Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er dette som Blix sender på PM, nysjerrig og føler meg "left out" :p

 

Endelig lønn og nye bestillinger på vei fra Halo - bare elsker Turkish Tobacco. Håper den ikke tar turen innom Jamaica som sist, og bruker 3 uker på å komme frem. Varierer veldig mellom 5 dager og 2 uker fra USA. Blir gøy å prøve den på den mesh Ce5 greia.

Lenke til kommentar

Hva er dette som Blix sender på PM, nysjerrig og føler meg "left out" :p

 

Endelig lønn og nye bestillinger på vei fra Halo - bare elsker Turkish Tobacco. Håper den ikke tar turen innom Jamaica som sist, og bruker 3 uker på å komme frem. Varierer veldig mellom 5 dager og 2 uker fra USA. Blir gøy å prøve den på den mesh Ce5 greia.

når du bestiller halo fra usa , hva gir du beskjed om at di skal skrive på pakken da ? evntuelt :)

Lenke til kommentar

Hva er dette som Blix sender på PM, nysjerrig og føler meg "left out" :p

 

Endelig lønn og nye bestillinger på vei fra Halo - bare elsker Turkish Tobacco. Håper den ikke tar turen innom Jamaica som sist, og bruker 3 uker på å komme frem. Varierer veldig mellom 5 dager og 2 uker fra USA. Blir gøy å prøve den på den mesh Ce5 greia.

Har enda ikke fått tak i Turkish Tobacco men elsker de Halo jeg har prøvd. Noen problemer med bestillinger fra over dammen, eller går alle gjennom? :hmm:
Lenke til kommentar

Det har gått greit foreløpig. Har bestilt jevnt og trutt fra Halo de siste 5 mnd og aldri hatt noe problem. Sist gang så jeg at de hadde skrevet en "snill" pris på invoice som inviterte meg til å bestille 2 x 30 ml denne gangen. For se hvordan det går :) Turkish er en av base juicene mine sammen med Ky4, veldig viktig å ikke gå tom for dem. Nå har jeg gått gjennom en horv av forskjellige smaker(for det meste tobakk i alle former og smaker) og bestiller ikke så mye rart mer, nå blir det Ky4 og TT. Kanskje noen VR og Ailen Vision(Gorilla, Flue cured, premium blend) av og til + noe jeg bare må teste :p

 

Halo er en favoritt, veldig fine smaker synes jeg.

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Det har gått greit foreløpig. Har bestilt jevnt og trutt fra Halo de siste 5 mnd og aldri hatt noe problem. Sist gang så jeg at de hadde skrevet en "snill" pris på invoice som inviterte meg til å bestille 2 x 30 ml denne gangen. For se hvordan det går :) Turkish er en av base juicene mine sammen med Ky4, veldig viktig å ikke gå tom for dem. Nå har jeg gått gjennom en horv av forskjellige smaker(for det meste tobakk i alle former og smaker) og bestiller ikke så mye rart mer, nå blir det Ky4 og TT. Kanskje noen VR og Ailen Vision(Gorilla, Flue cured, premium blend) av og til + noe jeg bare må teste :p

 

Halo er en favoritt, veldig fine smaker synes jeg.

Halo er favoritt her også. Vil gjerne ha fast Tribeca, Longhorn og Belgian Cocoa + prøve Turkish Tobacco, Torque 56, Bella Valente og Cafe Mocha. Frister å bestille fra Halo nå siden Mario i Spania har vært utsolgt for de fleste Halo juicer i mange uker nå. Der får man to 30 ml flasker til under tollgrensa. :green:
Lenke til kommentar

Har dem Java og Mocha, fikk dem i 10ml tester da jeg bestilte noe annet. Har fylt en Boge cart med dem og ikke brukt dem siden. Kaffe smak var ikke noe for meg, selv om jeg egentlig liker kaffe :) Blanda faktisk cinnamon rolls og java for morro - var som å sitte på cafe..lol, smaker jo omtrent som man spiler kanelboller og drikker kaffe :p

Lenke til kommentar

 

Tror jeg prøver det 510 startsettet på hotproducts.no. Blir sikkert noe annet senere men tror jeg begynner der. Men regner med jeg må bestille noe utenom siden dette ikke inneholdt nikotin? Kanskje denne: http://www.hotproducts.no/Shop/Product/LIQUA-e-v%C3%A6ske-Traditional-Tobacco-30ml-12mg/N-3-301

Ja, dersom man ønsker å ha nikotin i dampen må dette alltid kjøpes separat - uansett like greit, da det er billigere å fylle selv enn å lete rundt etter ferdigfylte fordampere(som nesten ikke fins lenger). Bruk litt tid med prøving og feiling på hvilke type smaker du liker, så har du etterhvert en spennende verden foran deg :)

Lenke til kommentar

Har dem Java og Mocha, fikk dem i 10ml tester da jeg bestilte noe annet. Har fylt en Boge cart med dem og ikke brukt dem siden. Kaffe smak var ikke noe for meg, selv om jeg egentlig liker kaffe :) Blanda faktisk cinnamon rolls og java for morro - var som å sitte på cafe..lol, smaker jo omtrent som man spiler kanelboller og drikker kaffe :p

He-he. Er det Tvisted Java du mener da? Er det ikke mint i den?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...