Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

En iClear16 vil ikke passe uten en overgang, men 30'n kan du skru rett på.

Akkurat det jeg tenkte meg. Overgang har han vel ikke, eller er det det som heter Ego clone eller noe sånt?

 

Oppdatering: Jeg har jo en 510-Ego adapter liggende. Kjøpte feil adapter for noen uker siden da jeg skulle ha 901-510 adapter he-he. Den funker sikkert. :green:

Endret av balltuss
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vivi Novaen er fylt med cola fra Alba Mist, den samme som herpa min første Vivi Nova-tank da jeg starta, iClear30-en er fylt med siste rest av Hawaiian Pineapple, Vision Nova-en er fylt med Black & White Cookie fra Alice in Vapeland, T3-en er fylt medr Hypnotic Mist fra Freedom Smoke USA, CE8-en har siste rest av Decadent Vapours' Juicy Watermelon og cartoene fra smoktech er fylt med hhv. Cinnamon Rolls (liggende til venstre), Decadent Vapours' Spearmint (stående uten topp) og Hawaiian Pineapple (liggende til høyre).

Lenke til kommentar

Fikk Vamo'en igår (V2) - man, skulle ønske jeg hadde sett en size-comparison først - den er jo friggin huge med 18650! Men får bruke den hovedsaklig med 18350 så var den nesten kurant.

 

Hvordan er knappen på deres Vamo? + og - er fine, men fyre-knappen er ganske løs i fisken, er det vanlig?

Lenke til kommentar
Fikk Vamo'en igår (V2) - man, skulle ønske jeg hadde sett en size-comparison først - den er jo friggin huge med 18650! Men får bruke den hovedsaklig med 18350 så var den nesten kurant. Hvordan er knappen på deres Vamo? + og - er fine, men fyre-knappen er ganske løs i fisken, er det vanlig?

 

Hehe, ja Vamoen er latterlig stor med 18650.

Lenke til kommentar

Digg, men hvor er kaffekoppen? :rofl:

Ikke-eksisterende.

Blir trett og dårlig i magen av kaffe. Om morgenen drikker jeg vann, nå og da melk, og utpå formiddagen shotter jeg en boks red bull om jeg er søvnig. :p

 

Ja det er det store paradokset her, normal sett burde din ha vart sånn ca 5 sekunder. :D

Ha-ha, ja, det har du rett i. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...