Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt sånn det var her og.. :p men yay for us! Har nesten lyst til å bygge om noe vanskeligere nå, det var faktisk veldig artig å få til, synes det var rimelig enkelt å vikle ståltråden rundt stoffet også.

Om du hadde hatt lyst på en dripper, så er de enklere enn vivi-nova. F.eks Igo-s, Igo-l, octopus eller Baby-octopus.

Vision eternity er en dripper, men holder mye juice. Disse vil ikke være noe problem for deg nå. :)

De mer inviklede variantene har jeg ikke prøvd meg på.

Lenke til kommentar

Du har hukommelse som en 90-åring altså. Den fikk du jo en PM om.... :D

Haha.. beklager, blir litt sånn når det er mye som skjer :p

Om du hadde hatt lyst på en dripper, så er de enklere enn vivi-nova. F.eks Igo-s, Igo-l, octopus eller Baby-octopus.

Vision eternity er en dripper, men holder mye juice. Disse vil ikke være noe problem for deg nå. :)

De mer inviklede variantene har jeg ikke prøvd meg på.

Vision eternity? Hva vil det si å ha en dripper? Hvor mye juice kan de ''holde''? Noen spesiell ''dripper'' som er bedre enn de andre?

Lenke til kommentar

Haha.. beklager, blir litt sånn når det er mye som skjer :p

Vision eternity? Hva vil det si å ha en dripper? Hvor mye juice kan de ''holde''? Noen spesiell ''dripper'' som er bedre enn de andre?

Tror jeg må begynne å kalle deg Gullfisken... :D

Siden du har en mod med litt størrelse, vil det passe best med en 20-22mm dripper, er ikke sikker på diameteren på modden din.

Jeg har to drippere i den størrelsen, en iGo-L (20mm) og en DRA XL 2 (22mm), siden det er litt størrelse på de, bruker man en del veke og de har også en "brønn" som holder litt juice. Så det er ikke snakk om at man må dryppe så ofte. Jeg har ikke tatt tiden, men vil anslå minst 20minutter eller mer mellom dryppingen. Og jeg er på jobb eller opptatt snakker vi kanskje en gang i timen. :)

Lenke til kommentar

Du verden så dårlige de små batteriene på 800 mAh er til Drawtuben. Har tømt begge to for strøm før de store batteriene er oppladet. Kult å ha den i liten modus, men kan ikke beregne mer enn toppen halvannen time dampetid på et slikt batteri. De store på 2250 mAh er jeg fornøyd med. De varer meget lenge. :)

Lenke til kommentar

Du verden så dårlige de små batteriene på 800 mAh er til Drawtuben. Har tømt begge to for strøm før de store batteriene er oppladet. Kult å ha den i liten modus, men kan ikke beregne mer enn toppen halvannen time dampetid på et slikt batteri. De store på 2250 mAh er jeg fornøyd med. De varer meget lenge. :)

Hva slags batterier er de små?

Lenke til kommentar

Aha. Det var dårlig guffe ja.

Nei jeg holder meg til AW IMR jeg altså, de viser seg alltid å være best i 18350 og 18490/18500.

Andrew Wong (han som står bak AW) plukker ut av det beste av battericeller og rater de forholdsvis konservativt. Så en 700mAh AW varer lengre enn en 800mAh Efest.

Du får slenge med en AW eller på neste gang du bestiller fra utlandet.. :)

Damping får snart inn noen fantastisk bra 18650PD fra Panasonic. De vil ihvertfall duge. :)

Endret av Amund_Blix
Lenke til kommentar

Blix forklarer mye bedre enn meg når det gjelder drippere. :)

Grunnen til at jeg liker dem, er at de gir veldig god smak. Om man har laget veken riktig. Og om man sitter hjemme så syns jeg ikke det er så mye pes å sitte å dryppe.

Vision eternity tar ca 35 dråper juice. Det er en video på den her:

Denne besvarer alle spørsmål om vision eternety.

Lenke til kommentar

Aha. Det var dårlig guffe ja.

Nei jeg holder meg til AW IMR jeg altså, de viser seg alltid å veære best i 18350 og 18490/18500.

Andrew Wong (han som står bak AW) plukker ut av det beste av battericeller og rater de forholdsvis konservativt. Så en 700mAh AW varer lengre enn en 800mAh Efest.

Du får slenge med en AW eller på neste gang du bestiller fra utlandet.. :)

Damping får snart inn noen fantastisk bra 18650PD fra Panasonic. De vil ihvertfall duge. :)

Ok. AW. Det skal jeg huske. Liker veldig godt å ha den i 18350 mode. Da er den ikke større enn en tank. Den er faktisk akkurat like høy som Kanger ProTank :) Før øvrig er de største batteriene bra nok enda, men de bruker en evighet på å lade. 5 timer nå, og enda ikke fulladet. Godt jeg har annet dampeutstyr mens jeg venter he-he. :green:
Lenke til kommentar

Post i dag :)

fra ecigwizard . cinanamon rolls :dribble: og malibu pinapple, men posten har kødda men den , jeg er sikkert var klissete i konvolutten og det mangla en HEL milliliter nesten tror jeg ...så i vertfall sånn ut !! :hrm: også har di klart å sende en annen konvolutt med godsaker til en helt annen by :huh: .. att det går ann!! letter oppgitt :nei:

Lenke til kommentar

Post i dag :)

fra ecigwizard . cinanamon rolls :dribble: og malibu pinapple, men posten har kødda men den , jeg er sikkert var klissete i konvolutten og det mangla en HEL milliliter nesten tror jeg ...så i vertfall sånn ut !! :hrm: også har di klart å sende en annen konvolutt med godsaker til en helt annen by :huh: .. att det går ann!! letter oppgitt :nei:

Håper du har en glass/metall tank for den cinamon juicen, sitron å cinamon har en tendens til å ødelegge plastik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...