Amund_Blix Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Ja juice går definitivt unna på iClear. To coiler damper unna juicen i stor fart. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Ja juice går definitivt unna på iClear. To coiler damper unna juicen i stor fart. Jepp, men de nye Dego 808 DC clearoene mine er enda tørstere. Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Da var 30ml med Summer Breeze, 30ml med Kentucky Vanila og 20ml med Georgia Peach shoppa fra Ecigwizard. Shoppa også noen meter med Silica veke å kanthal. Skal bli digg å se om jeg klarer å mekke veker til Vivi Novan Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Da var 30ml med Summer Breeze, 30ml med Kentucky Vanila og 20ml med Georgia Peach shoppa fra Ecigwizard. Shoppa også noen meter med Silica veke å kanthal. Skal bli digg å se om jeg klarer å mekke veker til Vivi Novan Jeg elsker Kentucky Vanilla Blend. Må bestille mer av den. Lykke til med vekemekkingen Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Jeg elsker Kentucky Vanilla Blend. Må bestille mer av den. Lykke til med vekemekkingen Håper vanilje smaken ikke er for svak på Kentucky'en, fordi rene tobakks smaker har jeg gitt opp på Lenke til kommentar
sunda Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Jeg lurer på hvordan dere gjør det når dere skal bestille ting som går over 200kr grensa , ? når det ikke er mulig å dele opp liksom ? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. april 2013 Forfatter Del Skrevet 24. april 2013 Biter i det sure eplet Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Hmm, jeg trenger en ny sigg, noen som kan anbefale noe som gir VELDIG mye damp? Si mak 600Kr, (men helst under 200 av åpenbare grunner), og ikke altfor stor. Manuell er et must Lenke til kommentar
sunda Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 er kanskje umulig å si å surt det eple kan bli, men jeg lurer i grunn på om det kan lønne seg med en større bestilling i stedet for flere små sånn med tanke på porto for flere pakker? Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Hmm, jeg trenger en ny sigg, noen som kan anbefale noe som gir VELDIG mye damp? Si mak 600Kr, (men helst under 200 av åpenbare grunner), og ikke altfor stor. Manuell er et must For 659kr så får du et Vamo kit med batteri å lader +vivi nova clearomizer fra damping.no Siden er Norsk, så du trenger ikke å stresse med tollgrensa. Endret 24. april 2013 av mesteryoda Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. april 2013 Forfatter Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Hmm, jeg trenger en ny sigg, noen som kan anbefale noe som gir VELDIG mye damp? http://www.damping.n...cts/vamo-mod-v2 http://www.damping.n...r30-fra-innokin EDIT: Om du ikke har store batterier og lader fra før er pakken i linken over bra. Endret 24. april 2013 av Lakus Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Håper vanilje smaken ikke er for svak på Kentucky'en, fordi rene tobakks smaker har jeg gitt opp på Nei. Ikke for sterk men ikke for svak heller. Smaker vaniljesaus på en måte blandet med tobakk. Smaker bedre enn det høre ut Vaniljesmaken er mer dominerende enn tobakken. Hmm, jeg trenger en ny sigg, noen som kan anbefale noe som gir VELDIG mye damp? Si mak 600Kr, (men helst under 200 av åpenbare grunner), og ikke altfor stor. Manuell er et must Eller iTaste MVP fra utrolige 299 kr. Her i Norge: http://esig.dinstudio.no/text1_29.html Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. april 2013 Forfatter Del Skrevet 24. april 2013 Drar på hytta i morgen og travel-kitet er klart for en langhelg. Ligger en Twist 650Mah med en T3 oppi der og, men synes ikke på bildet. Sånn siden dere nevnte hva dere pleier å ha med dere Dette er altså hva jeg tar med meg på turer når jeg skal være borte lengre enn to dager. VAMOen har dog blitt erstattet denne gangen med 69en. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Drar på hytta i morgen og travel-kitet er klart for en langhelg. Ligger en Twist 650Mah med en T3 oppi der og, men synes ikke på bildet. Sånn siden dere nevnte hva dere pleier å ha med dere Dette er altså hva jeg tar med meg på turer når jeg skal være borte lengre enn to dager. VAMOen har dog blitt erstattet denne gangen med 69en. Fett travel kit. Kjekt å ha Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Dæven Lakus..... Heftig kit for en helge tur Nrk kommer nok til å melde om tett tåke snart tror jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Er det bare jeg som syns at juice går veldig fort på iclear30? Edit: Det KAN være pga at jeg eeeelsker berry crumble og at dette er første gang jeg har fått vapet det på ett par uker ca. Forsvinner fort som faen. Skremmende. Fant nettopp ut at jeg ikke hadde to ekstra flasker med VR Hawaiian Pineapple. Har en halv flaske igjen, føler det blir enda mer pengebruk ... *sukk* Og ECW er selvfølgelig utsolgt, og LF har bare 20 mg. >< e: Lakus, et sånt kit må jeg skaffe meg. Endret 25. april 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Mange andre som klager på det også. Ingen som vil anbefale meg no annet som gjør samme jobben for mindre juice??? Juicen jeg bruker i den er relativt billig (20 ml for 6,99 pund) men jeg blir skikkelig gretten hvis jeg plutselig er tom for berry crumble igjen..! Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Noen som har både denne http://www.damping.n...8-ego-frodamper og iClear 16 som har sammenlignet dem? Lurer bare på det. Ser at denne har stålveke, men om den ikke er like bra som iClear 16 vil jeg ikke bestille den. For øvrig. Belgian Cocoa til kaffen er en ypperlig start på dagen Endret 25. april 2013 av balltuss Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Noen som har både denne http://www.damping.n...8-ego-frodamper og iClear 16 som har sammenlignet dem? Lurer bare på det. Ser at denne har stålveke, men om den ikke er like bra som iClear 16 vil jeg ikke bestille den. For øvrig. Belgian Cocoa til kaffen er en ypperlig start på dagen Vaper cocoa nå, eller som jeg kallern, sjokolade pålegg juice Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Vaper cocoa nå, eller som jeg kallern, sjokolade pålegg juice Smaker den ordentlig sjokolade da? Har prøvd noen få ''sjokolade''juicer som smaker harskt og langt i fra sjokolade.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå