Datasmurf Skrevet 23. april 2013 Rapporter Del Skrevet 23. april 2013 Har fortsatt ikke godt av å være i denne tråden samme dag som jeg får lønn forøvrig. Kjøpte meg en Protank i dag. Og Let There Be Juice Volume 1 fra T-Juice. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 23. april 2013 Rapporter Del Skrevet 23. april 2013 Det var da fælt da. PM'er sendt... Takker. Hva anbefaler du av PG/VG ratio? Ser man kan velge. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 23. april 2013 Rapporter Del Skrevet 23. april 2013 Synes 50/50 PG/VG er fint jeg, er ihvertfall det jeg har av denne juicen. Smart med sampleren Datasmurf. Har hørt veldig mye fint om "Jack the Ripple" du får med der, en bringebærjuice som skal være knall. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2013 Rapporter Del Skrevet 23. april 2013 Endte opp med 70/30, da det er det jeg vanligvis går for når det kommer til juice. Snillere med tanks og clearos også. Så får vi bare håpe jeg for en gangs skyld har flaks. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 23. april 2013 Rapporter Del Skrevet 23. april 2013 50/50 høres bra og fornuftig ut Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 23. april 2013 Rapporter Del Skrevet 23. april 2013 Har kjøpt 70/30 derfra også, helt knall det også De har mine favorittjuicer, så sykt surt at man ikke kan kjøpe det "lovlig".... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2013 Det var da fælt da. PM'er sendt... Why the secrets? Share the joy Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 23. april 2013 Rapporter Del Skrevet 23. april 2013 Hemmelig juice smaker best! Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 23. april 2013 Rapporter Del Skrevet 23. april 2013 Why the secrets? Share the joy He-he. Gikk for 50/50 jeg. Håper den er god . Pære og kokos høres jo godt ut da så.... Hemmelig juice smaker best! LOL - forbudt frukt etc Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 23. april 2013 Rapporter Del Skrevet 23. april 2013 Ja utrolig god, utrolig balansert og fin. Har smak den rene pærejuicen derfra også, smaker nøyaktig som å sette tennene i moden pære, sånn moden pære som er så saftig at juicen går veggimellom Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 23. april 2013 Rapporter Del Skrevet 23. april 2013 Ja utrolig god, utrolig balansert og fin. Har smak den rene pærejuicen derfra også, smaker nøyaktig som å sette tennene i moden pære, sånn moden pære som er så saftig at juicen går veggimellom Mmmmm. Can't wait Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2013 Jeg må melde meg inn i AA snart, Atomizers Anonymous. Endte opp med en sånn jeg og. RBA drippers var helt perfekt for den skap-dripperen jeg er. Er dog ltit skeptisk til de nesten overdrevent slappe o-ringene på den. "Lokket" løsner visst veldig fort. Synd det ikke er flere 22mm drippers der ute. Vel, det er jo et par, men likevel. AGI ser skamfet ut, men selges dessverre ikke separat som dripper. Den selges som et sett med en valgfri tank som gjør den til en genesis/dripper. Synd, for uten den tank-delen ville den gått glatt ned i pris og jeg hadde kjøpt et par av dem. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Blir ELA her. E-Liquid Anonymous. :| 30 ml (3x10) VR Florida Citrus Explosion (fant faen meg ut at jeg har mista ei flaske ><) 20 ml (2x10) DV Spearmint Neste uke kan bli interessant. Også interessant å se hvordan jeg plutselig har brukt opp 2000,- av de 4000,- jeg skulle sette inn på BSU-en. Lenke til kommentar
sunda Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Det var da fælt da. PM'er sendt... er det mulig å få ta del i denne forbudte frukten ? Har forøvrig fått juice fra Finnvape , etter mye surr hos DHL. Finnvapes egene merker : Gingerbread 18mg : håpet det skulle smake litt pepperkake aktig , men den gang ei ,smaker bare ren ingefær og lite annet på utpust så syns jeg det smaker gammel kjeller !?! Red usa mix 18mg: Grei smak , svakt hint av no søtt , men er så lite at en ikke neste ikke merker det , på utpust så får den noe annet for seg som jeg ikke kan sette fingeren på, greit med damp og th To stk fra LIqua: Coffe 18mg: smaker frysetørret pulverkaffe , tørr som fy Chocolate 18mg: lite sjokolade smak , lite søt , igrunn kjedelig i smak Fra libety flight : poison 6mg: grei rund sigarett smak Endret 24. april 2013 av sunda Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Forbuden frukt... Forbuden fruk er hva jeg damper også nå, en blanding a naturtro pære og kokos, helt nydelig.... Jeg kan ikke ha det for søtt selv - redbull og strawberry cheesecake ga meg umiddelbar kvalme. Men min nye forbudne frukt hadde jeg prøvd i 10ml for lenge siden, før jeg fikk denne giga-flaska - herlig følelse å ha det monsteret i kjøleskapet Var forøvrig Kiwi fra HeavenGifts, smaker meget rent og friskt. Den er veldig "bløt" i smaken - nesten så man føler det mer er kiwimelon(som ikke finnes) enn ren kiwi - den er ikke sur som en kiwi, bare en form for ren kiwismak uten surhet. Ble vanskelig å forklare gitt..! Konkluderer heller med Anbefalt. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Er disse OK? http://www.fasttech.com/products/1233700 For Zmax. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Er disse OK? http://www.fasttech....roducts/1233700 For Zmax. Ikke bare ok, de er antagelig beste 18650-batteriene som lages. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Ikke bare ok, de er antagelig beste 18650-batteriene som lages. Men vil de passe i zmax'en? Har brent meg på å kjøpe sånne store batterier som ikke ville passe. Endte med at jeg kutta meg på endcappen til zmax'en også. De tingene er SYLSKARPE Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Men vil de passe i zmax'en? Har brent meg på å kjøpe sånne store batterier som ikke ville passe. Endte med at jeg kutta meg på endcappen til zmax'en også. De tingene er SYLSKARPE De vil nok passe. De du har kjøpt før har vært for store pga innebygget beskyttelseselektronikk og det gjør de lengre. Disse er 18mm brede og 65mm lange. så kan du jo måle mot hva du har fra før. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 Den var ikke for lang, men for tykk (hah, det svaret kan tolkes på en annen måte.. ). Den var AKKURAT for tykk for extensiontuben og endcappen. Sinnsykt irriterende. Hvilken er aller, aller best?? Sånn batteri-kapasitet-vise, har ett rødt sånn efest 18650 batteri som holder fint i 2 dager men den er kun på 2000 mah. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå