Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til opplysning så har jeg brukt Smoktech sine billige plastikktanker i ett år nå og ingen av dem har fått noen som helst skade av juice enda. Hot cinnamon fra VR har gått fint ned, samme med lakris.

 

For min del så virker dette glasshysteriet veldig oppskrytt, men hvem vet. Kanskje jeg bare er heldig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til opplysning så har jeg brukt Smoktech sine billige plastikktanker i ett år nå og ingen av dem har fått noen som helst skade av juice enda. Hot cinnamon fra VR har gått fint ned, samme med lakris.

 

For min del så virker dette glasshysteriet veldig oppskrytt, men hvem vet. Kanskje jeg bare er heldig.

 

Nå har vel Datasmurf vist frem ødelagt tank her før. Så det er definitivt ikke nødvendigvis oppskrytt, en av mine favorittjuicer er også kanskje den mest notoriske plastspiseren av de alle... :)

 

Du har nok hatt flaks ja. :)

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd den, men den får veldig bra skussmål. Blant de bedre Kina-mechmoddene. Fin er den også. :)

Jepp. Er i rustfritt stål. Kanskje jeg skal fleske til med denne, en lader og noen batterier fra damping.no ?? Har jo tanker og carto's fra før. :hmm: Er den mindre enn Vamo'en? Endret av balltuss
Lenke til kommentar

På meg virker det som at alle mekaniske mods får skryt. Natural får skryt, KTS får skryt, DrawTube får skryt, de skamdyre får skryt, de gode gamle (Bolt osv) får skryt. Alle få liksom skryt :p

 

Virker ikke som at det går ann å gjøre så mye feil under produksjonen av en mekmod.

Lenke til kommentar

På meg virker det som at alle mekaniske mods får skryt. Natural får skryt, KTS får skryt, DrawTube får skryt, de skamdyre får skryt, de gode gamle (Bolt osv) får skryt. Alle få liksom skryt :p

 

Virker ikke som at det går ann å gjøre så mye feil under produksjonen av en mekmod.

He-he. De er vel gode alle da. Synes Kamry'en er mye finere. Synd ikke damping har den.
Lenke til kommentar

Kamryen er laget av billigere materiale da. En i SS vil tåle mye mer, så sånn sett er DrawTube bedre.

EDIT: Men ja, jeg synes faktisk Kamryen til 300 kroner er finere enn 69en til over 1000kr. Jeg vet jo at 69en har langt bedre byggekvalitet, men jeg liker ikke knappen på den og jeg er en sucker for gullfargen på Kamryen. Får se hvor lang tid det tar før chrome -og gullfargen begynner å falme :p

 

Den (de fleste mekmods) er like bred som VAMOen, men langt kortere.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Kamryen er laget av billigere materiale da. En i SS vil tåle mye mer, så sånn sett er DrawTube bedre.

EDIT: Men ja, jeg synes faktisk Kamryen til 300 kroner er finere enn 69en til over 1000kr. Jeg vet jo at 69en har langt bedre byggekvalitet, men jeg liker ikke knappen på den :p

 

Den (de fleste mekmods) er like bred som VAMOen, men langt kortere.

Ok. Fristende. Må tenke litt på det, men tipper det blir en teleskop mod snart ja. Har du gode erfaringer med å bruke cartoer og clearomizere på dem?
Lenke til kommentar

Jepp. Er i rustfritt stål. Kanskje jeg skal fleske til med denne, en lader og noen batterier fra damping.no ?? Har jo tanker og carto's fra før. :hmm: Er den mindre enn Vamo'en?

 

Vamoen er enorm, denne er veldig mye mindre. :)

 

 

På meg virker det som at alle mekaniske mods får skryt. Natural får skryt, KTS får skryt, DrawTube får skryt, de skamdyre får skryt, de gode gamle (Bolt osv) får skryt. Alle få liksom skryt :p

 

Virker ikke som at det går ann å gjøre så mye feil under produksjonen av en mekmod.

 

Nok av ubruklig dårlige og infernalsk stygge mekmodder fra Kina. Er bare noen få som utmerker seg som bra for pengene da... :)

 

Men sammenligner man f.eks en 69 med en Kinamek, så er jo forskjellene åpenbare fortsatt, og heldigvis. :)

 

Hva er det du ikke liker med knappen på 69? Synes den er helt sjef jeg, ihvertfall når jeg har den toppmontert. :)

Lenke til kommentar

Nok av ubruklig dårlige og infernalsk stygge mekmodder fra Kina. Er bare noen få som utmerker seg som bra for pengene da... :)

 

Men sammenligner man f.eks en 69 med en Kinamek, så er jo forskjellene åpenbare fortsatt, og heldigvis. :)

Joda, men som med alt annet så er det ikke de infernalsk dårlige som triller inn til de mer respektable butikkene der ute. De fleste mods i salg fra respektable butikker er absolutt brukbare.

 

Eneste forskjellen jeg kan merke mellom Kamryen til 300 og 69en til 1000+ er at Kamryen er laget av messing og 69en av rustfritt stål. Knappen til Kamryen er etter min mening mye bedre. Utover dette så fyrer de begge to like godt når jeg bytter mellom de - merk dog at jeg ikke har noen form for måleapparat for å måle volt eller noe. 69en har dog en del ekstra funksjoner som regulerende "lufting" til 510-gjengene og man kan tilpasse postene på modden enkelt. Jeg sier ikke at 69en og andre dyre mods ikke er verdt prisen, men jeg tror absolutt ikke noe på at man ikke kan være minst like fornøyd med en billigere. Det er ikke akkurat verdens mest avanserte saker som er inni der.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Hvis man ser på det bildet med tilkoblingen på den ( på damping.no ), ser det ut til at det er for smalt for en iClear16 f.eks siden den har den ringen nederst i rustfritt stål, mens en iClear30 antagelig passer perfekt. ??Er jeg på jordet nå eller kan dette stemme?

drawTube08_1024x1024.jpg?1883

Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...