Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du vil nok finne smakene du syns er best etterhvert, og du kan jo alltids fylle opp flere tanker som er ''ready to go'' hvis man vil ha masse smaker, men det er noe som kommer etterpå; fortsett med smakingen! Har en vapekompis som går med 5-7 vivi novas fylt med masse forskjellig overalt.. :p Jeg tør ikke tenke på hvordan han har det hjemme! :p

Kompisen din høres fornuftig ut. :) Det finnes jo et hav av smaksvariasjoner der ute. Man kan ikke holde seg til noen få.

Er forresten så misunnelig på de som har mixing som jobb. Det må være utrolig moro. :)

Blir vel litt som å bake. Kjøpe inn kvalitets-råvarer, og finne ut hva som komplimenterer hverandre av smaker. :)

Endelig Halo 30ml café mocha fra Vape Time , blir spennende å prøve , og fra Innovapours :the griffin, the edge og dragonsbreath, spennende :)

De høres veldig spennende ut. :) Du må rapportere.

Lenke til kommentar

Thanks for the heads up! Da har jeg 150 ml med juice comming my way.. :)

Edit: Holy mother of baby jesus, hawaiian pineapple'en ble sinnsykt god etter å ha bare stått å steepet en stund.. fyyy faen thats some good shit!

Tror kanskje at tanken blir litt for stor i lengden.. kanskje. Må få kjøpt en lignende gjerne med glass og sånt som rommer 2 ml og en annen som rommer 1 ml. Enten det eller kjøpe flere tanker og ha den på rundgang.. men det høres vondt ut, for hodet mitt altså :p

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Thanks for the heads up! Da har jeg 150 ml med juice comming my way.. :)

Edit: Holy mother of baby jesus, hawaiian pineapple'en ble sinnsykt god etter å ha bare stått å steepet en stund.. fyyy faen thats some good shit!

Tror kanskje at tanken blir litt for stor i lengden.. kanskje. Må få kjøpt en lignende gjerne med glass og sånt som rommer 2 ml og en annen som rommer 1 ml. Enten det eller kjøpe flere tanker og ha den på rundgang.. men det høres vondt ut, for hodet mitt altså :p

Har en mistanke om at du liker den der altså. Var ikke så vanskelig å gjette hvem som postet på Dampselskapsiden på FB nå :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...