Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var 30ml med Summer Breeze, 30ml med Kentucky Vanila og 20ml med Georgia Peach shoppa fra Ecigwizard.

 

Shoppa også noen meter med Silica veke å kanthal. Skal bli digg å se om jeg klarer å mekke veker til Vivi Novan :D

Jeg elsker Kentucky Vanilla Blend. Må bestille mer av den. :dribble: Lykke til med vekemekkingen :green:
Lenke til kommentar

Hmm, jeg trenger en ny sigg, noen som kan anbefale noe som gir VELDIG mye damp? :)

Si mak 600Kr, (men helst under 200 av åpenbare grunner), og ikke altfor stor.

Manuell er et must ;)

 

For 659kr så får du et Vamo kit med batteri å lader +vivi nova clearomizer fra damping.no

Siden er Norsk, så du trenger ikke å stresse med tollgrensa.

Endret av mesteryoda
Lenke til kommentar

Håper vanilje smaken ikke er for svak på Kentucky'en, fordi rene tobakks smaker har jeg gitt opp på :p

Nei. Ikke for sterk men ikke for svak heller. Smaker vaniljesaus på en måte blandet med tobakk. Smaker bedre enn det høre ut :green: Vaniljesmaken er mer dominerende enn tobakken.

 

Hmm, jeg trenger en ny sigg, noen som kan anbefale noe som gir VELDIG mye damp? :)

Si mak 600Kr, (men helst under 200 av åpenbare grunner), og ikke altfor stor.

Manuell er et must ;)

Eller iTaste MVP fra utrolige 299 kr. Her i Norge: http://esig.dinstudio.no/text1_29.html :)
Lenke til kommentar

Drar på hytta i morgen og travel-kitet er klart for en langhelg. Ligger en Twist 650Mah med en T3 oppi der og, men synes ikke på bildet. Sånn siden dere nevnte hva dere pleier å ha med dere ;)

 

Photo250413000608.jpg

 

Dette er altså hva jeg tar med meg på turer når jeg skal være borte lengre enn to dager. VAMOen har dog blitt erstattet denne gangen med 69en.

Lenke til kommentar

Drar på hytta i morgen og travel-kitet er klart for en langhelg. Ligger en Twist 650Mah med en T3 oppi der og, men synes ikke på bildet. Sånn siden dere nevnte hva dere pleier å ha med dere ;)

 

Photo250413000608.jpg

 

Dette er altså hva jeg tar med meg på turer når jeg skal være borte lengre enn to dager. VAMOen har dog blitt erstattet denne gangen med 69en.

Fett travel kit. :dribble: Kjekt å ha :green:
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som syns at juice går veldig fort på iclear30?

 

Edit: Det KAN være pga at jeg eeeelsker berry crumble og at dette er første gang jeg har fått vapet det på ett par uker ca.

Forsvinner fort som faen. Skremmende.

Fant nettopp ut at jeg ikke hadde to ekstra flasker med VR Hawaiian Pineapple. Har en halv flaske igjen, føler det blir enda mer pengebruk ... *sukk*

Og ECW er selvfølgelig utsolgt, og LF har bare 20 mg. ><

 

e: Lakus, et sånt kit må jeg skaffe meg. :D

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...