Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må melde meg inn i AA snart, Atomizers Anonymous.

Endte opp med en sånn jeg og. RBA drippers var helt perfekt for den skap-dripperen jeg er. Er dog ltit skeptisk til de nesten overdrevent slappe o-ringene på den. "Lokket" løsner visst veldig fort.

 

Synd det ikke er flere 22mm drippers der ute. Vel, det er jo et par, men likevel. AGI ser skamfet ut, men selges dessverre ikke separat som dripper. Den selges som et sett med en valgfri tank som gjør den til en genesis/dripper. Synd, for uten den tank-delen ville den gått glatt ned i pris og jeg hadde kjøpt et par av dem.

Lenke til kommentar

Det var da fælt da. PM'er sendt... :)

er det mulig å få ta del i denne forbudte frukten ? :innocent:

 

Har forøvrig fått juice fra Finnvape , etter mye surr hos DHL.

Finnvapes egene merker :

Gingerbread 18mg : håpet det skulle smake litt pepperkake aktig , men den gang ei ,smaker bare ren ingefær og lite annet på utpust så syns jeg det smaker gammel kjeller !?!

Red usa mix 18mg: Grei smak , svakt hint av no søtt , men er så lite at en ikke neste ikke merker det , på utpust så får den noe annet for seg som jeg ikke kan sette fingeren på, greit med damp og th

To stk fra LIqua:

Coffe 18mg: smaker frysetørret pulverkaffe , tørr som fy

Chocolate 18mg: lite sjokolade smak , lite søt , igrunn kjedelig i smak

Fra libety flight :

poison 6mg: grei rund sigarett smak

Endret av sunda
Lenke til kommentar

Forbuden frukt... ;)

 

Forbuden fruk er hva jeg damper også nå, en blanding a naturtro pære og kokos, helt nydelig.... :)

Jeg kan ikke ha det for søtt selv - redbull og strawberry cheesecake ga meg umiddelbar kvalme.

 

Men min nye forbudne frukt hadde jeg prøvd i 10ml for lenge siden, før jeg fikk denne giga-flaska - herlig følelse å ha det monsteret i kjøleskapet :p

 

Var forøvrig Kiwi fra HeavenGifts, smaker meget rent og friskt. Den er veldig "bløt" i smaken - nesten så man føler det mer er kiwimelon(som ikke finnes) enn ren kiwi - den er ikke sur som en kiwi, bare en form for ren kiwismak uten surhet. Ble vanskelig å forklare gitt..! Konkluderer heller med Anbefalt.

Lenke til kommentar

Men vil de passe i zmax'en? Har brent meg på å kjøpe sånne store batterier som ikke ville passe. Endte med at jeg kutta meg på endcappen til zmax'en også. De tingene er SYLSKARPE :eek:

 

De vil nok passe. De du har kjøpt før har vært for store pga innebygget beskyttelseselektronikk og det gjør de lengre.

Disse er 18mm brede og 65mm lange. så kan du jo måle mot hva du har fra før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...