Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Bare vent til du kommer til Summer Breeze....den smaker RART :p

Mulig det er steeping som er tingen på den, fylte 1 cart med den og har ikke plukket den opp etter første prøve. Det er noe wierd ass shit :D

 

ikke si sånn a :p shoppa 30ml med Summer Breeze å Kentucky vanila, de skal holde meg 1 månede :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er helt bakvendt at det ikke er lovlig enda.

 

"Nei, vi vil ikke at folk skal bruke noe som ikke er farlig - det ligner for mye på det som er farlig"

Duste-Norge på kornet. :) Alltid masse folk som stiller opp i media og uttaler seg om ting de har null peiling på, og blotter en total mangel på kunnskap. At hun fra kreftforeningen kan si noe slik gjør i hvert fall at jeg aldri vil ta kreftforeningen alvorlig igjen. Snakk om å drite seg fullstendig ut. Er det noen som burde ønske dette produktet velkommen så er det jo nettopp Kreftforeningen. Hun avslører en total inkompetanse og mangel på kunnskap på noe som har vært på markedet i årevis, og som et lite google søk ville avslørt absolutt ikke fører til verken lungekreft eller kols. Som vanlig viser norske myndigheter en arroganse utover det vanvittige. Ingen undersøkelser i andre land blir noen gang bra nok for norske myndigheter. Så lenge ingen i Norge har forsket på det - gjelder det ikke. Jeg blir flau over inkompetansen og dumheten til både myndighetene, helsedirektoratet og kreftforeningen.
Lenke til kommentar

Er nok ikke så vanskelig, men det er veldig smått, det man skal fikle med.

Det er ikke så ille. Brett veken to/tre ganger eller hold en rett binders inntil den når du snurrer coilen, det gjør det mye lettere å få coilen rett og fin. Etter det er det bare å lirke inn de løse endene :)

 

Dripperne er en gudsgave. Endelig kan jeg "drippe", men slippe å fylle på hele tiden. Tror jeg satser med på RBA-drippers enn "Genesis"-RBAer. Liker de bedre.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Og de RDA-ene i 20mm, 22mm og forøvrig den som Amaline nevnte kan man bruke ganske mye veke i så de holder masse juice, er ikke som med rene drippingattys i cartostørrelse. Man damper jo leeenge mellom hvert påfyll.. :)

 

Jeg har iGo-L og DRA XL 2 på vei, de burde komme snart nå.... :)

Lenke til kommentar

Jeg sitter med en IGO-L nå (den passer fantastisk oppå Kamry KTSen). Brettet en 2mm veke 3 ganger, noe som gir plass til ganske så mye juice og mange trekk før jeg må dryppe på mer.

 

DRA XL er enda litt bredere så gleder meg jeg og :)

Lenke til kommentar

Jepp. Jeg har 3mm også, men 2mm kan jeg brette en gang ekstra :)

 

post-96473-0-44013500-1367439724_thumb.jpg

Dette er vel samme typen som Blix snakker om?

 

Den er litt andereledes enn min..

 

Blix, jeg kjøpte den du lenket til for noen uker siden. Tror det var fra Tyskland...? Kankje jeg må få en lenke til. Til sånn wool-tråd. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...