Datasmurf Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 Woo! Fikk flaskene mine med Hawaiian Pineapple. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 http://en.finnvape.com Takker - Finnvape ja Steike det bråker av denne cartoen, høres ut som jeg er et eller annet tungtpustende alien i en Sci-Fi... Takk, skal sjekke den ut litt Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 Kanger ProTank funker ypperlig på Drawtuben med 1.8 ohm hode. Den kler den også meget bra. Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 Kanger ProTank funker ypperlig på Drawtuben med 1.8 ohm hode. Den kler den også meget bra. Hvordan liker du Pro tanken? Tenkte jeg skulle kjøpe en når jeg får penger. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 Hvordan liker du Pro tanken? Tenkte jeg skulle kjøpe en når jeg får penger. Liker den kjempegodt. Absolutt blant de beste tankene der ute - helt oppe med iClear. Når jeg fikk den fulgte det med hoder på 2.5 ohm, de dampet jeg på iTaste'n på 4.4 volt og det var helt ypperlig smak og damp. Fungerer også helt perfekt nå med 1.8 ohm hode på 3.7 volt. Anbefales Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 Skal kjøpe påfyll med nikotin til eGo C twist Vision, noen tips hvor jeg kan kjøpe det ? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 Skal kjøpe påfyll med nikotin til eGo C twist Vision, noen tips hvor jeg kan kjøpe det ? www.liberty-flights.co.uk www.spaincigar.es www.houseofliquid.com www.amtorp.net Det skulle gi deg et variert og bra utvalg tenker jeg Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 www.liberty-flights.co.uk www.spaincigar.es www.houseofliquid.com www.amtorp.net Det skulle gi deg et variert og bra utvalg tenker jeg Prøvd fra 2 av de, skjønte ikke hva jeg skulle ha på den spanske siden :O noen tips ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 Ja, ProTanken er min favoritt i disse dager. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 Ja, ProTanken er min favoritt i disse dager. Har kjøpt meg eGo C twist Vision, noe mer jeg burde ha ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 Tanker opp og i mente? Eventuelt clearomizere, cartomizere, drippere ... Hva enn du føler for. Jeg kjører en grei blanding av tanker, clearos og cartos. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Tanker opp og i mente? Eventuelt clearomizere, cartomizere, drippere ... Hva enn du føler for. Jeg kjører en grei blanding av tanker, clearos og cartos. Det er her jeg trenger noen tips hva jeg skal kjøpe... Er helt noob.. har du noe tips for de tre kategoriene ? Endret 10. mai 2013 av Lunalotic Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 Tanks: Kanger ProTank / Innokin iClear30 / Vision Vivi Nova Clearos: Kanger T3 Cartos: Boge LR, SmokTech DCT Mega Drippere: Ikke peiling Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 Prøvd fra 2 av de, skjønte ikke hva jeg skulle ha på den spanske siden :O noen tips ? Jeg bestiller Halo derfra. Noen av de beste juicene. Han har jo mye annet også, men Halo er kjent kvalitet. De koster 16 euro for 30 ml, men når du registrerer norsk adresse blir prisen 13.22 euro. Special price for you. Har bestilt flere ganger derfra og 2 Halo om gangen. Aldri noe problem. Mario ( han som driver siden ) er serviveinnstilt og hyggelig. Har hatt kontakt med ham på mail også. Du får siden på engelsk om du klikker på det engelske flagget. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Tanks: Kanger ProTank / Innokin iClear30 / Vision Vivi Nova Clearos: Kanger T3 Cartos: Boge LR, SmokTech DCT Mega Drippere: Ikke peiling Så du bruker cartomizers med atomizers ? Endret 10. mai 2013 av Lunalotic Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 Ja, det er mye mer praktisk enn en atomizer og en cartridge. 1 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 Jeg sverger til cartomizer, har to iclear16 tanker med de er hyllepynt. Håper på flaks slik at jeg får pakken(e) mine imorgen, hadde vært stas! Begynner å bli tom, samt mektig lei de smakene jeg har.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 Ta deg en tur sørover så kan du få noen smaker av meg. ^^ Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 11. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2013 Dere atomizer folk der ute Amund osv... ER dette noe å anbefale? Ville jeg ha taklet å satt opp og brukt denne? http://en.finnvape.com/product/523/smok-rsst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå