Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok folkens, dagens damp er omtrent helgresk, Gresk mod, Gresk tank, Gresk RBA. :)

 

Nei det dere ser i midten av tanken er ingen carto, det er en rebuildable i carto form, helt fantastisk. :)

 

8665506352_e8d43c4620_b.jpg

 

Utstyret er, som alltid, fantastisk. :p Noe annet er det jo ikke å si.. :)

Men jeg har også fått noe søtt i dag. Den lille igo-s fra pinkmule, med den Siam driptipen på bildet. Den kom i "byggesett". Men var det noe problem for meg..?... NOPE!! :D Fikk det til på andre forsøk. Men gud så smått det var. Glad jeg har øvd meg litt på octopusen først.

Lenke til kommentar

Apropos rrebuildable cart, åssn er den? Jeg vurderte å kjøpe den da den dukket opp her i tråden, men jeg venter på tilbakemeldinger.

 

 

Den er helt fantastisk! Litt fiklete å bygge siden det er så smått, men gikk seg til med et par forsøk.

Kom med en ferdig coil, men den var på 2.1 ohm, så den røsket jeg bare ut og lage en ny på 1.2. Følger også med et ekstra keramisk element til den.

Eneste minuset er at den har en flange/skjørt nederst, som gjør at du ikke får satt tanken helt inntil modden, veldig irriterende, men en Dremel skal få fikset den saken, og jeg har varslet de om at de må tilby en versjon uten, er mange som vil droppe å kjøpe den pga dette.

De kommer i salg igjen snart, jeg skal prøve å få varslet i tide.

Utrolig deilig å få en cartotank til å duge så fett på en mekanisk mod. :)

 

Da var den første Halo flaska mi tom :hm: Tribeca...men har en til :green: Synes det var leit å kaste den. Fin flaske med fin drypper inni :tease: . Fikk nesten lyst til å beholde den he-he. :dribble:

 

Spar på den! Er jo perfekt til Pluid, bare vask den godt og fjern etikett. :)

Lenke til kommentar

Fikk varer idag, vision vv og iclear 16,fra damping.no, venter bare på ny juice , den jeg fikk her om dagen likte jeg ikke :confused: håper å få litt på mandag som ikke smaker huggorm, men har funnet ut at jeg liker juicer med litt sødme , så får samboren ta di jeg ikke liker :p

kan man bare øke volten til man finner det som føles rett ,uansett fordamper , åssen er det igrunn?

Lenke til kommentar

Nå har ecigwizard refundert hele beløpet for shipment. De gjorde det ikke frivillig, noe jeg finner svært dårlig. Da jeg klaget fikk jeg bare et tørt svar at de beklaget men at de ikke garanterte at DHL ville levere dagen etter. Jeg svarte at jeg bestilte lenge før fristen, og at sidene deres sier klart at de har dagen etterpå levering i hele Europa. Videre sa jeg at de burde forandre forsendelsen fra next day til vanlig sending og refundere beløpet. Svaret ga meg ikke det jeg trodde. De nevnte ingenting om refundering. Da skrev jeg rett ut at jeg aldri kom til å handle der noe mer, og det faktum at de ikke selv foreslo å refundere deler av portoen vitnet om en komplett mangel på kundeservice. Dette er ca en time siden jeg sendte det svaret. Akkurat nå kom det mail fra paypal om refundering av hele beløpet på 149,33 norske kroner. :)

Deretter kom denne mailen fra ezigwizard:

 

I am keen for us to continue with building our customer relationship with you and retain your custom. I have therefore issued a refund for your shipping costs. I would be grateful if you can let me know once you have received the package safely.

 

If you have any further questions or queries please do not hesitate to contact us.

Many thanks,

Sam Warburton

Customer Services Supervisor

ECigWizard & UK-Eliquid

Synes det satt langt inne hos dem, og jeg er ikke imponert over servicen. Nå som jeg vet at next day ikke gjelder meg, så boikotter jeg dem. Har andre butikker i England jeg handler fast fra uansett.

 

Kjøpte meg en billig mekanisk en også. GGTS Kina-klone. Må prøve litt forskjellig når det er så billig :pCapture.pnghttp://www.e-cigaret...-show-tell.html 285 kroner inkludert frakt (prisen setter seg automatisk ned når du legger den i handlekurven)
Ser feit ut, gratulerer. :)
Lenke til kommentar

Skjønner meg ikke på det der, en gang kom ikke pakken frem overhode og da sendte de meg pakken igjen uten noe om og men og ingen ekstrakostnader for meg.

Er tydeligvis avhengig av hvilken kundebehandler som har saken og hvilken dag han eller hun har. Slik som i alle serviceyrker. Alltid noen som ikke er villig til ål løse problemet til beste for kunden og firmaet.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...