Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har smakt Kentucky Applewood og har en flaske Mojito stående.

Den første er en tobakksmak, og siden jeg ikke liker tobakksmaker generelt så - vel, jeg liker den ikke. Mojitoen derimot er slettes ikke verst. Kanskje litt mye menthol, men den er fremdeles god :)

Lenke til kommentar

Har ikke smakt noen av tobakksmakene enda. Har helt egentlig vært "safe" å bestillt bare det jeg vet jeg liker. Men den var de tomme for nå, så tester litt utenfor boksen :)

Sitter atm å patter på VR - Fresh mint, så menthol er ikke så ille for min del :)

E: Har noen av dere prøvd å sende dampen ned i et glass? Sitter her med et glass øl, og dampen holder seg i glasset. Ser nesten ut som en kjemisk reaksjon, veldig stilig.

Endret av Nurk
Lenke til kommentar

Har ikke smakt noen av tobakksmakene enda. Har helt egentlig vært "safe" å bestillt bare det jeg vet jeg liker. Men den var de tomme for nå, så tester litt utenfor boksen :)

Sitter atm å patter på VR - Fresh mint, så menthol er ikke så ille for min del :)

E: Har noen av dere prøvd å sende dampen ned i et glass? Sitter her med et glass øl, og dampen holder seg i glasset. Ser nesten ut som en kjemisk reaksjon, veldig stilig.

Jeg vil anbefale deg å prøve VR sin KY4, den er herlig god og deilig. Jeg misliker også rene tobakkssmaker.

Har funnet ut av at dampen holder seg i glass ja, er ett tøft "partytriks" for de små :p

Lenke til kommentar
Har noen av dere prøvd å sende dampen ned i et glass? Sitter her med et glass øl, og dampen holder seg i glasset. Ser nesten ut som en kjemisk reaksjon, veldig stilig.

Kult. Gjorde det nå med rødvin. Aldri tenkt tanken engang før du skrev det :) Stilig, men blir borte etter en liten stund. :green:
Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale deg å prøve VR sin KY4, den er herlig god og deilig. Jeg misliker også rene tobakkssmaker.

Har funnet ut av at dampen holder seg i glass ja, er ett tøft "partytriks" for de små :p

Ecigwizard var tomme for cinnamon rolls, jeg har en regel at jeg bestiller MINST 3 flasker.. så måtte bare prøve noe. Har en evig elsk for eplesmak på alt :p

(minst 3 flasker når de bare er på 10 ml)

Jeg og karn satt her med store øyne når vi så dampen bli i glasset. Morsomt partytriks ja :)

Kult. Gjorde det nå med rødvin. Aldri tenkt tanken engang før du skrev det :) Stilig, men blir borte etter en liten stund. :green:

Satt i hvertfall 5min å så på, så bare ut som et vann av røyk skvulpende på glasset :D

Endret av Nurk
Lenke til kommentar

Stille i dag. :)

Et lite familiebilde av noen av godsakene:

8715247432_6d4fd878ea_b.jpg

Haha, Vamoen var jo kjempeheldig på bildet. :D Er jo faktisk den med mest personlighet. Har vært urettferdig mot den jeg.....

Men den røde der... Den har du lagt ut før. Kjempesøt. Er den komplisert? For viderekomne?

Kjempefint bilde. :)

Lenke til kommentar

Utrolig deilig å bestille dampe-saker :D

Har nå bestilt juice jeg aldri har smakt før:

VR - Kentucky Applewood

VR - Cafe Coffee

Nordic Vapor - Salmiakki

Mist eliquid - Mojito

Mist eliquid - Crunchy Apple

Noen som har smakt disse?

Kentucky Applewood har jeg hatt. En mild, søt tobakksmak med et hint av eple. God juice. :)

Lenke til kommentar

Går fint! Du vet hva du må gjøre for å se oss ;)

Han er veldig fasinert og syns e-sigaretter er gøy. Så prøver å finne "den perfekte" juicen for han. :)

Sant. Planlegger tur i slutten av juni da. Siste HAT-konserten noen sinne? Må jo få med meg den. Og så kommer jo både Oslo Ess og Honningbarna. <3

Lenke til kommentar

Så flott! Er ikke helt enig her om vi skal dra eller ikke, skal ha min (vår) første sommerferie på 4 år i år, så meste av pengene går til det :p

Edit: Mulig det blir bytur hvertfall! Da må du ta med deg en mod eller noe, slik at jeg kan prøve noe litt heftigere enn det jeg har. :)

Endret av Nurk
Lenke til kommentar
Utrolig deilig å bestille dampe-saker :D Har nå bestilt juice jeg aldri har smakt før: VR - Kentucky Applewood VR - Cafe Coffee Nordic Vapor - Salmiakki Mist eliquid - Mojito Mist eliquid - Crunchy Apple Noen som har smakt disse?

Jeg har Salmiakkien. Råsterk salt lakrissmak, ikke for sarte sjeler. :) Kan spise plastikk så vær forsiktig.

Haha, Vamoen var jo kjempeheldig på bildet. :D Er jo faktisk den med mest personlighet. Har vært urettferdig mot den jeg..... Men den røde der... Den har du lagt ut før. Kjempesøt. Er den komplisert? For viderekomne? Kjempefint bilde. :)

Vamoen min er godt brukt, og chromen ser ikke så pen ut etter en del bruk. Men den har virkelig gjort nytten sin.

Reoen er definitivt ikke komplisert i det hele tatt, du kan bruke den med normale atomizere eller cartos, men er selvsagt best med en god RBA. :)

RBA'ene settes opp på samme måte som en dripper, så det er lett. RBA'ene til disse er i grunn drippere som får juicen fra undersiden i stedet. :)

Utrolig praktisk og hendig.

Lenke til kommentar

Jeg har Salmiakkien. Råsterk salt lakrissmak, ikke for sarte sjeler. :) Kan spise plastikk så vær forsiktig.

Vamoen min er godt brukt, og chromen ser ikke så pen ut etter en del bruk. Men den har virkelig gjort nytten sin.

Reoen er definitivt ikke komplisert i det hele tatt, du kan bruke den med normale atomizere eller cartos, men er selvsagt best med en god RBA. :)

RBA'ene settes opp på samme måte som en dripper, så det er lett. RBA'ene til disse er i grunn drippere som får juicen fra undersiden i stedet. :)

Utrolig praktisk og hendig.

En slik står veldig høyt på ønskelisten ja. :) Skal på ferie om tre uker, og når jeg kommer hjem så bestiller jeg en. Har googlet og lest og sett noe video på den nå.

Har du vanlig mini, eller mini 2,1?

Om du kunne være så søt og lenke meg til den/de RBA som du snakker om her. :) Er det den på reo-siden du mener?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...