Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Når det først er sol og vindstille her (et par dager i uka), så er det jo greit. Rundt 10 grader i sola og jeg står i t-skjorte utenfor jobb og damper og nyter det, mens jeg får merkelige blikk fra de som kjører forbi.

Var i Trondhjem i går og sto utenfor et kjøpesenter og dampa og vekterne gav meg de merkeligste blikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg kan skjønne det om du sto der med Vamoen. Den er, ganske, lang. Tør ikke ta den med ut i tilfelle noen tror jeg er en jedi eller noe sånt og prøver å skyte meg.

Fikk forresten rotet frem bekreftelsesmailen fra butikkene og fant sendingsnummeret. Da får jeg tingene mine i morgen likevel. DRA-XL og masse smaker fra Fuzion Vapor :D

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Hahahahaha! DA skjønner jeg hvorfor man skulle få rare blikk.. :p

Har selv fått folk som ser litt rart på meg med e-ciggen i hånden, til og med en som smilte og som tydeligvis trodde at jeg røyket dop.. :p

Var i 60-årslag på lørdag. Etter maten dro jeg opp iTaste'n, fisket frem iClear30 og skrudde den på. Satte den til munnen og dampet i veg. Noen gamlinger som satt ved bordet rett mot holdt på å falle av stolen. :rofl: Jeg bare smilte og dampet videre. De som hadde laget kjenner meg og vet hva det er lol. :green:
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, jeg kan skjønne det om du sto der med Vamoen. Den er, ganske, lang. Tør ikke ta den med ut i tilfelle noen tror jeg er en jedi eller noe sånt og prøver å skyte meg.

Fikk forresten rotet frem bekreftelsesmailen fra butikkene og fant sendingsnummeret. Da får jeg tingene mine i morgen likevel. DRA-XL og masse smaker fra Fuzion Vapor :D

Næsj, var eGo-V v2 Mega 1200 mAh med en Vivi Nova på.

Når jeg tenker meg om, var det vel tirsdag, etter å ha forklart tannlegen min om det. :p

Var i 60-årslag på lørdag. Etter maten dro jeg opp iTaste'n, fisket frem iClear30 og skrudde den på. Satte den til munnen og dampet i veg. Noen gamlinger som satt ved bordet rett mot holdt på å falle av stolen. :rofl: Jeg bare smilte og dampet videre. De som hadde laget kjenner meg og vet hva det er lol. :green:

Gjorde det i 95-årsdagen til bestemora mi. Lot onkelen min prøve det, men han var ikke spesielt interessert. Tanta mi og kusina mi var derimot veldig interessert i at han skulle begynne med det. Han røyker som en skorstein. :p

Lenke til kommentar

Den Halo Belgian Cocoa juicen er en coil killer as :p Føler jeg må rense å dry burne hver 3-4 dag. Legger seg som en tjukt belegg på stål tråden super fort. Takk F for at jeg snart er tom for cocoa.

Hmm. Har gått bra her med iClear16 og Dego 808 clearo's. På 808 clearoen har jeg vel fyllt opp igjen og dampet opp 6 ganger tenker jeg. Men jeg har ingen som bruker ståltråd da...
Lenke til kommentar

Hmm. Har gått bra her med iClear16 og Dego 808 clearo's. På 808 clearoen har jeg vel fyllt opp igjen og dampet opp 6 ganger tenker jeg. Men jeg har ingen som bruker ståltråd da...

Alt du bruker har ståltråd. :)

El Toro-juicene er coilkillere så det suser, her snakker vi dryburn en gang pr dag... :)

Men med RBA's er det en litt enklere prosess.

Lenke til kommentar

Alt du bruker har ståltråd. :)

El Toro-juicene er coilkillere så det suser, her snakker vi dryburn en gang pr dag... :)

Men med RBA's er det en litt enklere prosess.

Hæ? Har jeg ståltråd? Det visste jeg ikke lol :) . Har da vasket iClear'ene mine flere ganger og kjent på vekene. De virker jo myke og fine. Vel, man lærer noe nytt hele tiden. :green: El Toro har jeg gitt opp og bruke i noe annet enn cartomizere. De funker dårlig i clearo's.
Lenke til kommentar

Og DRA XL2 er oppe og går. 0.8 ohm coil, damper som et uvær. Luftehullet i toplokket er litt lite, så det skal nok borres litt ut.

8701704753_226f7b5f59_b.jpg

Kjempefin. Hvilken Telescop Mod er dette? Jeg tipper jeg bare må begi meg ut på RBA's etterhvert. I hvert fall nå som jeg skal begynne med Telescope Mod. :)
Lenke til kommentar

Hvor mye driller du det ut?

Hullet er ca 1mm nå, er vel forsiktig og gjør 1.3mm som en start må bare finne rett bor. :)

Kjempefin. Hvilken Telescop Mod er dette? Jeg tipper jeg bare må begi meg ut på RBA's etterhvert. I hvert fall nå som jeg skal begynne med Telescope Mod. :)

Det er en Atmomixani Eric's Edition. :)

Lenke til kommentar

Skulle bare se om vi likte like store hull, om det er lov å si.

Har drillet alle mine ut til 1.5. Fantastisk for skikkelig gode magadrag.

Hehe :p

Ja kan godt hende jeg ender der. Sånne drippere er jo også egnet for ville dual-coil setups, er noen tullinger som driller et ekstra hull og kjører superlav motstand, typ under 0.5 ohm... :eek:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...