Lakus Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Det høres potensielt katastrofalt ut ... haha. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Nå har jeg laget nye veker til octopus og igo-s. Jeg gjør det likt hver gang. Men hvordan har det seg at jeg noen ganger får 1,5-1,6 ohm og andre ganger 1,1-1,2 ohm? Hva er det som utgjør forskjellen? Jeg tvinner 5 ganger rundt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Avstand til postene påvirker det en del. Iallefall for meg. Usikker på om det har noe å si hvor stramt man surrer coilen også. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Avstand til postene påvirker det en del. Iallefall for meg. Usikker på om det har noe å si hvor stramt man surrer coilen også. Ja, det har vel med noe sånt å gjøre... Forstår det ikke helt men.. Jeg gjør jo akkurat det samme hver gang. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 For å vise størrelseforskjell, Vamo med 18350 i bakgrunnen. Lenke til kommentar
sunda Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Haloen var jeg ikke fornøyd med , vet ikke hvorfor men trodde det skulle være litt sødme i den , men The griffin og dragonsbreath fra http://innovapours.co.uk/ digger jeg ,+ the edge , som skal få stå litt å go gjøre seg før jeg smaker . kjøpte et par tidy 510 clearos der fra også , men di lekker litt,! også denne juicen her fra var god http://www.spaincigar.es/epages/eb8032.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/eb8032/Products/JC-RED-OAK-ISLAND/SubProducts/JC-RED-OAK-ISLAND-15M god sørvis der i gården Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) ... men The griffin og dragonsbreath fra http://innovapours.co.uk/ digger jeg ,+ the edge , som skal få stå litt å go gjøre seg før jeg smaker Tsk, tsk. Disse er fra Fuzion Vapor Innovapours selger dem videre i Europa. EDIT: Spent på om 30mlerne fra Fuzion Vapor kommer seg over dammen. Endret 2. mai 2013 av Lakus Lenke til kommentar
sunda Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Tsk, tsk. Disse er fra Fuzion Vapor Innovapours selger dem videre i Europa. EDIT: Spent på om 30mlerne fra Fuzion Vapor kommer seg over dammen. joda du har rett i det , men gode var di Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Ja, jeg har hørt de skal være ganske så fantastiske. Gleder meg til å prøve dem i morgen. Misunner deg Nå har jeg skrevet alt for mye om alt for lite i dag... Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Haloen var jeg ikke fornøyd med , vet ikke hvorfor men trodde det skulle være litt sødme i den , men The griffin og dragonsbreath fra http://innovapours.co.uk/ digger jeg ,+ the edge , som skal få stå litt å go gjøre seg før jeg smaker . kjøpte et par tidy 510 clearos der fra også , men di lekker litt,! også denne juicen her fra var god http://www.spainciga...-OAK-ISLAND-15M god sørvis der i gården Bra den Johnson Creek juicen var god da. Jeg har 15 ml French Vanilla jeg fikk i dag fra spaincigar. Har ikke smakt på den enda, men i morra skal jeg smake. Den lukter helt fantastisk. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 For å vise størrelseforskjell, Vamo med 18350 i bakgrunnen. Og hvilken av de to er det jeg har....?... joda, den klumpen i bakgrunnen... Nå som jeg hadde begynt å venne meg til den, og nesten synes den er litt søt, så kommer dette bildet... Vel, da er det bare å legge seg. Og drømme om utstyret til Blix...... Du må da begynne å få en formidabel samling. skal ikke misunne deg for mye... Bare litt. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Tsk, tsk. Disse er fra Fuzion Vapor Innovapours selger dem videre i Europa. EDIT: Spent på om 30mlerne fra Fuzion Vapor kommer seg over dammen. Må få prøvd Fuzion snart. Virker som spennende smaker. De kommer nok trygt frem til deg. Lykke til. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 ecigwizard er tom for cinnamon rolls....hva skal jeg gjøre nå? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Og hvilken av de to er det jeg har....?... joda, den klumpen i bakgrunnen... Nå som jeg hadde begynt å venne meg til den, og nesten synes den er litt søt, så kommer dette bildet... Vel, da er det bare å legge seg. Og drømme om utstyret til Blix...... Du må da begynne å få en formidabel samling. skal ikke misunne deg for mye... Bare litt. I går var det bare den søte lille tassen på toppen som kom da, så samlingen ble ikke større i mods. Men dukker vel opp noe i løpet av de nærmeste ukene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Woo! Var boks i postkassa, gitt. Gleder meg til å prøve når jeg kommer hjem fra arbeid. Kan forøvrig også nevne at kombinasjonen spearmint og inntakelsen av var en fantastisk kombinasjon. Det var som om jeg hadde iskrem med mintsmak oppi, i tillegg til sjokoladeisen. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Hehe nice! Gleder meg til å høre hvordan T-Juicene faller i smak, er ikke de smakene jeg har tenkt å bestille, men greit å høre uansett. T-juice er ganske aktive på Vapepit, og jeg liker å handle fra noen som hører på hva vi dampere sier. Er forresten utrrolig happy med den dripperen jeg fikk i går, kan dampe utrolig lenge mellom hvert påfyll. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Blir bare vanskelig å bestemme seg for hva man skal teste. Bra jeg har et par ubrukte T3-er og en CE8, så jeg slipper å ofre noen cartoer på smaker jeg ikke vet om jeg liker. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 3 Mai. Våkner til hvitt landskap ute og snøen laver ned. Ikke vårstemning akkurat nei. Bra jeg får varer i posten i dag. Får dampe og innta morrakaffen godt og lunt inne mens jeg venter på posten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Ja, det er forferdelig. Sneen ligger jo nesten over hele landet etter hva jeg leser på Facebook. Hva i all faen? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Datasmurf. Please rapporter hvordan de juicene smaker. Helst alle, men særlig Vamp vape, Jack the ripple og Afrodizziac. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå