Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Smaker den ordentlig sjokolade da? Har prøvd noen få ''sjokolade''juicer som smaker harskt og langt i fra sjokolade..

Ja. Smaker ordentlig sjokolade. Alle Halo juicer smaker det de skal. Så en review på youtube der vedkommende sa at Belgian Cocoa er den eneste sjokolade juicen han hadde testet som smakte det den skulle. :) Litt sjokopålegg som mesteryoda skrev - may the force be with you :green:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter flere mislykkede forsøk på å slutte å røyke tenkte jeg nå at jeg skulle prøve e-sigarett da jeg ser flere og flere bruke disse ved stort hell.

 

Jeg har ikke orket å gå igjennom alt av info her da jeg igrunnen ikke ser etter noe fancy greier.

 

Så jeg håpet noen her inne kunne vise meg til en side der de selger e-sigaretter. :) De bør se ut som en vanlig sigarett, inneholde nikotin og smake som en vanlig sigarett (vet ikke om det er mulig men..?). Vil med andre ord ikke ha noe smak.

 

Så den beste og billigste nettsiden med mine preferanser hadde jeg satt stor pris på :thumbs: Slik jeg har skjønt det selges ikke disse i norske butikker/nettbutikker enda?!

Lenke til kommentar

Etter flere mislykkede forsøk på å slutte å røyke tenkte jeg nå at jeg skulle prøve e-sigarett da jeg ser flere og flere bruke disse ved stort hell.

 

Jeg har ikke orket å gå igjennom alt av info her da jeg igrunnen ikke ser etter noe fancy greier.

 

Så jeg håpet noen her inne kunne vise meg til en side der de selger e-sigaretter. :) De bør se ut som en vanlig sigarett, inneholde nikotin og smake som en vanlig sigarett (vet ikke om det er mulig men..?). Vil med andre ord ikke ha noe smak.

 

Så den beste og billigste nettsiden med mine preferanser hadde jeg satt stor pris på :thumbs: Slik jeg har skjønt det selges ikke disse i norske butikker/nettbutikker enda?!

Ut fra dine spesifikasjoner er det du trenger et 510 startsett - så google "510 starterkit" eller "510 startsett" - av norske sider jeg kjenner til som har slike er det hotproducts.no(der jeg selv jobber, så ikke dette blir snikreklame) og LUDO-store. Ludo skaffer dog så vidt meg bekjent ikke nikotin, så det må du evt skaffe utenom.

Av britiske sider er det litt av hvert å velge mellom:

https://www.google.no/search?q=%22510+starter+kit%22&aq=f&oq=%22510+starter+kit%22&aqs=chrome.0.57j0l3.7672j0&sourceid=chrome&ie=UTF-8#safe=off&sclient=psy-ab&q=510+starter+kit+uk&oq=510+starter+kit+uk&gs_l=serp.3..0j0i5i30l3.150544.153648.0.153855.11.7.0.4.4.0.74.417.7.7.0...0.0...1c.1.11.psy-ab.0WMuMb06ZpU&pbx=1&bav=on.2,or.r_qf.&fp=afb70564e4962368&biw=1280&bih=905

Lenke til kommentar

Etter flere mislykkede forsøk på å slutte å røyke tenkte jeg nå at jeg skulle prøve e-sigarett da jeg ser flere og flere bruke disse ved stort hell.

 

Jeg har ikke orket å gå igjennom alt av info her da jeg igrunnen ikke ser etter noe fancy greier.

 

Så jeg håpet noen her inne kunne vise meg til en side der de selger e-sigaretter. :) De bør se ut som en vanlig sigarett, inneholde nikotin og smake som en vanlig sigarett (vet ikke om det er mulig men..?). Vil med andre ord ikke ha noe smak.

 

Så den beste og billigste nettsiden med mine preferanser hadde jeg satt stor pris på :thumbs: Slik jeg har skjønt det selges ikke disse i norske butikker/nettbutikker enda?!

www.damping.no :) Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Da var Puros'n i hus. Denne gangen fulgte det med en annen kork med dripper på i tillegg. Bra. Satt til steeping, men klarte ikke å dy meg så jeg har testa den på atomizer. Nydelig sigarsmak. Meget god og faktisk bedre enn Guevara ja. :dribble: Jeg vet den bare blir bedre jo lengre den steeper, så dette lover bra. :green:

Lenke til kommentar

Ja Puros har mye mer av den. :)

 

Neste jeg skal teste fra eBaron er Cigare de Paris, skal visstnok være super, med mandeltoner i smaken. :)

Ok. Har ikke sett den jeg. Fant den nå da, lå under Ebaron Lab. Ja, må nok teste flere der jeg også. Har igjen Eden og Cigarrillos Naturales fra Classico delen. :green:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...