Lakus Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 Helt ærlig fikk jeg litt brekninger ... Håper virkelig at det vil være et marked for fysiske butikker som selger e-sigg i Norge og ikke bare halvveis-nettsider (selv om det også er flere gode norske sider - i know). Jeg kommer iallefall til å sende inn jobbsøknad isåfall Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Ha-ha, ja. Og at de selger ordentlige, og ikke slike jallagreier. Kunne godt tenkt meg og jobbe i en brick & mortar-sjappe og pusha e-sigg på folk. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Da har også Vollvik slengt seg på e-sigg-bølgen. Bare synd det er slike jallagreier ... http://www.ludostore...e-sigarett.html Ha-ha-ha. 250 til 500 inhalasjoner etc...det er jo mindre enn jeg bruker på en dag dersom jeg har noe godt på tanken Nei Herr Ludo: Få tak i noe ordentlig utstyr da Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Vollvik tok inn standard eGo etter påtrykk fra Norsk Dampselskap for en liten stund siden, men må ha solgt ut fort siden det er borte nå. Bare søpla igjen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 Godt å se at Dampselskapet er på saken Har vært veldig lite der egentlig. Kanskje jeg burde stikke innom igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Jaså. Får be ham om å ta det inn på nytt da. Mormora mi kjenner mora hans, og jeg har preika litt med'n på Facebook opp og ned de siste åra. Han var ikke så interessert i å sponse meg med penger til noen gründerprodukter da. Kan jo være kjekt, Lakus. Jeg henger der like mye som jeg henger her og på SA. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 Be han sette opp sjappe i Oslo og ansette han knakanes gode karen fra Diskusjon.no med et navn som starter på L og slutter på akus 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Ha-ha. e: Her er forøvrig artikkelen i Adresseavisen jeg nevnte. http://www.e-pages.dk/adresseavisen/4194/demo/ Side 2. Endret 22. april 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
sunda Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Hvor bor du hen da? Dette irriterer meg også. DHL i Europa står på som bare det for å få pakken frem, så kommer den til Oslo og det norske DHL, så stopper alt opp. Ville ringt DHL og spurt om jeg var deg. Det hjalp ikke meg, men skal aldri mer bestille next day delivery. Det gjelder tydeligvis bare de som bor i Oslo og omegn, eller andre større byer hvor DHL har fasiliteter. Jeg bor i Sandefjord så det skulle la seg gjøre liksom, siden DHL holder til i vestfold også, next dey er bare dyrt og irriterende , tydlig di har tatt seg laaaaaang kaffepause i Oslo , ringer i morgen tidlig hvis det ikke blir noe bevegelse der Waybill: 3xxxxxxxxx6 Arrived at Delivery Facility in OSLO - NORWAY Sign up for shipment notifications Monday, April 22, 2013 at 10:35 Origin Service Area: MALAGA - CASTILLO, EL (FUENGIROLA) - SPAIN Destination Service Area: OSLO - SANDEFJORD - NORWAY Monday, April 22, 2013 Location Time 19 Arrived at Delivery Facility in OSLO - NORWAY OSLO - NORWAY 10:35 18 Departed Facility in OSLO - NORWAY OSLO - NORWAY 08:25 17 Processed at OSLO - NORWAY OSLO - NORWAY 07:47 16 Clearance processing complete at OSLO - NORWAY OSLO - NORWAY 06:12 15 Processed for clearance at OSLO - NORWAY OSLO - NORWAY 06:11 14 Arrived at Sort Facility OSLO - NORWAY OSLO - NORWAY 05:39 13 Transferred through OSLO - NORWAY OSLO - NORWAY 02:29 12 Departed Facility in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 00:10 Saturday, April 20, 2013 Location Time 11 Processed at LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 03:36 10 Arrived at Sort Facility LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 02:19 Friday, April 19, 2013 Location Time 9 Departed Facility in VITORIA - SPAIN VITORIA - SPAIN 22:53 8 Processed at VITORIA - SPAIN VITORIA - SPAIN 22:22 7 Arrived at Sort Facility VITORIA - SPAIN VITORIA - SPAIN 21:57 6 Departed Facility in SEVILLA - SPAIN SEVILLA - SPAIN 20:44 5 Processed at SEVILLA - SPAIN SEVILLA - SPAIN 19:16 4 Arrived at Sort Facility SEVILLA - SPAIN SEVILLA - SPAIN 19:12 3 Departed Facility in MALAGA - SPAIN MALAGA - SPAIN 17:36 2 Processed at MALAGA - SPAIN MALAGA - SPAIN 16:48 1 Shipment picked up MALAGA - SPAIN 11:07 Gode nyheter UK Ecig Support <[email protected]> 14:32 (For 8 timer siden) Hi, We are expecting the next batch of Virgin Vapors in the next few days. They should be on our site to order before the end of the week. Regards Vikisha Team UKeCig Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Korriger meg hvis jeg tar feil, men tar ikke posten over når pakkene kommer til norge? Nå skal denne søvndrukne jenta tilbake til drømmeland.. natta dampveivalsere! Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Korriger meg hvis jeg tar feil, men tar ikke posten over når pakkene kommer til norge? Nå skal denne søvndrukne jenta tilbake til drømmeland.. natta dampveivalsere! Ikke med next-day. Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Korriger meg hvis jeg tar feil, men tar ikke posten over når pakkene kommer til norge? Spørs på tjenesten du velger. DHL kjører selv i Norge, TNT og EMS overtas av posten, og UPS overtas av Bring(posten bedrift). Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Ja, dette blir spanande! 150ml flaske Kiwi fra ikke helt EØS Oh yes..! Nå gjenstår det bare at den smaker godt Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Forbuden frukt... Forbuden fruk er hva jeg damper også nå, en blanding a naturtro pære og kokos, helt nydelig.... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Hvorfra? Vil du anbefale andre den? Jeg er en sucker for frukt ejuicer. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. april 2013 Forfatter Del Skrevet 23. april 2013 Noen som har prøvd Fuzion Vapor? De skal visst være utrolig gode. Bestilte meg en haug forskjellige smaker for å prøve litt. To 30ml fra USA og resten i 10ml fra UK her. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Hvorfra? Vil du anbefale andre den? Jeg er en sucker for frukt ejuicer. PM sendt Noen som har prøvd Fuzion Vapor? De skal visst være utrolig gode. Bestilte meg en haug forskjellige smaker for å prøve litt. To 30ml fra USA og resten i 10ml fra UK her. Ikke hørt om de, lagt til i lista En veldig populær juice på Engelske forum er T-Juice: http://t-juice.com Skal teste de snart. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Forbuden frukt... Forbuden fruk er hva jeg damper også nå, en blanding a naturtro pære og kokos, helt nydelig.... Hva enn det er, jeg vil ha det! Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Hva enn det er, jeg vil ha det! Jeg også Hvor bestiller man den? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Det var da fælt da. PM'er sendt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå