Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Negativitet. "Må itj kom å tru at du e nå bare fordi du er sunn, sjø!", "Du veit itj ka som e i en sånn elektrisk dings, det e sekkert farligar ennj vanlig røyk og du kjæms te å få kræft.", "Du får itj mæ te å prøv nå sånt i aillj fall!", "Æ like røyken min, æ lik itj din. Æ lik itj sånne predikanta som dæ helljer." osv osv.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Negativitet. "Må itj kom å tru at du e nå bare fordi du er sunn, sjø!", "Du veit itj ka som e i en sånn elektrisk dings, det e sekkert farligar ennj vanlig røyk og du kjæms te å få kræft.", "Du får itj mæ te å prøv nå sånt i aillj fall!", "Æ like røyken min, æ lik itj din. Æ lik itj sånne predikanta som dæ helljer." osv osv.

Ah skjønner. Konge at du skrev tilbakemeldingene dine på dialekt, det meg fikk meg til å smile mens jeg leste posten din hehe. :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Oi, folk er forskjellig rundt om i landet tydeligvis - første gang jeg var på byen med et par e-cigs fikk jeg utelukkende "Oh, kan jeg prøve?!"

Lenke til kommentar

Ja, jeg får stort sett de, men ikke når jeg aktivt går inn for å sjekke opp røykende damer. ;)

Som merkelig nok er det jeg tiltrekkes av, sannsynligvis den bad girl-feelingen. Evt. røykende bibliotekarer / sekretærer.

:D "Bad girl feelingen".. :D

Trøndere..... :)

Merkelig, begynte plutselig å smake brent fra cartotanken, tenkte at cartoen har havnet litt feil i tanken så juicen ikke feedet gjennom hullene. Da jeg kikket litt nærmere etter oppdager jeg at jeg glemte å punche cartoen... :p

Haha.. Da blir vel poenget med tank... borte... :D

Men du får jo holdt cartoen fuktig... på utsiden. :D

Endret av Amaline
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Damping har fått inn fordamperhoder med 1.8 Ohm til Kanger ProTank. :) Bestilte 5 av dem og 5 1.8 Ohm hoder til Vivi Novaen. Blir kult å dampe kanel i ProTanken på Drawtuben :dribble: . Har også bestilt Papillon Organic Tobacco 30 ml fra Georgio, Halo Tiki Juice og Tvisted Java fra Mario, og 3 VR Hot Cinnamon fra Liberty-Flights. :green: Fant en plass som har 1.5 Ohm hoder til ProTanken, men de var dessverre utsolgt. Får ta det ved en annen anledning. 1.5 Ohm vil bli perfekt til Drawtuben tenker jeg. :)

Lenke til kommentar

Å herregud!!! Vermillion River sin Hot Cinnamon smakte møkk! Kjemisk til de tusener og generell bare ekkel, etterlater også ett ekkelt belegg av en blanding av cola og kanel på tunga som sitter en stund etterpå.

He-he. Smaken er virkelig forskjellig ja. Jeg elsker den. Beste juicen jeg har smakt til nå og min favoritt. :dribble::)
Lenke til kommentar

Sånne smaker setter seg virkelig i tanken også.

Må nok en god dose eddikk til.. håper det funker bra.

He-he. Smaken er virkelig forskjellig ja. Jeg elsker den. Beste juicen jeg har smakt til nå og min favoritt. :dribble::)

Å herregud akkurat den skjønner jeg ikke :p CR er en av minr favoritter, men fyyy faen denne her smakte motbydelig .. :p

Lenke til kommentar

Fylte nettopp litt Mango fra www.ejuiceuk.com på iclear30'en.. Den var faktisk veldig god!! Juicen har en svak rosa farge, og er ganske tynn, med en mild søt smak. Bra med damp. Mild smak. Eneste jeg kan sammenligne den med er.. at det smaker som roser lukter :p Uten en sånn intens, ekkel rosesmak, som jeg ville tro roser smakte hvis man spiste dem. If that makes any sense.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...