balltuss Skrevet 3. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2013 Men den mjøden der er da ikke så god. Spesielt ikke i forhold til Suttungs. <3 Norsk mjød som de solgte på polet i sin tid, men som siden har gått ut av produksjon. En helaften for meg i mine yngre dager var en flaske Lapponia blåbærlikør og en flaske Suttungs mjød. Og jeg fikk ha drikken min i fred på voers og nach. Ellers er jo hjemmelaget himla godt, men det er sjelden jeg får tak i det lenger. Ingen brygger mjød, buhu. Er vel mer vin enn øl også, som en svakere Grappa. Satte ProTanken på den gamle eGo VV PT-en min, og det fungerer utmerket. Green Steam er fortsatt en slager. Ja. Denne mjøden er laga i København. Skulle gjerne hatt no ordentlig norsk mjød ja, men denne duger. Har for øvrig gått over til rødvin nå. Skål Datasmurf Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2013 Skål, balltuss. Her går det i sjokomelk akkurat nå. Nippa til en Faustino I Gran Reserva mens jeg spiste hjemmelaget pizza og så Nytt på nytt tidligere i kveld. Viser seg at man faktisk kan le av Gahr-Støre på annet vis enn at han til tider er latterlig og man ler oppgitt. Tenker å fylle CE8-en med en av de andre juicene, den bringerbær-is-saken er fristende, nå som jeg først er på bæra. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2013 Sitter barnevakt istedet for å nyte en god vin eller drink. Er godt da å kunne sitte og vape i samme rom uten å være bekymret for at barnet skal ta skade av passiv røyking, ei heller at hun går hjem med røyklukt i klærne sine. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 3. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2013 Skål, balltuss. Her går det i sjokomelk akkurat nå. Nippa til en Faustino I Gran Reserva mens jeg spiste hjemmelaget pizza og så Nytt på nytt tidligere i kveld. Viser seg at man faktisk kan le av Gahr-Støre på annet vis enn at han til tider er latterlig og man ler oppgitt. Tenker å fylle CE8-en med en av de andre juicene, den bringerbær-is-saken er fristende, nå som jeg først er på bæra. Helt enig i det Gahr-Støre resonnementet ja. Så på det jeg og mens jeg spiste hjemmelaga burgere og skyllte ned med utenlandsk mjød. Har en f16 jeg sitter å funderer på hva jeg skal fylle den med.. Har ikke helt bestemt meg enda. Sitter barnevakt istedet for å nyte en god vin eller drink. Er godt da å kunne sitte og vape i samme rom uten å være bekymret for at barnet skal ta skade av passiv røyking, ei heller at hun går hjem med røyklukt i klærne sine. Ja. Det er sant. E-Røyk er brilliant Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2013 Absolutt. Helt greit å kunne dampe ved siden av tremenningene mine. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 3. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2013 Jeg sitter på en buss på vei til Sverige sammen med guttungen. Ikke lett å stealthvape med en dampmaskin White Lie i Kayfunen for ellevte dag på rad Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mai 2013 Netflix og smakstesting på meg. Greit at det regner en gang iblant :3 Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 3. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2013 Netflix og smakstesting på meg. Greit at det regner en gang iblant :3 Flott det ja. Hvike mod'er er dette da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2013 Flott neglelakk også. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Er Atmomoxinmoan 69 i hånda og Kamry KTS (Kinaklonen) i bakgrunnen der. Neglelakken er av ukjent produsent. (Den fulle historien er at lillesøster utfordret meg til neglelakk-duell da jeg gjorde narr av neglelakkevnene hennes. Jeg vant) Endret 3. mai 2013 av Lakus 2 Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 3. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Har nå skifta til 18650 mode og må si at lillefingeren liigger naturlig over knappen og er helt naturlig å bruke. Endret 3. mai 2013 av balltuss Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 3. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2013 Hei godtfolk, nå jeg skal jo kjøpe meg en ny sigg, men har ikke fått rotet meg til å gjøre det ennå. Så sitter jeg her, og klarer å knekke den jeg har. Jeg har en. Faen. Noen som vet om noen som leverer raskt? Gir egentlig F i hva det er, så lenge damp kommer ut i dene ene enden, vill helst ikke kjøpe en vanlig sigarettpakke igjen... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2013 Damping.no Tror jeg burde klare å vinne en neglelakk-duell forøvrig. Har tilbragt nok skoletimer med sprittusj og korrekturlakk og laget fine mønstre på neglene mine. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 4. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 Hva sa du nå.. jeg forstod ikke noe her smurfen..... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 At jeg brukte mange skoletimer på å dekke neglene mine med sort sprittusj og korrekturlakk? Laget sjakkmønster eller spilte bondesjakk med jenta som satt ved siden av meg. I tillegg anbefalte jeg egen9 å handle fra damping.no. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 4. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 (endret) Har et CE8 sett på vei i posten fra damping.no, gleder meg til å prøve damping. Med litt flaks kommer den i dag, meeen blir nok fort mandag/tirsdag før den ligger i postkassa. Noen tips til sikre vinnere anngående e-liquids? Tok med en apple cured tobacco og en ebaron lab brasileiro i damping.no bestilingen min. Men må vel teste noen nikotinholdige etterhvert også, hvor høyt nik. nivå ligger dere på i liquidsene? Endret 4. mai 2013 av Snerk Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 4. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 (endret) Har et CE8 sett på vei i posten fra damping.no, gleder meg til å prøve damping. Med litt flaks kommer den i dag, meeen blir nok fort mandag/tirsdag før den ligger i postkassa. Noen tips til sikre vinnere anngående e-liquids? Tok med en apple cured tobacco og en ebaron lab brasileiro i damping.no bestilingen min. Men må vel teste noen nikotinholdige etterhvert også, hvor høyt nik. nivå ligger dere på i liquidsene? Jeg starta på 18mg med nikotin, men gikk fort opp for meg at 12mg passa meg bedre (røyka rundt 15 rød marlboro) Angående CE8, alt jeg har sett å hørt om den clearon har vært negativt. Fleste anmeldelsene har sagt at den har lite, eller ingen smak. Forhåpenvis så tar jeg feil Endret 4. mai 2013 av mesteryoda Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 4. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 (endret) Har et CE8 sett på vei i posten fra damping.no, gleder meg til å prøve damping. Med litt flaks kommer den i dag, meeen blir nok fort mandag/tirsdag før den ligger i postkassa. Noen tips til sikre vinnere anngående e-liquids? Tok med en apple cured tobacco og en ebaron lab brasileiro i damping.no bestilingen min. Men må vel teste noen nikotinholdige etterhvert også, hvor høyt nik. nivå ligger dere på i liquidsene? Begynte på 18 mg nikotin. Holder meg som regel til det enda, men har noen juicer med 20, 24 og 25 mg. Alt jeg har bestilt fra damping.no har kommet dagen etter det ble sendt. Rask levering der i gården. Endret 4. mai 2013 av balltuss Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 4. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 Skal batteriene lade til det grønne lyset slukker på Thrustfire laderen eller er de oppladet når lyset er grønt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå