Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

He-he. :rofl: Da har jeg henta pakka fra Mario i Spania. Denne gangen hadde han skrevet USB connector value 5 Euro. :) Smaksprøven denne gangen var heldigvis litt nikotin i, en 10 ml Dekang med 6 mg nikotin. Da skal jeg prøve den en eller annen gang. De andre gikk i søpla. :green: Indian Tobacco ( Hangsen ) og French Vanilla ( Johnson Creek ) lukter begge nydelig. Skal teste dem i morra. Blir spennende med en ren VG juice også. :dribble:

Alt utstyret fra damping ble sendt i dag, så da har jeg det i morra - til hælga :dribble:

Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Kom hjem fra jobb, så hentelappene, skiftet raskt klær og løp opp på postkontoret fem minutter før stengetid. I skranken finner jeg ut at lappene ligge igjenr i den andre buksa.

Der røk kveldens smakings :(

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Kom hjem fra jobb, så hentelappene, skiftet raskt klær og løp opp på postkontoret fem minutter før stengetid. I skranken finner jeg ut at lappene ligge igjenr i den andre buksa.

Der røk kveldens smakings :(

Uff da. Det var synd. :ohmy: Jeg fikk henta ut en pakke uten hentelapp på butikken her. Jeg visste pakka var der fordi sporingen sa det, men hentelappen hadde ikke kommet enda. Dette var om morgenen lenge før posten kommer. De sa først nei, men jeg ga meg ikke. Til slutt lagde de en kvittering jeg skrev under på og lovte å kaste hentelappen når den kom. Men å ha post i butikk gir jo fordeler med hensyn til stengetid bl.a. Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Hadde ikke sporingsnummer på disse :(

Spurte om de kunne søke på navn, men fant ingenting. Og nå finner jeg afen ikke lappene hjemme heller :p

Trodde det kun var rekommenderte pakker man får hentelapp på jeg. Alt annet kommer jo rett i postkassa, dersom pakkene ikke er for store da.
Lenke til kommentar

Disse fikk ikke plass i kassa siden der lå den nye batteriladeren min. Ironisk at det jeg prioriterte lavest ble levert først.

EDIT: Huset ser ut som en krigssone. De lappene skal finnes.

EDIT2: Dagens nummer to. Laderen kom bare med USA-stikk -__-

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Alt jeg får som er e-sigg er rekommandert. Utrolig frustrerende. Må alltid innom postkontoret for å hente ut juice og utstyr.

Merkelig. Eneste jeg får som er rekommendert er fra spaincigar og houseofliquid. houseofliquid sendte urekommendert da jeg ba om det og det kom rett i postkassa.
Lenke til kommentar

Været har vært litt schizofren i det siste.. men er vårstemning da!! Er så deilig å ta seg en kaffe i sola mens man vaper litt.. :D

Får nyte det du. Her er det aldri sol uten at det blåser så kaldt og surt at det ikke er mulig å sitte ute. Paradokset er at når det er overskya blåser det aldri. Hrmf.. :hm:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...