toth Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 -Denne er nesten helt ufarlig Anerkjent røykeforsker anbefaler nikotinholdige e-sigaretter som hjelpemiddel til røykeslutt. Helsedirektoratet og Kreftforeningen er uenig. http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.11002150 Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Synd man ikke får kjøpt hoder med lav motstand til iClear....det hadde vært noe. Får man kjøpt lavmotstandshoder til Kanger Protank noen steder? Du får 1.8ohmn-hoder til Protank iflg Google. toth, du er litt seint ute med den artikkelen.. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Du får 1.8ohmn-hoder til Protank iflg Google. Ok. Da får jeg skaffe noen etterhvert. Den vil se bra ut på Drawtube Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 toth, du er litt seint ute med den artikkelen.. Ah, kikket ikke mer enn to sider tilbake - velvel, kan uansett ikke deles ofte nok - fokeopplysning! 1 Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Ok. Da får jeg skaffe noen etterhvert. Den vil se bra ut på Drawtube Skal du ha noe skikkelig lekkert til den vil en 22mm cartotank gjøre susen. Jeg får en 22mm IBTanked i posten any day nå, skal vise bilder på 22mm mod. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Skal du ha noe skikkelig lekkert til den vil en 22mm cartotank gjøre susen. Jeg får en 22mm IBTanked i posten any day nå, skal vise bilder på 22mm mod. Åh? Bytte tank som passer med hodene? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Hurra. Sending fra Spania ankommet nærbutikken. Indian Tobacco ren VG fra Hangsen 30 ml, og Johnson Creek French Vanilla 15 ml. Passer jo bra så de får luftet seg til Drawtuben ankommer. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Åh? Bytte tank som passer med hodene? Nei en cartotank (samme opplegg som F16) bare i samme diameter som Drawtuben, med glass og fine fargede caps om man vil. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Nei en cartotank (samme opplegg som F16) bare i samme diameter som Drawtuben, med glass og fine fargede caps om man vil. Ok. Får se bilder når du får den da.. Ellers synes jeg Drawtube kler f16 Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Ok. Får se bilder når du får den da.. Ellers synes jeg Drawtube kler f16 Ja ser fint ut. Og med 22mm får du den sømløs og litt mindre(med standard lengde carto) Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Ja ser fint ut. Og med 22mm får du den sømløs og litt mindre(med standard lengde carto) Høres bra ut Får man prepunched standard cartos da? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Høres bra ut Får man prepunched standard cartos da? Jepp, men lønner seg nok å ha en puncher liggende, da det er litt vanskligere å finne pre-puncha LR. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Jepp, men lønner seg nok å ha en puncher liggende, da det er litt vanskligere å finne pre-puncha LR. Ok. Det har jeg ikke.....enda Lenke til kommentar
sunda Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Endelig Halo 30ml café mocha fra Vape Time , blir spennende å prøve , og fra Innovapours :the griffin, the edge og dragonsbreath, spennende Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Du vil nok finne smakene du syns er best etterhvert, og du kan jo alltids fylle opp flere tanker som er ''ready to go'' hvis man vil ha masse smaker, men det er noe som kommer etterpå; fortsett med smakingen! Har en vapekompis som går med 5-7 vivi novas fylt med masse forskjellig overalt.. Jeg tør ikke tenke på hvordan han har det hjemme! Kompisen din høres fornuftig ut. Det finnes jo et hav av smaksvariasjoner der ute. Man kan ikke holde seg til noen få. Er forresten så misunnelig på de som har mixing som jobb. Det må være utrolig moro. Blir vel litt som å bake. Kjøpe inn kvalitets-råvarer, og finne ut hva som komplimenterer hverandre av smaker. Endelig Halo 30ml café mocha fra Vape Time , blir spennende å prøve , og fra Innovapours :the griffin, the edge og dragonsbreath, spennende De høres veldig spennende ut. Du må rapportere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Woo! ECW har Hawaiian Pineapple inne igjen. Bestilte nettopp 30 ml. ^^ Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Thanks for the heads up! Da har jeg 150 ml med juice comming my way.. Edit: Holy mother of baby jesus, hawaiian pineapple'en ble sinnsykt god etter å ha bare stått å steepet en stund.. fyyy faen thats some good shit! Tror kanskje at tanken blir litt for stor i lengden.. kanskje. Må få kjøpt en lignende gjerne med glass og sånt som rommer 2 ml og en annen som rommer 1 ml. Enten det eller kjøpe flere tanker og ha den på rundgang.. men det høres vondt ut, for hodet mitt altså Endret 2. mai 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Thanks for the heads up! Da har jeg 150 ml med juice comming my way.. Edit: Holy mother of baby jesus, hawaiian pineapple'en ble sinnsykt god etter å ha bare stått å steepet en stund.. fyyy faen thats some good shit! Tror kanskje at tanken blir litt for stor i lengden.. kanskje. Må få kjøpt en lignende gjerne med glass og sånt som rommer 2 ml og en annen som rommer 1 ml. Enten det eller kjøpe flere tanker og ha den på rundgang.. men det høres vondt ut, for hodet mitt altså Har en mistanke om at du liker den der altså. Var ikke så vanskelig å gjette hvem som postet på Dampselskapsiden på FB nå 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Oh no, my cover is blown.. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Oh no, my cover is blown.. Hehe. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå