Datasmurf Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 Bah, jeg vil ha pakken min fra ECW. Ingen andre ananas jeg har prøvd har levd opp til Hawiian Pineapple enda ... Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 En slik står veldig høyt på ønskelisten ja. Skal på ferie om tre uker, og når jeg kommer hjem så bestiller jeg en. Har googlet og lest og sett noe video på den nå. Har du vanlig mini, eller mini 2,1? Om du kunne være så søt og lenke meg til den/de RBA som du snakker om her. Er det den på reo-siden du mener? Jeg har Mini 2.1 og en Reomizer 1.0 RBA, McARB RBA og en Pink Mule Zeus (er vel en A7-variant) men anbefaler å gå for den nyeste varianten, er sikker tilbake på lager til du skal handle: http://www.reosmods.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=936&category_id=32&option=com_virtuemart&Itemid=3 Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 Jeg har Mini 2.1 og en Reomizer 1.0 RBA, McARB RBA og en Pink Mule Zeus (er vel en A7-variant) men anbefaler å gå for den nyeste varianten, er sikker tilbake på lager til du skal handle: http://www.reosmods....uemart&Itemid=3 Ah, den ja.. Så på den i sted. -Bokmerket. Tusen takk. Blir nesten litt bortskjemt av dette. Nå er det soling og damping på verandaen. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 Ah, Mai blir måneden for DIY-juice. T-Juice har nå lansert smakene sine som konsentrat så man kan blande selv: http://t-juice.com/pure-flavours.html?p=2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 Ser MadVapes har salg ... 10% av på mye rart jeg kunne tenkt meg. Bare synd at jeg er blakk i to uker til. Fikk lønn i dag og 95% er borte takket være regninger og studielån. >< Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 Ah, den ja.. Så på den i sted. -Bokmerket. Tusen takk. Blir nesten litt bortskjemt av dette. Nå er det soling og damping på verandaen. Tok med meg mine to Modvenner ut i sola i dag jeg også. Endelig litt varme og godt å dampe kanel og forbudt frukt i sola 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 Det er en sånn RBA? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Klarer ikke å bli kvitt den ''smålig brent stoff'' smaken av vivi nova'en. Selv på 3,4 volt og lavere. Dafuq?? Kan det være silica veken jeg brukte som er skyld i dette? Har i en mild juice, Berry Crumble, fra ejuiceuk.com (cuz namnam!). Endret 7. mai 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 Det er en sånn RBA? Ja en av mange. Dette er en ganske så avansert modell, ikke for sarte sjeler, forholdsvis vanskelig å sette opp. Klarer ikke å bli kvitt den ''smålig brent stoff'' smaken av vivi nova'en. Selv på 3,4 volt og lavere. Dafuq?? Kan det være silica veken jeg brukte som er skyld i dette? Har i en mild juice, Berry Crumble, fra ejuiceuk.com (cuz namnam!). Jeg vil gjette på at coilene dine er for stramt rundt veken og coilene får ikke nok juice raskt nok. Når du viklet coilen gjorde du det helt på frihånd? Jeg vikler alltid veker med en rettet binders sammen med veken, for å unngå at det blir for stramt. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 Ja en av mange. Dette er en ganske så avansert modell, ikke for sarte sjeler, forholdsvis vanskelig å sette opp. Jeg vil gjette på at coilene dine er for stramt rundt veken og coilene får ikke nok juice raskt nok. Når du viklet coilen gjorde du det helt på frihånd? Jeg vikler alltid veker med en rettet binders sammen med veken, for å unngå at det blir for stramt. Hvor komplisert da? God smak på den? Hm.. jeg gjorde det for fri hånd ja, syntes det var ganske lett. Gjorde det så ''pent'' som mulig, så det er godt mulig at jeg kanskje strammet litt for hardt. Smakte fantastisk når jeg dryppet en stor dråpe med berry crumble på selve ståltrådene, så får prøve å vikle på nytt da Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Hvor komplisert da? God smak på den? Hm.. jeg gjorde det for fri hånd ja, syntes det var ganske lett. Gjorde det så ''pent'' som mulig, så det er godt mulig at jeg kanskje strammet litt for hardt. Smakte fantastisk når jeg dryppet en stor dråpe med berry crumble på selve ståltrådene, så får prøve å vikle på nytt da Temmelig komplisert, du må blant annet tvinne tråde uten motstand i hver ende sammen med vanlig coiltråd. I tillegg er det veldig mange deler, og et uvanlig oppsett i fohold til mange andre RBA's. Kun for spesielt interessert dette. Dyrt også, €135... Finnes andre attyer i eliteklassen som er omtrent like bra men enklere å sette opp, som f.eks Kayfun 3.1, men det koster. Ja prøv igjen , når du treffer med oppsettet skal du i praksis kunne guffe opp volten til omtrent max før det smaker brent. Endret 7. mai 2013 av Amund_Blix Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 Ja prøv igjen , når du treffer med oppsettet skal du i praksis kunne guffe opp volten til omtrent max før det smaker brent. Fuuuu..!! Gjorde som du sa, mekke helt ny coil, brukte en rettet ut binders så den ikke ble for stram, fin og pen, en ''loop'' til eller to, kom nå på 2,1 ohm, men smaken er der forsatt! Det smaker først suuuuperbra, men så kommer den brente stoffsmaken opp igjen på 3,6 volt. Bah!! Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 Det er bare 6.1 watt, så det burde definitivt ikke smake brent da nei. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Dafuq?? Kan det være silica veken jeg brukte som er skyld i dette? Har i en mild juice, Berry Crumble, fra ejuiceuk.com (cuz namnam!). Jeg har utsatt silica-veke for rundt 20 watt med og uten juice uten noen brent smak, så jeg tror nok ikke det er veken i seg selv. Basert på mine erfaringer ihvertfall. Jeg vil nok tro at du har en liten hotspot eller at veken din er noe annet enn silica Endret 7. mai 2013 av Lakus Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 Ithakaen i bildet yter 28watt med nyladet batteri, og silicaen holder følge fint... Så det er definitivt noe annet som ligger bak her. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Bestilte akkurat det jeg fikk beskjed om, fra damping.no: 2x Kanthal A 0.22mm 31awg for kr 12,00 pr. stykk 2x Silica tråd Ø:3mm L50cm for kr 15,00 pr. stykk Det kan ikke være noe med vivi nova'en da? Den er ganske gammel.. men sliter litt med å skjønne hvordan ''skallet'' skal ha noe å si på det. Kan ikke være juicen heller, for hvis jeg lar den ligge litt så smaker det fantastisk ett par drag før den ''brent stoff''smaken kommer. Er så sært. Edit: er også den juicen jeg bruker i iclear30'en, og det funker fjell. Endret 7. mai 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 At det smaker bra først og at den så sliter, tyder på at feedinga av juice ikke funker som det skal. Kan være at 3mm silica blir for tykt, men mener å huske at jeg brukte 3mm selv på Vivien jeg bygde om... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 Det er jo det eneste de har på damping.no, og den virker jo som om den passer fint. Sært. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2013 Vel, da kan jeg i alle fall si at e-sigg ikke er et sjekketriks blant røykende damer. Djeez, aldri fått så mye pes før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå