Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Den var ikke for lang, men for tykk (hah, det svaret kan tolkes på en annen måte.. :p ). Den var AKKURAT for tykk for extensiontuben og endcappen. Sinnsykt irriterende.

Hvilken er aller, aller best?? Sånn batteri-kapasitet-vise, har ett rødt sånn efest 18650 batteri som holder fint i 2 dager men den er kun på 2000 mah.

:p

Jeg har disse http://www.fasttech.com/products/1420/10001980/1141101-panasonic-cgr18650ch-rechargeable-2250mah-37v-1865

De burde ihvertfall passe, og er veldig bra batterier. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg takler ikke å ha masse i rotasjon. Blir for mye surr og sånt, og mange forskjellige smaker. Liker å sitte å dampe på samme greia på samme batteriet/modden i flere dager i strekk. Tar alltid bare med meg en flaske juice og har alltid med meg 4 små 18350 batterier i en sånn pakketing med meg når jeg ikke er hjemme.

Lenke til kommentar

He-he, jeg elsker variasjonen. Vaper spearmint mellom hver smak for å "friske opp" smaksløkene litt, da.

VAMO-en i høyre bukselomme med mobilen, et av eGo VV PT-ene i venstre sammen med kortmappa. Resten av utstyret i fancy reiseveske fra eGo i sekken, og ekstra batterier og ladere liggende litt rundt omkring. :p

Lenke til kommentar

Har en venn som også vaper. Han kan lett ha med seg 5-7 forskjellige batterier og modder med seg og alle har hver sin vivinova/iclear/cartomizer i tank samt hver sin juice som han driver å mixer og fikser selv :p Syns det ser litt strevsomt ut jeg da! Men men.. så lenge det holder en av analoge sigaretter så er jo det flott!! :D

Lenke til kommentar

Det er ganske fristende. Hvordan er det med e-juice man kjøper i et EØS-land og tar med seg hjem i kofferten?

Blir det samme som i post - inntil 3 mnders forbruk.

Dette sorterer under importlover, så om du medbringer det personlig eller får det sendt er ikke relevant.

Lenke til kommentar

Jeg gråter nesten nå! Ecigwizard har åpnet opp en ny butikk i england og dobler orderer på ejuice for alle som kommer inn i butikken deres og som liker deres facebookside.. Såååååååå frustrerende!

Hvor lenge varer dette sa du? :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...