar

Huff og huff a meg altså. Den har stått på 3.0 hele tiden lol. Håper ikke dette gjør noe skade på batteriene. Bør jeg ta de som er oppladet og lade dem igjen på riktig stille? - :)

Hehe, ikke rart du ikke har fått mye futt i dine 18350-batterier da haha. Ja du bør lade de på rett setting ASAP. De skal være ca 4.2 volt nyladet.

Nå vil du få mere fart i Drawtuben! :)

Lenke til kommentar

Hehe, ikke rart du ikke har fått mye futt i dine 18350-batterier da haha. Ja du bør lade de på rett setting ASAP. De skal være ca 4.2 volt nyladet.

Nå vil du få mere fart i Drawtuben! :)

Det skal jeg gjøre ASAP ja -:) Takk. Gleder meg til de er opplada nå ja og teste forskjellen. -:)
Lenke til kommentar

Huff og huff a meg altså. Den har stått på 3.0 hele tiden lol. Håper ikke dette gjør noe skade på batteriene. Bør jeg ta de som er oppladet og lade dem igjen på riktig stille? - :)

Jeg har skjønt at du har samme batteri og lader som meg, fra Damping. Har sett at du bare får 1,5 time ut av dem, mens jeg får 3-4 timer. Syns det var rart, men tenkte at du damper vel så heavy da.. :)

Jeg visste heller ikke at laderen hadde noen knapp. Men min står på 3,6. :) Man lærer noe nytt hele tiden her. :)

Lenke til kommentar

Jeg har skjønt at du har samme batteri og lader som meg, fra Damping. Har sett at du bare får 1,5 time ut av dem, mens jeg får 3-4 timer. Syns det var rart, men tenkte at du damper vel så heavy da.. :)

Jeg visste heller ikke at laderen hadde noen knapp. Men min står på 3,6. :) Man lærer noe nytt hele tiden her. :)

Ja det er sikkert og visst he he :) Flaks at din kom riktig innstilt da. Da skal det bli mer futt i Mini-Me mode ha-ha. :)
Lenke til kommentar

Definitivt.

Da jeg studerte og måtte ta telefoner til Lånekassen, skolen, vaktmesteren etc, gjorde jeg det aldri uten en halv flaske cava innabords, eller et par shotter apehjerne (eplelikør med bailey's).

Fuck it, til og med da jeg måtte ta et telefonintervju med en lydmann for bacheloroppgaven min, var jeg rimelig full. Litt for full til å få med meg alt han sa, så vi måtte ta det på nytt over mail. Dette var rundt 12 på en hverdag og jeg satt på en kafé som hadde servert meg øl siden klokken 9 om morgenen. :p

:nei: Dette høres ikke bra ut når du beskriver det slik..... Som en varig løsning må du finne på noe annet. Hva med hypnose?? Det burde vel kanskje hjelpe på telefonskrekk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...