balltuss Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) En iClear16 vil ikke passe uten en overgang, men 30'n kan du skru rett på. Akkurat det jeg tenkte meg. Overgang har han vel ikke, eller er det det som heter Ego clone eller noe sånt? Oppdatering: Jeg har jo en 510-Ego adapter liggende. Kjøpte feil adapter for noen uker siden da jeg skulle ha 901-510 adapter he-he. Den funker sikkert. Endret 29. april 2013 av balltuss Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 http://www.damping.no/collections/reserve-deler/products/adaptere Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 http://www.damping.n...oducts/adaptere Ja. Flott. Jeg har jo en slik en Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Ingenting som å kose seg litt på morraskvisten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Vivi Novaen er fylt med cola fra Alba Mist, den samme som herpa min første Vivi Nova-tank da jeg starta, iClear30-en er fylt med siste rest av Hawaiian Pineapple, Vision Nova-en er fylt med Black & White Cookie fra Alice in Vapeland, T3-en er fylt medr Hypnotic Mist fra Freedom Smoke USA, CE8-en har siste rest av Decadent Vapours' Juicy Watermelon og cartoene fra smoktech er fylt med hhv. Cinnamon Rolls (liggende til venstre), Decadent Vapours' Spearmint (stående uten topp) og Hawaiian Pineapple (liggende til høyre). Lenke til kommentar
toth Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Fikk Vamo'en igår (V2) - man, skulle ønske jeg hadde sett en size-comparison først - den er jo friggin huge med 18650! Men får bruke den hovedsaklig med 18350 så var den nesten kurant. Hvordan er knappen på deres Vamo? + og - er fine, men fyre-knappen er ganske løs i fisken, er det vanlig? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Fikk Vamo'en igår (V2) - man, skulle ønske jeg hadde sett en size-comparison først - den er jo friggin huge med 18650! Men får bruke den hovedsaklig med 18350 så var den nesten kurant. Hvordan er knappen på deres Vamo? + og - er fine, men fyre-knappen er ganske løs i fisken, er det vanlig? Hehe, ja Vamoen er latterlig stor med 18650. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Jeg synes ikke den er så stor med 18650. Jeg trodde den kom til å være større, den får jo greit plass i bukselomma, på selv stramme bukser. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Kommer nok litt an på hva man er vant med, min 69 med 18650 er mindre enn Vamo med 18350, så Vamoen er definitivt et beist i forhold til alt annet jeg drar på- Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Jeg har ikke prøvd eller sett noen andre, og den er omtrent like høy som eGo VV PT-ene mine, bare litt videre, så det er liksom ikke noe problem. Veier ikke så veldig mye og tåler skremmende mye. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Ingenting som å kose seg litt på morraskvisten. Digg, men hvor er kaffekoppen? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 og tåler skremmende mye. Ja det er det store paradokset her, normal sett burde din ha vart sånn ca 5 sekunder. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Fikk pakke fra damping.no i dag, endelig ny tank. Syns at den er litt vel.. glideglad i forhold til den jeg hadde før. Den ser fin ut da og holder sinnsykt mye ejuice. Også har jeg ståltråd og silica ting men vet ikke hva jeg skal gjøre med dem.. Endret 30. april 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Fikk masse VR fra ecigwizard idag, men lurer på om jeg må steepe dem, eller er de allerede steepa? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Fikk masse VR fra ecigwizard idag, men lurer på om jeg må steepe dem, eller er de allerede steepa? Det spørs på hva slags juice du har kjøpt Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Det spørs på hva slags juice du har kjøpt Summer Breeze, Kentucky Vanila, Georgia Peach. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Digg, men hvor er kaffekoppen? Ikke-eksisterende. Blir trett og dårlig i magen av kaffe. Om morgenen drikker jeg vann, nå og da melk, og utpå formiddagen shotter jeg en boks red bull om jeg er søvnig. Ja det er det store paradokset her, normal sett burde din ha vart sånn ca 5 sekunder. Ha-ha, ja, det har du rett i. Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Testa akkurat Kentucky Vanila, smakte litt rart, ikke vondt, men tviler detta blir en av mine favoriter. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Bare vent til du kommer til Summer Breeze....den smaker RART Mulig det er steeping som er tingen på den, fylte 1 cart med den og har ikke plukket den opp etter første prøve. Det er noe wierd ass shit Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. april 2013 Forfatter Del Skrevet 30. april 2013 Jeg synes den er amazing <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå