Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Da var forbudt frukt sendt. Først en mail med beskjed om at man ikke kunne tracke etc, så en mail til med tracking nummer :green: ho ho. Enda en pakke å følge med på sin ferd på :dribble:

 

Forresten. VR's KY4 er veldig god. Damper den nå på iClear16. :green:

 

Hvilken frukt er det da balltus?

 

Har ikke smakt KY4, men damper VR K-max nå. Og Gingers Strawberry shortcake. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken frukt er det da balltus?

 

Har ikke smakt KY4, men damper VR K-max nå. Og Gingers Strawberry shortcake. :)

Vel, jeg aner ikke dette med pm og hvordan det funker. Det var Blix som startet dette he-he, og han sendte pm til de som ville bestille. Skal vist ikke sette inn linken åpent her i forumet. Håper han kan sende deg en pm med linken. :)
Lenke til kommentar

Det tror jeg ikke du bør heller.... Da kan du gjøre noen "vred"... :D Ville ikke tatt sjansen om jeg var av hankjønn.

 

 

Hehe, du har et poeng der! :D Hadde jeg vært kristen hadde poenget skremt meg fra å bestille fra utlandet generelt, hadde vært en skremmende analogi som hadde jagd meg rett i kirka for å bekjenne mine synder! :p

Lenke til kommentar

Ut fra dine spesifikasjoner er det du trenger et 510 startsett - så google "510 starterkit" eller "510 startsett" - av norske sider jeg kjenner til som har slike er det hotproducts.no(der jeg selv jobber, så ikke dette blir snikreklame) og LUDO-store. Ludo skaffer dog så vidt meg bekjent ikke nikotin, så det må du evt skaffe utenom.

Av britiske sider er det litt av hvert å velge mellom:

https://www.google.n...iw=1280&bih=905

Tror jeg prøver det 510 startsettet på hotproducts.no. Blir sikkert noe annet senere men tror jeg begynner der. Men regner med jeg må bestille noe utenom siden dette ikke inneholdt nikotin? Kanskje denne: http://www.hotproducts.no/Shop/Product/LIQUA-e-v%C3%A6ske-Traditional-Tobacco-30ml-12mg/N-3-301

Lenke til kommentar

Over til noe helt annet - Karto i tank. Har ikke blitt fortrolig med det. Har to Smok dct-tanker, 3,5 ml, med tilhørende kartomisere. Den første jeg prøvde var vel i og for seg vellykket, men syns det var så "luftig" trekk i den..

Den andre jeg prøvde var helt misslykket. Brent smak, og den presterte å "skli", slik at jeg sølte... Selv om den har skjørt. Heldigvis, ellers hadde den vel sklidd i begge retninger.. :D Var vel riktignok min feil at den sklidde da... Jeg fiklet med den.

Vel, jeg har en 5-pakk med dct-cartoer, så tenkte litt på å prøve igjen i kveld. Den lilla tanken er jo så søt, det viktigste av alt... :) Søthet....

Vel, spørsmålet er.. Fyller dere bare tanken og lar det trekke? Eller fyller dere cartoen også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...