balltuss Skrevet 11. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2013 Dette tar jeg som at den er meget bra, og enkel i bruk og sette opp? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 11. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2013 CE8 el CE5 mesh (vet ikke helt hva som er riktig, den uten veke) blir bedre og bedre synes jeg, nå har jeg brukt den i ca 1 uke kombinert med en vanlig CE5. Synes fortsatt at CE5 gir bittelitt mer organisk smak om man kan kalle det organisk, mens CE8 gav en metalliske ettersmak opplevde jeg. Men CE8 etter 1 ukes moderat bruk begynner å ta igjen den samme smaken som CE5 gir og den er mer organisk synes jeg. CE8 må altså kjøres inn litt før smaken kommer riktig på plass. Fordel er mindre gris og mindre brent smak, i alle fall fare for brent smak - selv om jeg ikke opplever det så ofte på CE5 heller egentlig. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 11. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2013 (endret) Dere atomizer folk der ute Amund osv... ER dette noe å anbefale? Ville jeg ha taklet å satt opp og brukt denne? http://en.finnvape.c...t/523/smok-rsst Jeg tror ikke denne er av de enkleste å sette opp. Når jeg ser ordet "genesis" så tenker jeg at det er en som er komplisert. Iallefall litt mer komplisert enn de enkle jeg driver med. Som er octopus og igo-s. Kanskje du heller skulle begynt med en igo-L. Er jo litt størrelse på den, selv om den er en dripper. Endret 11. mai 2013 av Amaline Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2013 Den er blant de enkleste av Genesis-typene RBAer. Så om du vil ha en av den typen så er det et godt valg. Hvis du heller vil ha en dripper vil jeg anbefale IGO-L. Det er et damptog i fåreklær. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2013 Må man fortsatt mekke egne veker til en IGO-L? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2013 (endret) Jepp, men det er ikke så vanskelig Det er som å surre ståltråd rundt en bunt med tau. Litt øvelse tar det, men når man først nærmer seg en skikkelig coil er det jævlig moro. EDIT: Men bestill wire osv fra eBay eller andre steder. Vape-butikkene selger som regel bare korte lengder til en dyr krone. Kjøpte meg nylig 75 meter med wire for ca 100 kroner. Endret 11. mai 2013 av Lakus Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 11. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2013 Ja anbefaler definitivt en iGo-L fremfor en genesis for en første rba. iGo'en er jo også knakende god og superenkel å sette opp. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 11. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2013 Jeg tror ikke denne er av de enkleste å sette opp. Når jeg ser ordet "genesis" så tenker jeg at det er en som er komplisert. Iallefall litt mer komplisert enn de enkle jeg driver med. Som er octopus og igo-s. Kanskje du heller skulle begynt med en igo-L. Er jo litt størrelse på den, selv om den er en dripper. Ok. Takker for svar. Den så ikke så komplisert ut, 3-4 deler, så har den tank som rommer 4 ml med juice. Slipper å dryppe hele tiden tenkte jeg. Den er blant de enkleste av Genesis-typene RBAer. Så om du vil ha en av den typen så er det et godt valg. Hvis du heller vil ha en dripper vil jeg anbefale IGO-L. Det er et damptog i fåreklær. Er det bare å sette delene sammen så er man fit to go? Ja anbefaler definitivt en iGo-L fremfor en genesis for en første rba. iGo'en er jo også knakende god og superenkel å sette opp. Får ta en titt på iGo-L da Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 11. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2013 Ok. Takker for svar. Den så ikke så komplisert ut, 3-4 deler, så har den tank som rommer 4 ml med juice. Slipper å dryppe hele tiden tenkte jeg. Er det bare å sette delene sammen så er man fit to go? Får ta en titt på iGo-L da Nei. Det er ikke bare å sette den sammen. Skulle virkelig ønske det var slik. Det er nok en lettere inviklet veke/coil som må lages først. Men om du titter igjennom noen youtube-videoer, så får du noen ideer om hvordan det gjøres. Start med igo-L. Så etter et par uker er du over på genesis-modeller. 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2013 Enig med Amaline her. Med mindre du har veldig lyst på en "Genesis"-RBA med en gang så er IGO-L trappetrinnet dit. Med den er det "bare" å lage en coil og trekke veke igjennom og så er du ferdig. Det er i og for seg det samme med en "Genesis", men der ruller du gjerne veken selv også. Spør du meg så vil jeg si at begge er verdt et kjøp. Om du finner ut at du liker IGOen så kommer du til å ha lyst til å prøve en Genesis også, og sannsynligheten for at du kommer til å like IGOen når du får litt teken på det å rulle coil er svært stor. Men husk at du da må kjøpe materiale til å lage veke også. Er ikke lett denne dampingen. Mye vil alltid ha mer, men med RBA kan det i det minste bli billigere nok en gang, om man ser bort ifra den stive prisen på mange av RBAene. En pris jeg i veldig mange tilfeller finner litt vel stiv, men der kommer jo sånne som Smoktech inn i bildet, med rimelige alternativer. Veke og tråd koster veldig lite og dersom du liker det kan en del kroner i clearomizers osv være spart. Men tiden vil vise. Kjenner jeg denne "hobbyen" rett er det sikkert noe nytt rett rundt hjørnet igjen Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 11. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2013 Nei. Det er ikke bare å sette den sammen. Skulle virkelig ønske det var slik. Det er nok en lettere inviklet veke/coil som må lages først. Men om du titter igjennom noen youtube-videoer, så får du noen ideer om hvordan det gjøres. Start med igo-L. Så etter et par uker er du over på genesis-modeller. Ja. Får vel nesten gå fra A til Å. Får nok vente litt til og heller kjøpe flere 510 atomizere. Har ingenting som kan måle ohm enda. Må ha det før jeg kan lage veker sjøl. Enig med Amaline her. Med mindre du har veldig lyst på en "Genesis"-RBA med en gang så er IGO-L trappetrinnet dit. Med den er det "bare" å lage en coil og trekke veke igjennom og så er du ferdig. Det er i og for seg det samme med en "Genesis", men der ruller du gjerne veken selv også. Spør du meg så vil jeg si at begge er verdt et kjøp. Om du finner ut at du liker IGOen så kommer du til å ha lyst til å prøve en Genesis også, og sannsynligheten for at du kommer til å like IGOen når du får litt teken på det å rulle coil er svært stor. Men husk at du da må kjøpe materiale til å lage veke også. Er ikke lett denne dampingen. Mye vil alltid ha mer, men med RBA kan det i det minste bli billigere nok en gang, om man ser bort ifra den stive prisen på mange av RBAene. En pris jeg i veldig mange tilfeller finner litt vel stiv, men der kommer jo sånne som Smoktech inn i bildet, med rimelige alternativer. Veke og tråd koster veldig lite og dersom du liker det kan en del kroner i clearomizers osv være spart. Men tiden vil vise. Kjenner jeg denne "hobbyen" rett er det sikkert noe nytt rett rundt hjørnet igjen Ja. Lurer på hva det neste blir. Blir ikke dyrt med Clearomizere. Er bare å bytte hoder på iClear'ene så er de som nye. Har mange ekstra hoder liggende både til de, Vivi Nova og ProTank'en.Får prøve litt mer med 510 LR atomizere. Har en som fungerer, og smaken og Throat Hit'en fra den slår clearomizere og cartomizere ned i støvlene. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 11. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2013 Ikveld er det øl og DIY pære, og litt VR Hawiian pinapple, mannen koser seg med nikotinfri eple Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2013 Kan jeg ikke heller betale litt ekstra og få en ferdigpreppa veke? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 11. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2013 Kan jeg ikke heller betale litt ekstra og få en ferdigpreppa veke? Helt enig. Thumbs up . Det må da være et marked. Hvorfor kan jeg ikke kjøpe ferdige veker på den ohmen jeg vil ha? Noen, - start webshop Dere vil få kunder lol Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai 2013 Du får det, men prisen på ferdiglagde er hårreisende når du ser prisen på store ark med materiale. Og du må uansett skru inn coilen i RBAen og da har den en tendens til å vri seg litt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2013 Gah, ferdigpreppa RBA-er da? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 12. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2013 Du får det, men prisen på ferdiglagde er hårreisende når du ser prisen på store ark med materiale. Og du må uansett skru inn coilen i RBAen og da har den en tendens til å vri seg litt. Ok. Skal ikke være lett å få best smak nei Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2013 http://www.fasttech.com/products/1338900 Kinda want! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2013 (endret) http://www.fasttech....roducts/1338900 Kinda want! Oh god yes! Den hadde blitt litt vel stor da? Endret 12. mai 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2013 Njæsh, hadde vært greit. Får jo nesten en flaske på. Perfekt med VAMO-en med 18650. Da kan jeg sette den på pondusen og bare dampe i vei mens jeg ligger tilbakoverlent i gyngestolen og kjefter på kidsa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå