Amund_Blix Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Den var ikke for lang, men for tykk (hah, det svaret kan tolkes på en annen måte.. ). Den var AKKURAT for tykk for extensiontuben og endcappen. Sinnsykt irriterende. Hvilken er aller, aller best?? Sånn batteri-kapasitet-vise, har ett rødt sånn efest 18650 batteri som holder fint i 2 dager men den er kun på 2000 mah. Jeg har disse http://www.fasttech.com/products/1420/10001980/1141101-panasonic-cgr18650ch-rechargeable-2250mah-37v-1865 De burde ihvertfall passe, og er veldig bra batterier. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Jeg har disse http://www.fasttech....250mah-37v-1865 De burde ihvertfall passe, og er veldig bra batterier. Sant det.. vi har pratet om dette før vi! Hvor lenge varer ett batteri for deg? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Problemet er at jeg aldri bruker en og samme mod på èn dag, men de varer ihvertfall et par arbeidsdager uten problem. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Ok. Jeg bruker kun en, mest fordi jeg kun har en foreløpig da.. Men jeg er også sånn med atomizers og cartomizers. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Jeg tror ikke jeg hadde klart å holde meg tro til en. Jeg damper på VAMO-en og begge eGo VV PT-ene døgnet rundt. Bytter tanker, cartos og clearos etter hva jeg føler for, eller etter hvert som en går tom. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Jeg takler ikke å ha masse i rotasjon. Blir for mye surr og sånt, og mange forskjellige smaker. Liker å sitte å dampe på samme greia på samme batteriet/modden i flere dager i strekk. Tar alltid bare med meg en flaske juice og har alltid med meg 4 små 18350 batterier i en sånn pakketing med meg når jeg ikke er hjemme. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 He-he, jeg elsker variasjonen. Vaper spearmint mellom hver smak for å "friske opp" smaksløkene litt, da. VAMO-en i høyre bukselomme med mobilen, et av eGo VV PT-ene i venstre sammen med kortmappa. Resten av utstyret i fancy reiseveske fra eGo i sekken, og ekstra batterier og ladere liggende litt rundt omkring. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Har en venn som også vaper. Han kan lett ha med seg 5-7 forskjellige batterier og modder med seg og alle har hver sin vivinova/iclear/cartomizer i tank samt hver sin juice som han driver å mixer og fikser selv Syns det ser litt strevsomt ut jeg da! Men men.. så lenge det holder en av analoge sigaretter så er jo det flott!! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Jeg gråter nesten nå! Ecigwizard har åpnet opp en ny butikk i england og dobler orderer på ejuice for alle som kommer inn i butikken deres og som liker deres facebookside.. Såååååååå frustrerende! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Skal vi stikke til England, Buffy? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Å, du aner ikke hvor fristende det er Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Det er ganske fristende. Hvordan er det med e-juice man kjøper i et EØS-land og tar med seg hjem i kofferten? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Jeg tror det skal være OK, samme venn som vaper kjøpte med seg masse rart fra ferie i makedonia. Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Det er ganske fristende. Hvordan er det med e-juice man kjøper i et EØS-land og tar med seg hjem i kofferten? Blir det samme som i post - inntil 3 mnders forbruk. Dette sorterer under importlover, så om du medbringer det personlig eller får det sendt er ikke relevant. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Jeg gråter nesten nå! Ecigwizard har åpnet opp en ny butikk i england og dobler orderer på ejuice for alle som kommer inn i butikken deres og som liker deres facebookside.. Såååååååå frustrerende! Hvor lenge varer dette sa du? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 He-he. Blir vel billigere å doble ordren selv og velge next day enn å ta turen til England? Men turen blir vel fin uansett Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Hvor lenge varer dette sa du? Kun i dag Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Restplass.no haha 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Er det bare jeg som syns at juice går veldig fort på iclear30? Edit: Det KAN være pga at jeg eeeelsker berry crumble og at dette er første gang jeg har fått vapet det på ett par uker ca. Endret 24. april 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Syntes juicen forsvant veldig fort på iclear16 hvertfall, følte jeg satt å fylte den opp hele tiden. Myyye oftere enn på cartos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå