Amund_Blix Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Jeg kan jo dele flere juiceleverandører som skal være gode, Alchemist's Cupboard skal visst være knall, jeg har en heftig menthol på vei derfra: http://www.thealchemistscupboard.co.uk/Mentally_Menthol_E-Liquid/p1708884_8114780.aspx En annen er Decadent Vapors, de lever bl.a Raspberrykonsentratet til juicen frk.Buffy akkurat kjøpte. http://www.decadent-vapours.com/en/408-e-liquids Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Jeg kan jo dele flere juiceleverandører som skal være gode, Alchemist's Cupboard skal visst være knall, jeg har en heftig menthol på vei derfra: http://www.thealchem...84_8114780.aspx En annen er Decadent Vapors, de lever bl.a Raspberrykonsentratet til juicen frk.Buffy akkurat kjøpte. http://www.decadent-...n/408-e-liquids Decadent har jeg hørt om ja. Mulig jeg tester det ut etterhvert. Er fortsatt juicer jeg er hypp på å smake fra mine faste leverandører. Nå synes jeg Mario snart burde få mer Halo. Har jo vært utsolgt for de fleste i snart 2 mnd nå. Vil gjerne ha mer Longhorn samt teste bl.a Turkish Tobacco, men jeg vil ikke ta sjansen å bestille det fra USA. Har 2 Halo på veg nå jeg ikke har smakt - Tiki Juice og Tvisted Java. Og Papillon Organic Tobacco er ankommet Oslo, så den har jeg innen et par dager. Blir spennende det og da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Er vel bare hus-smurfen som har prøvd noe fra T-Juice her enda. Men de er veldig godt likt på et Engelsk forum jeg henger på. Bringebærsmaken er grei nok, men smaker ikke akkurat bringebær. Ikke helt i alle fall. Ikke noe bærsmak i alle fall. Den er grei da. Har dampet opp 5 ml allerede. Green Steam er så langt min favoritt. Den smaker virkelig blåbær og solbær. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 DV er fantastiske. Kjøper mye fra dem via LF. VR og de er mine favoritter når det kommer til juiceproduksjon. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Noen som vet om noen som har juice med kiwi eller eple smak som er digg?? Røyker for tiden tobakksmak, men føler meg eventyrlysten. Endret 14. mai 2013 av WaterMarked Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) DV er fantastiske. Kjøper mye fra dem via LF. VR og de er mine favoritter når det kommer til juiceproduksjon. Knall. LF er blant mine faste leverandører. Skal da teste noen DV ved neste bestilling. Tips: sleng inn koden: READALLABOUTIT og få 15 % rabatt på bestillingen. Endret 14. mai 2013 av balltuss Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 DV er fantastiske. Kjøper mye fra dem via LF. VR og de er mine favoritter når det kommer til juiceproduksjon. Noen spesielle DV smaker å anbefale? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Vel, jeg er besatt av Spearmint, så jeg anbefaler alltid den. Perfekt om morgenen rett etter tannpussen, da det ikke fører til funky smak i kjeften. Og på en carto avgir den ikke mye damp heller, så den er perfekt for frisk stealth vape. ^^ Hold deg unna Green Cow, den fucka tre clearos til meg før jeg gav opp. Tiramisù-en deres er ganske god, da. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Vel, jeg er besatt av Spearmint, så jeg anbefaler alltid den. Perfekt om morgenen rett etter tannpussen, da det ikke fører til funky smak i kjeften. Og på en carto avgir den ikke mye damp heller, så den er perfekt for frisk stealth vape. ^^ Hold deg unna Green Cow, den fucka tre clearos til meg før jeg gav opp. Tiramisù-en deres er ganske god, da. Ok. Noen andre? Jeg holder meg unna mint og menthol smaker. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Vel, som sagt, tiramisùen deres smaker faktisk tiramisù. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Noen som vet om noen som har juice med kiwi eller eple smak som er digg?? Røyker for tiden tobakksmak, men føler meg eventyrlysten. Om du sender meg adresse på PM kan jeg sende deg Apple fra Misteliquid.co.uk. Har alt for mange flasker stående så er bare glad for å få sendt noen til andre som får prøvd litt Endret 14. mai 2013 av Lakus Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 DV er fantastiske. Kjøper mye fra dem via LF. VR og de er mine favoritter når det kommer til juiceproduksjon. High five! Vermillion River er absolutt fantastisk. Perfekt på cartomizers Masse damp, deilig smak, sååå deeeilig <3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Ganske perfekt på tanks også. Har HP på iClear30-en nå, og sitter innhyllet i en sky av ananasdamp mens jeg hører Julian Casablancas' stemme vocodet mens han synger "Instant Crush" mens Daft Punk lager orgasmiske lyder til. Dette er det beste albumet jeg har hørt siden "Discovery". Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Dere nevner T-juice her. Jeg fikk for noen dager siden. Jack the Ripple - Denne ble jeg litt overrasket over. Den er god, men ikke det jeg vil kalle en typisk bringebær. Ser Datasmurf sier han ikke kjenner noe bringebær. Det gjør jeg så absolutt, men det er noe annet der, som jeg ikke kan sette fingeren på enda. Vamp Vape - Dette er søtt. Kokos og karamel. Dampet den til morgen-kaffen i dag. God, men veldig søt. Blir nok en "etter-middag-damp" dette. AfroDizziac- Her er det mye smak. Lakris/mint. Kjempegod. Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Noen som vet om noen som har juice med kiwi eller eple smak som er digg?? Røyker for tiden tobakksmak, men føler meg eventyrlysten. Eneste Kiwi jeg har funnet dugelig er HeavenGifts - den er til gjengjeld rasende god, og kommer i 150ml om du vil(tør)..! Når det gjelder eple er LIQUA Apple en soleklar favoritt. Hvordan er erfaringene her inne med Kanger Protank? Har en på vei fra DK, spent på hvordan den duger Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Hvordan er erfaringene her inne med Kanger Protank? Har en på vei fra DK, spent på hvordan den duger Protanken er meget god. Jeg har testet den både på iTaste med 2.5 ohm hode, og på drawtuben med 1.8 ohm hode. Jeg liker den veldig godt. Mye smak og bra damp både på høy og lav motstand. Den er pen og lett å skifte hode og fylle på også, et pluss det og. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg kan jo dele flere juiceleverandører som skal være gode, Alchemist's Cupboard skal visst være knall, jeg har en heftig menthol på vei derfra: Jeg har hatt Mentally Menthol derfra. Kanskje den du har bestilt. God og frisk. Har også hatt noen av kake/dessert-vapene deres. Litt spesielt. De første 3-4 ml var himmelsk. Man blir bombardert med smak, og ikke minst, lukt. Det var sååå godt. Så plutselig.. de siste 3 ml var nesten tunge å komme seg gjennom. Det ble rett og slett for mye for meg. Enda så godt som jeg likte dem.. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Protanken er meget god. Jeg har testet den både på iTaste med 2.5 ohm hode, og på drawtuben med 1.8 ohm hode. Jeg liker den veldig godt. Mye smak og bra damp både på høy og lav motstand. Den er pen og lett å skifte hode og fylle på også, et pluss det og. Har også lyst til å prøve en Protank. Har noen Evoder. Og de er bra, men med ganske "luftig" trekk. Har vært litt usikker på om Protanken er enda mer "luftig". For da kan det bli for mye luft. Men den er pen. Så jeg kommer sikkert til å bestille en. Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Har også lyst til å prøve en Protank. Har noen Evoder. Og de er bra, men med ganske "luftig" trekk. Har vært litt usikker på om Protanken er enda mer "luftig". For da kan det bli for mye luft. Men den er pen. Så jeg kommer sikkert til å bestille en. 118kr inkl frakt fra CPH, verdt et forsøk Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 15. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 118kr inkl frakt fra CPH, verdt et forsøk Ja, det er det verd. Har tittet på den lenge. Syns den er fin, men tvilt litt. Men innerst inne vet jeg jo at jeg kommer til å bestille den. Kjenner meg selv såpass godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå