Amaline Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Hvem av dere har Vision Eternity?? Var det Lakus?? Jeg skulle veke den om, og tenkte jeg skulle lage selv i stedet for å sette på ferdig veke/tråd som følger med. For å se om jeg får det til. Men den kanthal-tråden jeg har er for tykk. Den må være veldig tynn for å passe. Hvilken tråd skal jeg bruke?? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Eneste Kiwi jeg har funnet dugelig er HeavenGifts - den er til gjengjeld rasende god, og kommer i 150ml om du vil(tør)..! Når det gjelder eple er LIQUA Apple en soleklar favoritt. Hvordan er erfaringene her inne med Kanger Protank? Har en på vei fra DK, spent på hvordan den duger Ble kjapt en favoritt, for å si det sånn. Første dingsen jeg har hatt som ikke lekker i det hele tatt. Uavhengig av om den er horisontal eller vertikal. Jeg har til og med hatt den opp og ned uten problemer. Det var kjærlighet ved første hit! Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Ja, det er det verd. Har tittet på den lenge. Syns den er fin, men tvilt litt. Men innerst inne vet jeg jo at jeg kommer til å bestille den. Kjenner meg selv såpass godt. He-he ja. Kjenner igjen den følelsen. Can't fight this feeling . Kommer til å bestille en til jeg, det vet jeg. Men jeg holder meg til damping.no. Selv om den er litt dyrere der, får jeg den dagen etter bestilling, og jeg synes det er greit å støtte opp om god service og bra norsk dampebutikk. Ble kjapt en favoritt, for å si det sånn. Første dingsen jeg har hatt som ikke lekker i det hele tatt. Uavhengig av om den er horisontal eller vertikal. Jeg har til og med hatt den opp og ned uten problemer. Det var kjærlighet ved første hit! Jepp. Den er potte tett. Lurer på om selve glasstanken kan vaskes i oppvaskmaskinen? Kan vel ikke skade det? Hva tror dere? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Aner ikke. Jeg skyller mine i varmtvann og lar de stå over natten. Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 He-he ja. Kjenner igjen den følelsen. Can't fight this feeling . Kommer til å bestille en til jeg, det vet jeg. Men jeg holder meg til damping.no. Selv om den er litt dyrere der, får jeg den dagen etter bestilling, og jeg synes det er greit å støtte opp om god service og bra norsk dampebutikk. Jepp. Den er potte tett. Lurer på om selve glasstanken kan vaskes i oppvaskmaskinen? Kan vel ikke skade det? Hva tror dere? Ekte pyrex vil vel ikke ha noe problemer med oppvaskmaskin - Pyrex er jo det man bruker i ildfaste former. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Ekte pyrex vil vel ikke ha noe problemer med oppvaskmaskin - Pyrex er jo det man bruker i ildfaste former. Vet ikke om glasset i Protank er pyrex eller hva det er. Er ikke glass glass da? Alt annet glass kan jo lett vaskes i oppvaskmaskin. Pleier også å skylle mine plasttanker i varmt vann og la de stå over natta, men med ProTanken som er i glass, hadde det vært kjekt å vaska den skikkelig for å bli kvitt alt av Hot Cinnamon. Det sitter grådig, og tror ikke bare varmt vann vil få det bort. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Vet ikke om glasset i Protank er pyrex eller hva det er. Er ikke glass glass da? Alt annet glass kan jo lett vaskes i oppvaskmaskin. Pleier også å skylle mine plasttanker i varmt vann og la de stå over natta, men med ProTanken som er i glass, hadde det vært kjekt å vaska den skikkelig for å bli kvitt alt av Hot Cinnamon. Det sitter grådig, og tror ikke bare varmt vann vil få det bort. Men det er vel slik med denne som andre Kanger tanker.. At driptipen og tanken henger sammen? Så da må vel også noe metall bli med glasset inn i oppvaskmaskinen? Eller kan de separeres..? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Men det er vel slik med denne som andre Kanger tanker.. At driptipen og tanken henger sammen? Så da må vel også noe metall bli med glasset inn i oppvaskmaskinen? Eller kan de separeres..? Neida, de henger sammen ja. Metallet er jo rustfritt stål, så det burde jo tåle litt vann og såpe. Er det det som er pyrex da? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Det er glasset som er pyrex. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Det er glasset som er pyrex. Ok . Da tror jeg Kanger'n skal få bade i oppvaskmaskinen når den tid kommer. Denne videoen ga meg litt lyst til å mekke veker faktisk...men jeg må ha noe til å måle ohm først. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Denne dagen har vært fantastisk. Sol og varmt siden i morges, Daft Punks "Random Access Memories" på repeat siden i går morges, og jeg har vært ute og filmet to tiendeklassinger som har bygd sin egen, fungerende jetmotor, av den typen som sitter i fly. Har skiftet mellom å dampe på Alba Vapours Cola på Vivi Novaen og VRs HP på iClear30-en. Nå går det i forbuden frukt på ProTanken, og jeg kjenner virkelig smaken av pære! Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Denne dagen har vært fantastisk. Sol og varmt siden i morges, Daft Punks "Random Access Memories" på repeat siden i går morges, og jeg har vært ute og filmet to tiendeklassinger som har bygd sin egen, fungerende jetmotor, av den typen som sitter i fly. Har skiftet mellom å dampe på Alba Vapours Cola på Vivi Novaen og VRs HP på iClear30-en. Nå går det i forbuden frukt på ProTanken, og jeg kjenner virkelig smaken av pære! Små gleder he-he . Her er det surt, regn i lufta og iskald vind. Tilbragt dagen på sofaen med kanel i ProTanken, forbuden frukt på Vivi Novaen og KY4 på iClear16 . Manner meg opp til å gå opp på butikken etterpå og hente 30 ml med organisk tobakk fra Papillon ( Houseofliquids ) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Kan til og med se ut som jeg får praksisplass her på jobben også, sånn at jeg kan få lønn og slipper å klamre meg til NAV. Må bare kvitte meg med telefonskrekken først. Kan bli hardt. Ser for meg mye fosterstilling med VAMO-en, både før og etter telefonsamtalene. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Kan til og med se ut som jeg får praksisplass her på jobben også, sånn at jeg kan få lønn og slipper å klamre meg til NAV. Må bare kvitte meg med telefonskrekken først. Kan bli hardt. Ser for meg mye fosterstilling med VAMO-en, både før og etter telefonsamtalene. Ha-ha. Synes jeg ser bildet for meg . Vel, grattis med det, og tunge magadrag løser sikkert skrekken etterhvert. Lykke til Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Jo takk, jeg trenger det virkelig. For meg er det å ta telefonen / ringe til noen skumlere enn å gå til tannlegen, og jeg har såpass tannlegeskrekk at jeg endte opp med 13 hull og unngikk tannlegen i 6 år før jeg endelig kom meg til en. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Er det bare meg eller er posten veldig treg for tiden? Bestilte fra ecigwizard for en og en halv uke siden.. Begynner å bli mektig utålmodig! Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Jo takk, jeg trenger det virkelig. For meg er det å ta telefonen / ringe til noen skumlere enn å gå til tannlegen, og jeg har såpass tannlegeskrekk at jeg endte opp med 13 hull og unngikk tannlegen i 6 år før jeg endelig kom meg til en. Huff da. Ikke godt å ha det slik. Men om du skal ha en jobb hvor du må snakke i tlf, så vil det nok bli litt mindre skummelt etterhvert. Godt at Vamoen kan være en venn i nøden. Må forresten korrigere meg selv. Skrev tidligere at Vamp Vape bare kom til å bli en "etter-middag-damp". Vel, nå har jeg dampet den i hele dag. Uten å rotere med andre smaker. Det er uvanlig. Så konklusjonen må være at den er søt, men kan allikevel være en heldags-damp. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Er det bare meg eller er posten veldig treg for tiden? Bestilte fra ecigwizard for en og en halv uke siden.. Begynner å bli mektig utålmodig! Ja, det har vært mye tregt i det siste. Nesten to uker på noe. Så hadde jeg en som kom på 3 dager fra England med vanlig post. Ikke noe express. Trodde ikke det var mulig. Men det er det tydeligvis. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Vel, jeg må ikke. Jeg har klart meg her i over ett år uten å snakke i telefonen, men om jeg skal få noe mer å gjøre, så må jeg lære meg å ringe opp folk for å intervjue dem. Det vil jo hjelpe meg kraftig, sånn som det er nå, er jeg på det stadiet at jeg trenger en flaske vin for å ringe banken eller fastlegen min (dette til tross for at jeg kjenner fastlegen min veldig godt da han er en kollega av min mor). Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Ja, det har vært mye tregt i det siste. Nesten to uker på noe. Så hadde jeg en som kom på 3 dager fra England med vanlig post. Ikke noe express. Trodde ikke det var mulig. Men det er det tydeligvis. Leser at vanlig tid for folk i england å få pakkene sine fra ecigwizard er sånn 2-3 dager. Mistenker at pakkene kommer til norge ganske kjapt.. og at det er posten som tar sin sweet ass time. Jeg må bli flinkere til å bestille randomme pakker med juice nå og da, ikke bare regne med at jeg har pakken fremme en uke senere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå