Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv bestilt meg et 510 sett, pluss ejuice fra to forskjellige websider. Greit å prøve seg litt frem til noen gode smaker når man først har satt i gang. Tester i første omgang alle styrkene i mellom 10-11ish og opp til 36mg, for å se hva som funker bra for meg. Endte opp med cola, mint, black cherry og grape. Så blir spennende å "smake" :-)

 

Bring skal visstnok levere e-siggen på døra i morgen, så da har jeg litt å pusle med i helga. Satser på at det går fort å sette seg inn i slik at jeg slipper å tenke på å ha med meg noe tobakk på jobben til mandag.

 

Gleder meg :-)

Lenke til kommentar

Tester i første omgang alle styrkene i mellom 10-11ish og opp til 36mg, for å se hva som funker bra for meg.

:wow:

Vær forsiktig. Første gang jeg puffet på 18 mg så merket jeg det ekstremt mye i halsen, og jeg ble RUSA. Nikotinsjokk :p

Jeg har fremdeles noe 24mg stående i skapet om du vil ruse deg mer :p

Lenke til kommentar

Haha, forventer et greit kick ja. Så tar det rolig. Bestilte 2 stk flasker på 10ml med 11mg, så det er nok mer i min gate. Men alltids greit å teste litt. Snuser jo mest til vanlig, så tåler at det røsker litt i kroppen.

 

Men vi får se. Gleder meg masse til å teste i vei. :-) Vurderte å bestille en 10ml med cheesecake også, som jeg hører så mange skryter av. Da uten nikotin, da jeg vil ha noe innimellom som bare er for smakens skyld.

Lenke til kommentar

Hva er det med de som lager ejuice i USA a?

Bestiller man uten nikotin, så får dem til å skrive 0mg på pakkningen, men på samme merkelappen skriver de i forskjellige former at dette produktet inneholder nikotin..

Sånn blir det kluss i tollen av..

Jeg har fortsatt tilgode å ikke se i enten innholdsfortegnelsen eller under en eller annen "Warning" at det ikke står noe om innhold av nikotin..

 

Jeg bestillte Tribecka fra Halo; denne sier de som har greie på det at skal smake som den opprinnelige RY4.

Denne smaker et lite hint av sjokolade og karamell, men tobakks-smaken blir for drøy for meg!

Nå skal det sies at jeg har fått helt avsmak for tobakk etter at jeg slutta å røyke og heller begynte å dampe. :)

 

Tribecka'n er fortsatt ikke bortkasta.

Jeg blander 50/50 med tribecka og belgian cocoa, fra samme produsent.. DET blir vanvittig godt! ;)

 

Ellers fikk jeg en smaksprøve med bestillinga mi fra Rawr vapor, som heter Beach'n.

Den var også helt vanvittig.

Smaker akkurat som de gule banan godisene man fikk i smågodt disken i "gamledager".. :)

De finns nå også, men er ikke samme gode smaken lenger.

Problemet er at jeg bare finner de i USA og det er detta med nikotin ting på merkelappen som gjør at jeg ikke tror jeg tør å bestille mer. :p

 

Poenget til tollvesenet er vel at nikotin er et legemiddel, så alt som er merka med nikotin skal være riktig merka. :p

 

Edit: Smakte på Tribecka aleine igjen nå etter at den har modna ei ukes tid nå. Var faktisk mye bedre. :)

Endret av Mitra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...