Amaline Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Skal batteriene lade til det grønne lyset slukker på Thrustfire laderen eller er de oppladet når lyset er grønt? Ferdig når det lyser grønt. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Ferdig når det lyser grønt. Takker Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Hva sier du til denne Amund? Kommer med ferdig veke så man slipper å lage selv. Noen ide? http://www.damping.no/products/mini-octopus-rda-i-rustfrittstal Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 (endret) Balltuss, det er baby-octopus. Har sett på den på ezigwiz i lyseblå. Jeg har den vanlige (store) octopusen. Kjøpte den etter anbefaling fra Blix fordi den er enkel for en nybegynner å "veke om". Ja, den kommer ferdig oppsatt, så du kan bruke den en stund. Men så må du bygge selv, for du får ikke kjøpt hoder til den. Hvis du bruker en juice som "gunker opp" coilen så må du skifte ganske fort. Men det er ikke særlig vanskelig. Endret 4. mai 2013 av Amaline Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 2 x 30ml Turkish Tobacco - sendt fra Halo i USA sist uke, i postkassen hos meg i dag. Totalen listet som $19,98 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2013 (endret) 2 x 30ml fra Fuzion Vapor hos meg FIkk 75m Kanthal også, men ett lite problem: Det var 32 og 25, ikke 30 og 28.... EDIT: Nevermind, dumme meg. 25 og 32 er den fysiske størrelsen på tråden - og ikke feil Endret 4. mai 2013 av Lakus Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Prøvde meg på å mekke en sånn ting til vivi nova'en istad, jeg var skikkelig frustrert over stress her (barnevakt fremdeles) og bare satte i gang. Needless to say så endte jeg opp med 9,9 ohm (feil, altså) uansett. Så litt av en video på youtube (litt bare, pga, you know, barnevakt) og skal prøve litt senere. Wish me luck!! 1 Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Prøvde meg på å mekke en sånn ting til vivi nova'en istad, jeg var skikkelig frustrert over stress her (barnevakt fremdeles) og bare satte i gang. Needless to say så endte jeg opp med 9,9 ohm (feil, altså) uansett. Så litt av en video på youtube (litt bare, pga, you know, barnevakt) og skal prøve litt senere. Wish me luck!! Lykke til. Jeg har prøvd meg litt på viv nova jeg også. En gang fikk jeg 9 ohm. Aner ikke hvorfor.. Men har fått det til 3-4 ganger også. Får da ca 1,2 ohm. Litt lavt kanskje. Men da bruker jeg den på Bolten. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Lykke til. Jeg har prøvd meg litt på viv nova jeg også. En gang fikk jeg 9 ohm. Aner ikke hvorfor.. Men har fått det til 3-4 ganger også. Får da ca 1,2 ohm. Litt lavt kanskje. Men da bruker jeg den på Bolten. 9.9 er ihvertfall feilmelding på zmax'en, og jeg hadde selvsagt ikke gjort det riktig overhode Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Balltuss, det er baby-octopus. Har sett på den på ezigwiz i lyseblå. Jeg har den vanlige (store) octopusen. Kjøpte den etter anbefaling fra Blix fordi den er enkel for en nybegynner å "veke om". Ja, den kommer ferdig oppsatt, så du kan bruke den en stund. Men så må du bygge selv, for du får ikke kjøpt hoder til den. Hvis du bruker en juice som "gunker opp" coilen så må du skifte ganske fort. Men det er ikke særlig vanskelig. Ok. Søtt navn - Baby-Octopus . Må nok lære meg å bygge og lage veker etterhvert ja. Du sier det ikke er særlig vanskelig, men alt man kan er jo lett he-he . Man kan lage til Vivi Novaen også altså ser jeg. Går det på iClear også? Prøvde meg på å mekke en sånn ting til vivi nova'en istad, jeg var skikkelig frustrert over stress her (barnevakt fremdeles) og bare satte i gang. Needless to say så endte jeg opp med 9,9 ohm (feil, altså) uansett. Så litt av en video på youtube (litt bare, pga, you know, barnevakt) og skal prøve litt senere. Wish me luck!! Good Luck Buffy - dette fikser du Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Ok. Søtt navn - Baby-Octopus . Må nok lære meg å bygge og lage veker etterhvert ja. Du sier det ikke er særlig vanskelig, men alt man kan er jo lett he-he . Man kan lage til Vivi Novaen også altså ser jeg. Går det på iClear også? Har noen Iclear 1,6 liggende, men har ikke tenkt tanken på å veke dem om. De er jo dual-coil. Mulig at det lar seg gjøre, men da skal man ikke være nybegynner. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 9.9 er ihvertfall feilmelding på zmax'en, og jeg hadde selvsagt ikke gjort det riktig overhode Det er jo smått og pirkete. Må bare øve. Og følge videoen nøyaktig. Og "kvitte" deg med alt som kan distrahere.. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 (endret) Okei.. jeg får 0,8 - 0,9 - 1,0 ohm på det meste. Hva gjør jeg galt? Edit: er det meninga at ohmen skal variere bare du skrur litt annerledes på atomizerhodet?? Endret 4. mai 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Skal batteriene lade til det grønne lyset slukker på Thrustfire laderen eller er de oppladet når lyset er grønt? Jeg lader mine til de piper. Ferdig når det lyser grønt. Det må komme veldig an på laderen. Ofte når det lyser grønt på min, er de langt fra ferdige. Ofte bare 60 % - 70 % ladet. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Jeg lader mine til de piper. Det må komme veldig an på laderen. Ofte når det lyser grønt på min, er de langt fra ferdige. Ofte bare 60 % - 70 % ladet. Piper? Har du Trustfire lader? Hvor lenge lyser de grønt før de piper da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Ja, har en Thrustfire jeg kjøpte med da jeg kjøpte batterier til VAMO V2-en min. De kan lyse grønt i alt fra et par til flerfoldige timer. Det er veldig tilfeldig. Jeg er rimelig sikker på at Thrustfiren min er fucka uansett da, har hørt mye shady om dem og leter etter en bedre lader som også kan skifte mellom 3V og 3.6V, samt lar meg lade alle batteristørrelser jeg skulle finne på å kjøpe. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Ja, har en Thrustfire jeg kjøpte med da jeg kjøpte batterier til VAMO V2-en min. De kan lyse grønt i alt fra et par til flerfoldige timer. Det er veldig tilfeldig. Jeg er rimelig sikker på at Thrustfiren min er fucka uansett da, har hørt mye shady om dem og leter etter en bedre lader som også kan skifte mellom 3V og 3.6V, samt lar meg lade alle batteristørrelser jeg skulle finne på å kjøpe. Min heter TR-01 og kan lade alle størrelser. Det er en slik fjær man kan dra bakover etter som hvor stort batteriet er. Fulgte ikke med noen instrukser på når batteriet er ferdigladet. Jeg bare antok at når lyset ble grønt så var de ferdige. Hmm. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2013 Okei.. jeg får 0,8 - 0,9 - 1,0 ohm på det meste. Hva gjør jeg galt? Edit: er det meninga at ohmen skal variere bare du skrur litt annerledes på atomizerhodet?? 0,8 - 1ohm er veldig bra å ha på mekaniske mods. Selv prøver jeg å legge med rundt 1ohm på hver coil. Så sånn sett gjør du absolutt ingenting galt, men du har vel ikke en mekanisk mod? Og ja, ohmen varierer litt når du beveger på coilen, da den vil forandre posisjonen sin litt hver gang. Om du føler den beveger seg av selv de letteste bevegelser er den nok likevel litt i løseste laget. Min skal det nå litt til før den går vekk fra 1.2ohm. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Samme som meg da. Skal jeg da sette inn batteriene igjen å vente til det piper? Andre med samme lader og andre erfaringer her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå