Amaline Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Da var forbudt frukt sendt. Først en mail med beskjed om at man ikke kunne tracke etc, så en mail til med tracking nummer ho ho. Enda en pakke å følge med på sin ferd på Forresten. VR's KY4 er veldig god. Damper den nå på iClear16. Hvilken frukt er det da balltus? Har ikke smakt KY4, men damper VR K-max nå. Og Gingers Strawberry shortcake. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Hvilken frukt er det da balltus? Har ikke smakt KY4, men damper VR K-max nå. Og Gingers Strawberry shortcake. Vel, jeg aner ikke dette med pm og hvordan det funker. Det var Blix som startet dette he-he, og han sendte pm til de som ville bestille. Skal vist ikke sette inn linken åpent her i forumet. Håper han kan sende deg en pm med linken. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Og nok en PM sendt... Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Jeg trodde dere hadde bestilt epler... Fra Edens hage... Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Jeg trodde dere hadde bestilt epler... Fra Edens hage... Har vi ikke det da? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Jeg trodde dere hadde bestilt epler... Fra Edens hage... Hehe, apropos eplehagen til Adam, Adams Apple fra samme leverandør skal visstnok være himmelsk, men har ikke prøvd den enda... Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Hehe, apropos eplehagen til Adam, Adams Apple fra samme leverandør skal visstnok være himmelsk, men har ikke prøvd den enda... Har de fikenbladet til Eva også? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Hehe, apropos eplehagen til Adam, Adams Apple fra samme leverandør skal visstnok være himmelsk, men har ikke prøvd den enda... Det tror jeg ikke du bør heller.... Da kan du gjøre noen "vred"... Ville ikke tatt sjansen om jeg var av hankjønn. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Har de fikenbladet til Eva også? Det høres IKKE godt ut... Liker ikke fiken. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Det tror jeg ikke du bør heller.... Da kan du gjøre noen "vred"... Ville ikke tatt sjansen om jeg var av hankjønn. Hehe, du har et poeng der! Hadde jeg vært kristen hadde poenget skremt meg fra å bestille fra utlandet generelt, hadde vært en skremmende analogi som hadde jagd meg rett i kirka for å bekjenne mine synder! Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Ut fra dine spesifikasjoner er det du trenger et 510 startsett - så google "510 starterkit" eller "510 startsett" - av norske sider jeg kjenner til som har slike er det hotproducts.no(der jeg selv jobber, så ikke dette blir snikreklame) og LUDO-store. Ludo skaffer dog så vidt meg bekjent ikke nikotin, så det må du evt skaffe utenom. Av britiske sider er det litt av hvert å velge mellom: https://www.google.n...iw=1280&bih=905 Tror jeg prøver det 510 startsettet på hotproducts.no. Blir sikkert noe annet senere men tror jeg begynner der. Men regner med jeg må bestille noe utenom siden dette ikke inneholdt nikotin? Kanskje denne: http://www.hotproducts.no/Shop/Product/LIQUA-e-v%C3%A6ske-Traditional-Tobacco-30ml-12mg/N-3-301 Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Over til noe helt annet - Karto i tank. Har ikke blitt fortrolig med det. Har to Smok dct-tanker, 3,5 ml, med tilhørende kartomisere. Den første jeg prøvde var vel i og for seg vellykket, men syns det var så "luftig" trekk i den.. Den andre jeg prøvde var helt misslykket. Brent smak, og den presterte å "skli", slik at jeg sølte... Selv om den har skjørt. Heldigvis, ellers hadde den vel sklidd i begge retninger.. Var vel riktignok min feil at den sklidde da... Jeg fiklet med den. Vel, jeg har en 5-pakk med dct-cartoer, så tenkte litt på å prøve igjen i kveld. Den lilla tanken er jo så søt, det viktigste av alt... Søthet.... Vel, spørsmålet er.. Fyller dere bare tanken og lar det trekke? Eller fyller dere cartoen også? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Fyller cartoen først, så puncher, så satt i tank. Tanken min bestemte seg for at dne ikke likte å ligge i edikk og vann, og at o-ringene gikk til helvete. Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu......! Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Fyller alltid cartoen på forhånd, det er et must! 30-40 dråper (xl-carto) og så slenger jeg den i tanken, aldri hatt noe problem. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Fylle først ja.. Var det jeg ikke gjorde sist. Når det smakte brent.. Har ferdighullede cartoer, men litt kan jeg vel fylle alikevel. Så o-ringene likte ikke eddik... Det var dumt.. Skal huske det. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Fyll den godt, da slipper du å sitte igjen med en brent smak. Det kan også hende at juicen din er for tykk eller at du har for få/små hull puncha på cartomizeren din. Er det forresten noen som vil anbefale en tank for XL cartos??? Har gjerne lyst på noe som er i bedre kvalitet. Endret 26. april 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Er det forresten noen som vil anbefale en tank for XL cartos??? Har gjerne lyst på noe som er i bedre kvalitet. https://www.ibtanked...-tanks/anodised Kjør på kjære... Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Da ble det en vellykket påfylling. Ingen brentsmak. Fylte på Alice - lemon loves cake. Tror kanskje den er 50-50... Går greit med den tykkelsen ser det ut til. Vil vel vise seg når jeg har brukt opp det jeg fylte i cartoen... Lenke til kommentar
sunda Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 Og nok en PM sendt... kan jeg få link også? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. april 2013 Rapporter Del Skrevet 26. april 2013 https://www.ibtanked...-tanks/anodised Kjør på kjære... Thank you!! Sender de kjapt og setter ned pris da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå