Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Ja det er fryktelig teit, for det fører bare til flere problemer. Har selv jobbet 13 år i Telenor's kundeservice, og jeg vet at uansett hvor dum du synes vedkommende er, eller vanskelig, så har kunden alltid rett!! Det er mye bedre å refundere å legge seg flat ved første henvendelse enn å risikere klager, og enda mer bry. Når jeg fikk en kunde som klaget på noe så refunderte jeg umiddelbart. Få kunden blid igjen, det koster firmaet mye mindre i lengden. Kundebehandlere har rett og fullmakt til å ta slike avgjørelser selv uten å spørre ledelsen. Selv om det mange ganger virker motsatt. :)

 

Noen som har testa french vanila hos ecigwizard? Også en annen ting, har det noe å si hva man velger av forsendings valg, untracked vs med tracking nummer når det kommer til tollen?

Har ikke testa French Vanilla, men Kentucky Vanilla Blend fra VR er meget god. :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

French vanilla er god, men ganske mild. Men for å være ærlig likte jeg den godt, selv om jeg ikke har bestilt noe mer av den foreløpig. Fokuserer mer på HP, CR og KY4 når jeg bestiller derfra :p Det er vel "tryggere" å bestille med tracking, da kan du ta kontakt med tollen og spørre om hvorfor det tar så så lang tid for å få pakken levert til deg og det er vel vanskeligere at de "mister" pakken da.

Lenke til kommentar

Ja det er fryktelig teit, for det fører bare til flere problemer. Har selv jobbet 13 år i Telenor's kundeservice, og jeg vet at uansett hvor dum du synes vedkommende er, eller vanskelig, så har kunden alltid rett!! Det er mye bedre å refundere å legge seg flat ved første henvendelse enn å risikere klager, og enda mer bry. Når jeg fikk en kunde som klaget på noe så refunderte jeg umiddelbart. Få kunden blid igjen, det koster firmaet mye mindre i lengden. Kundebehandlere har rett og fullmakt til å ta slike avgjørelser selv uten å spørre ledelsen. Selv om det mange ganger virker motsatt. :)

 

Har ikke testa French Vanilla, men Kentucky Vanilla Blend fra VR er meget god. :)

 

Nettopp! Man tjener mer på en fornøyd kunde.. jeg sluttet å bestille fra vaporgod.com etter ett par tilfeller hvor jeg ble mistrodd og de ikke tok noe ordentlig tak i situasjonen og refunderte penger de så absolutt skulle ha refundert.

 

Jeg er jevnt over veldig fornøyd med ecigwizard selv, men syns det er viktig at alle erfaringer, gode og dårlige, kommer frem.

Lenke til kommentar

Følte for å teste noe nytt hos Mario i Spania mens jeg venter på at han får inn mer Halo. :green: Bestilte dette:

Thank you for your order:

No. Quantity Product no. Name UP VAT Discount TP

 

1 1 piece(s) JC-ORIGINAL-FRENCHVANILLA-15H JC Original French Vanilla™

- Bottle: 15ml, Streng Nicotine: 18mg

6.61 € 0% 6.61 €

2 1 piece(s) SPC-HANGSEN-VG-INDIANTOBACCO-30H Hangsen VG Indian Tobacco

- StrengNicotine: High 1,8% mg/ml, Bottle: 30ml

4.96 € 0% 4.96 €

3 Subtotal 11.57 €

 

Noen som har testa dem?

Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Så langt stortrives jeg med min eGo-V v2 mega 1200 mAh, lader den en gang og den varer i 3-4 dager, alltid en bonus, men i går fikk jeg ikke lenger til å skifte volt med knappene. Den står kronisk på 3.6 uansett hva jeg gjør.

 

Det skjer nå og da med min eGo VV PT 650 mAh også, men om jeg trykker på knappene, så regulerer volten seg selv om den ikke skifter på displayet. Det gjør den ikke her. Får jo nesten ikke noe ut av cartoene eller tankene mine. Veldig irriterende nå, når jeg har tømt alle 5 batteriene til VAMO-en og ikke har med lader. ><

Lenke til kommentar

Bestilte noe juice fra Totallywiced og sendingen har havnet her :

Sendingen er antatt tollpliktig og er sendt til tollbehandling

21.04.2013 18:01, 1470 LØRENSKOG

noe grunn til uro?? :omg:

Bestilt vare:

Items Each Qty Total

10ml Patriot Range e-liquid

Flavour: Pineapple

Strength: 10MG - Low

£6.99 1 £6.99

30ml T.W. Titan Fluid

Strength: 11MG - Medium

Flavour: Watermelon

Discount: 20%

£10.39 1 £10.39

nett: £17.38

postage and package - Norway £9.99

Total: £27.37

Lenke til kommentar

Nei, det er under 200,- i verdi og lovlig vare, men det kan hende TW ikke har sent med nok dokumentasjon om varenes verdi og du må i verste fall sende tollvesenet en kopi av faktura. Det pleier å holde med et screenshot fra Paypal.

 

Takk takk :) ikke noe å grue seg for da med andre ord , så bra :)

 

Har forøvrig sendt en mail til ukcigstore om di får inn varer fra Virgin Vapor Organic snart ;)

Lenke til kommentar

Bestilte noe juice fra Totallywiced og sendingen har havnet her :

Sendingen er antatt tollpliktig og er sendt til tollbehandling

21.04.2013 18:01, 1470 LØRENSKOG

noe grunn til uro?? :omg:

Bestilt vare:

Items Each Qty Total

10ml Patriot Range e-liquid

Flavour: Pineapple

Strength: 10MG - Low

£6.99 1 £6.99

30ml T.W. Titan Fluid

Strength: 11MG - Medium

Flavour: Watermelon

Discount: 20%

£10.39 1 £10.39

nett: £17.38

postage and package - Norway £9.99

Total: £27.37

Mutter'n sin sending fra houseofliquid ble stoppa. Den var rekommendert så de ba om faktura. Hun bare kopierte invoicen fra my account inne på siden, og limte inn i mail til tollvesenet. Dagen etter ble den sendt videre. Det holdt :)
Lenke til kommentar

Mutter'n sin sending fra houseofliquid ble stoppa. Den var rekommendert så de ba om faktura. Hun bare kopierte invoicen fra my account inne på siden, og limte inn i mail til tollvesenet. Dagen etter ble den sendt videre. Det holdt :)

 

Det skal jeg kunne klare :wee: takk for tips

Lenke til kommentar

Det sto en artikkel om e-sigg i Adresseavisen på lørdag, den ser ikke ut til å være på nett. Noen hull her og der, men ellers ganske bra og interessant lesning. :)

Det var et intervju med en bruker, og en lettere oppsummering enn det jeg skriver. Litt kjedelig å se meg "slått" av "moderskipet", men tror likevel min (om jeg noen sinne blir ferdig med å skrive den) vil bli annerledes. Det er nesten sånn at jeg er usikker på om jeg får publisert den. :p

Lenke til kommentar

Fikk 69en i dag sammen med en AGA-T2, A7 og to batterier jeg ikke visste jeg hadde bestilt.

 

Fikk rett og slett sjokk over hvor liten 69en er. Den så mye større ut på YouTube. Dette er jo i 18350-"mode", men den er faen så liten uansett. Med et 18650 batteri er den fremdeles en del kortere enn f.eks Zmax. Min første reaksjon var "faen jeg glemte tydeligvis å kjøpe extension-tubes". Den var så liten og nett at jeg glemte rett ut at det var en teleskopmod og kom ikke på det før jeg skrudde hele saken opp i biter for å leke meg. Har ikke laget noen ny coil enda så jeg bruker bare den som var ferdigmontert på A7en foreløpig. Eneste minuset jeg har er at et 18350 batteri faktisk ikke passer i den. Batteriet er akkurat for lite og det er litt plass til overs der inne. Heldigvis kjøpte jeg batterispacere nylig i tilfelle nettopp slike situasjoner :)

 

Photo220413162929.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...