Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Ok. Bra. Har du inside information eller? :green: He-he. Det er de små jeg må bytte ut først. De store er bra foreløbig. Jeg elsker Drawtuben i minimodus, men når batteriet bare varer halvannen time er det litt surt.

Ikke mer innside enn at jeg følger med på dampeselskapsgruppen på Facebook. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Holy shit. Jeg trodde at alle her kødda om at kanelsmaker og sånt kunne drepe en tank ganske kjapt.

Dere husker da jeg prøvde Hot cinnamon for en liten stund siden? Hadde ikke brukt tanken siden da, og brukt iclear30'en for det meste. I dag tenkte jeg at jeg skulle prøve RAW sin Dawn of truth som hadde fått steepet lenge, luktet godt (og det lille jeg smakte, smakte goooodt!). Så jeg fyller tanken helt full og presser i cartomizeren som vanlig. No biggie. Så går jeg på do, og når jeg kommer tilbake plukker jeg opp e-ciggen og smaker litt.. smaker godt! Så ser jeg på tanken, og jeg ser at den har fått store sprekker nedover hele plasten. Jeg reiser meg kjapt og går til kjøkkensvasken slår på lyset og tar en ny titt, og glasset var faen meg i ferd med å sprekke. En liten bit hadde begynt å ''bule'' utover, og glasset så sånn her ut:

http://blogg.aftenbl...07/73-knust.jpg

Enden på visa er at jeg kun fikk reddet litt av juicen som var i tanken og at jeg nå må kjøpe meg ny tank.. Fuck. Tips?

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Holy shit. Jeg trodde at alle her kødda om at kanelsmaker og sånt kunne drepe en tank ganske kjapt.

Dere husker da jeg prøvde Hot cinnamon for en liten stund siden? Hadde ikke brukt tanken siden da, og brukt iclear30'en for det meste. I dag tenkte jeg at jeg skulle prøve RAW sin Dawn of truth som hadde fått steepet lenge, luktet godt (og det lille jeg smakte, smakte goooodt!). Så jeg fyller tanken helt full og presser i cartomizeren som vanlig. No biggie. Så går jeg på do, og når jeg kommer tilbake plukker jeg opp e-ciggen og smaker litt.. smaker godt! Så ser jeg på tanken, og jeg ser at den har fått store sprekker nedover hele plasten. Jeg reiser meg kjapt og går til kjøkkensvasken slår på lyset og tar en ny titt, og glasset var faen meg i ferd med å sprekke. En liten bit hadde begynt å ''bule'' utover, og glasset så sånn her ut:

http://blogg.aftenbl...07/73-knust.jpg

Enden på visa er at jeg kun fikk reddet litt av juicen som var i tanken og at jeg nå må kjøpe meg ny tank.. Fuck. Tips?

Kjekt å vite at myten er sann. Synd med tanken din da. Har ikke tatt sjansen selv, var derfor jeg kjøpte Kanger Protank for å ha slike juicer i.
Lenke til kommentar

Skulle gjerne hatt en tank før fredagen, men damping.no tar fri fra og med i morgen.. What to do? :(

Haha å steike....

IBTanked frk Elvy, jeg mistet min på hardt golv her om dagen og den knuste ikke. Jeg tror du er klar for en kvalitetstank. :)

Hvilken størrelse burde jeg hatt til en XL cartomier igjen? Hvor mye juice holder de? Oooooog.. hva slags frakt kan man velge mellom ? :p

Lenke til kommentar

Skulle gjerne hatt en tank før fredagen, men damping.no tar fri fra og med i morgen.. What to do? :(

Hvilken størrelse burde jeg hatt til en XL cartomier igjen? Hvor mye juice holder de? Oooooog.. hva slags frakt kan man velge mellom ? :p

Bor ikke du i Oslo da? Hva med å sende ham en mail å spørre om du kan få møte ham å kjøpe en tank?
Lenke til kommentar

IBTanked har tanker for både standard og XL. Holder alt fra lite til masse juice, alt etter hva man velger.. :)

Null valg på frakt, standard USPS brevpost, tar som regel en uke-10dagers tid for meg.

Skal du ha noe før Fredag sliter du... Er det krise kan jeg nok donere en IB 19mm til deg i morgen om du spør veldig pent... ;) (Uten tvilsomme ordførermotiver altså :p )

Lenke til kommentar

Hvis jeg bestiller superkjapp shipping fra ecigwizard.com, vil de komme frem på fredag eller lørdag da, eller har de ''fri'' da og?

IBTanked har tanker for både standard og XL. Holder alt fra lite til masse juice, alt etter hva man velger.. :)

Null valg på frakt, standard USPS brevpost, tar som regel en uke-10dagers tid for meg.

Skal du ha noe før Fredag sliter du... Er det krise kan jeg nok donere en IB 19mm til deg i morgen om du spør veldig pent... ;) (Uten tvilsomme ordførermotiver altså :p )

Haha, takk! Men jeg skal nok klare å holde meg.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...