Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må prøve noe nytt altså. Skal teste Fuzion.

Har foreløpig lagt Krankberry i carten, den høres ikke dum ut:

" Description"Raspberry Kandy with kranberry kiss."

remember those blue raspberry candies, razzles? Well, i do and still love snagging them from my kids Hlaoween baskets. This raspberry blend, with a hint of cranberry is sure to take you back to the days of corner drugstore candy. In fuZion tradition; there's another complexity here that will keep you guessing"

Endless Summer høres nice ut også:

"A strawberry lemonade that you will never forget"

Picture this. Sitting on the broadwalk on a hot summer day. The most beautiful person you know, hands you a big glass of strawberry lemonade. The clear cup is dripping with condensation and the ice cubes seem to dance in the liquid. Now take a drink....it's one of the few times in life that you wish the day would never end.

This refreshing ejuice is a perfect balance between sweet and tart, fresh strawberries and homemade lemonade. One vape and you'll understand the name....endless summer.

"

Fantastiske beskrivelser, får håpe juicen er like bra. :)

Lenke til kommentar

Slengte med Vacation også, høres også veldig fin ut med fancy beskrivelse.

""Tropical fruits with a splash of peppermint and coconut."

Just the word'vacation' makes me smile and this juice will to. Light tropical fruits with a subtle hint of coconut and an ocean breeze of light peppermint makes this juice a relaxing change from your typical vape."

Lenke til kommentar

Disse høres utrolig gode ut. :) Spesielt Endless summer.

I går kveld dampet jeg mer på Jack the ripple, T-juice. Satt og lurte på den smaken som dominerer så mye over raspberryen. Så velkjent, og den hang i munnen lenge.. Så slo det meg.. SMØR. ja, visst pokker er det smør. Og et lite hint av noe karamell-aktig. Hater den ikke, men har aldri blitt så overrasket over en juice. Den er vel beskrevet som en Raspberry, men jeg synes jeg hadde smørsmak i munnen når jeg våknet i dag. :grin:

Men smaken er jo så forskjellig. Kanskje det er bare jeg som kjenner dette.

Lenke til kommentar

Jeg har Endless Summer og Ectoplasm på vei til meg nå. Ellers har jeg en 6-7 smaker av dem og de er alle av suveren kvalitet. Det er ikke alle smaker jeg liker like godt, men de er jammen godt mikset. Unicorn Blood er etter min mening ekstremt god og har ikke hørt noe negativt om Gummy Blood heller.

Origasmic er forresten en veldig god tesmak, for de som vil ha det. Lukter som en god gammeldags tebutikk.

EDIT: Oh, og om man vil ha de store flaskene og unngå mulige problemer i tollen fra USA (om man bestiller fra Fuzion sin butikk) kan man bestille med ekstra smak, beregnet for å blande i egen nikotin.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Disse høres utrolig gode ut. :) Spesielt Endless summer. I går kveld dampet jeg mer på Jack the ripple, T-juice. Satt og lurte på den smaken som dominerer så mye over raspberryen. Så velkjent, og den hang i munnen lenge.. Så slo det meg.. SMØR. ja, visst pokker er det smør. Og et lite hint av noe karamell-aktig. Hater den ikke, men har aldri blitt så overrasket over en juice. Den er vel beskrevet som en Raspberry, men jeg synes jeg hadde smørsmak i munnen når jeg våknet i dag. :grin: Men smaken er jo så forskjellig. Kanskje det er bare jeg som kjenner dette.

Jeg bestilte alle tre, blir spennende. Smørsmak av JTR ja, det var jo spesielt. :)

Jeg har Endless Summer og Ectoplasm på vei til meg nå. Ellers har jeg en 6-7 smaker av dem og de er alle av suveren kvalitet. Det er ikke alle smaker jeg liker like godt, men de er jammen godt mikset. Unicorn Blood er etter min mening ekstremt god og har ikke hørt noe negativt om Gummy Blood heller. Origasmic er forresten en veldig god tesmak, for de som vil ha det. Lukter som en god gammeldags tebutikk. EDIT: Oh, og om man vil ha de store flaskene og unngå mulige problemer i tollen fra USA (om man bestiller fra Fuzion sin butikk) kan man bestille med ekstra smak, beregnet for å blande i egen nikotin.

Godt å høre! Jeg tok en råsjangs og bestilte alle 3 i 30ml. Fra England. :)

Lenke til kommentar

Er den store juicedagen dette. Siden jeg ikke ble helt venn med Grants Vanilla Custard (rop ut om noen vil ha billig), men likte "noe" av smaksnyansene i den, ble jeg i dag anbefalt en annen juice fra The Alchemists Cupboard, en juice som smaker som en tradisjonell Engelsk dessert. Rabarbrapai med eggekrem.

Høres passe spesielt ut ja! :p

http://www.thealchem...nd%20%20custard

Men ja, blir artig å prøve, skal visst være skikkelig yummy.

Lenke til kommentar

Og jepp, store juicedagen, Puros og Cigare de Paris på vei hitover nå... :)

Kanskje du bør bestille Papillon Organic Tobacco derfra og. Har dampa den i hele kveld. Minner mye om El Toro i smaken. Nydelig og så vidt jeg kan erfare hittil, langt mindre vanskelig å dampe. Har den i en Clearo og den gir masse damp og gode trekk uten vanskeligheter.
Lenke til kommentar

Kanskje du bør bestille Papillon Organic Tobacco derfra og. Har dampa den i hele kveld. Minner mye om El Toro i smaken. Nydelig og så vidt jeg kan erfare hittil, langt mindre vanskelig å dampe. Har den i en Clearo og den gir masse damp og gode trekk uten vanskeligheter. ����

Er tydeligvis bare godsaker fra HOL altså! :)

Lenke til kommentar

Er den store juicedagen dette. Siden jeg ikke ble helt venn med Grants Vanilla Custard (rop ut om noen vil ha billig), men likte "noe" av smaksnyansene i den, ble jeg i dag anbefalt en annen juice fra The Alchemists Cupboard, en juice som smaker som en tradisjonell Engelsk dessert. Rabarbrapai med eggekrem.

Høres passe spesielt ut ja! :p

http://www.thealchem...nd%20%20custard

Men ja, blir artig å prøve, skal visst være skikkelig yummy.

Ååå, har du bestilt den... :grin: Du får mye rabarbra for pengene, det er sikkert og visst. Når jeg tenker på Alchemist-juicene er det noe sånt som "de som får Grants til å fremstå mild og luktsvak". :) Rabarbrapaien og Egg custard tart. Gikk fra "fullstendig forelsket" til "bråstopp" for meg. Kjenner at jeg er oppriktig spent på hva du syns om den. Du må gi rapport. :)

Lenke til kommentar

Ååå, har du bestilt den... :grin: Du får mye rabarbra for pengene, det er sikkert og visst. Når jeg tenker på Alchemist-juicene er det noe sånt som "de som får Grants til å fremstå mild og luktsvak". :) Rabarbrapaien og Egg custard tart. Gikk fra "fullstendig forelsket" til "bråstopp" for meg. Kjenner at jeg er oppriktig spent på hva du syns om den. Du må gi rapport. :)

Hehe såpass ja! Iflg. han som lager de er den best etter ca 4 uker steeping.

Lenke til kommentar

Hehe såpass ja! Iflg. han som lager de er den best etter ca 4 uker steeping.

Å jada. Fra 4 uker og utover intesiveres den enda mer. :) Naboene vil tro du baker. Enten du bor i leilighet eller enebolig.. :grin:

Men nå skal jeg slutte å "disse" alchemisten. Et trivelig lite firma. :) Derfor vil jeg si noe om tobakkene deres. Veldig bra. Lakris-tobakken er fantastisk, og peach-tobakken hakk i hel. Er laget på whole-leaf så de gunker opp coilen. Men slik må det vel bli. Også mentally menthol er god. Og grønn. :) Men jeg har funnet ut at jeg foretrekker mentol/mint sammen med andre smaker. Som frukt.

God 17. mai alle sammen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...