Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Pakken min ble levert 09:59, gleder meg til å bli ferdig på jobb altså!

Leverer de den hjemme hos deg hvis du er på jobb? Må du ikke signere på noe? De har ikke ringt meg enda, men jeg vet jo at pakken er på veg fra Oslo. Er et stykke å kjøre og de har vel flere leveringer på vegen sikkert. Tipper jeg får den i ettermiddag engang. :) Gleder meg til de ringer :green:

 

Jammen går det unna med pakkene deres folkens. :) Blir moro med nytt utstyr til i kveld da.

Jepp, gleder meg masse :dribble: :dribble:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leverer de den hjemme hos deg hvis du er på jobb? Må du ikke signere på noe? De har ikke ringt meg enda, men jeg vet jo at pakken er på veg fra Oslo. Er et stykke å kjøre og de har vel flere leveringer på vegen sikkert. Tipper jeg får den i ettermiddag engang. :) Gleder meg til de ringer :green:

 

Jeg pleier å alliere meg med naboen hvis noen er hjemme, i dag lot jeg et lite vindu stå på gløtt, så når han ringte for å levere fikk jeg han til å bare lure pakken inn vinduet. Har også fått de til å legge de i postkassa , sjåføren som kjører her ut er fleksibel. :)

Lenke til kommentar

Jeg pleier å alliere meg med naboen hvis noen er hjemme, i dag lot jeg et lite vindu stå på gløtt, så når han ringte for å levere fikk jeg han til å bare lure pakken inn vinduet. Har også fått de til å legge de i postkassa , sjåføren som kjører her ut er fleksibel. :)

Ok. Så ingen signering altså. Sitter å venter på telefon jeg nå :)
Lenke til kommentar

fått mail fra ECigWizard:!

Hello,

I am sorry however it would appear that your order was dispatched using International Signed For, not Next Day Delivery. The order should arrive with you within the next couple of days, however in the meantime, I have issued a refund for the shipping costs.

I apologise for any inconvenience this may have caused.

 

If you have any further questions or queries please do not hesitate to contact us.

Many thanks,

Sam Warburton

Customer Services Supervisor

ECigWizard & UK-Eliquid

Tel: 0845 2593169

bedre lar det seg vel ikke gjøre

Lenke til kommentar

fått mail fra ECigWizard:!

Hello,

I am sorry however it would appear that your order was dispatched using International Signed For, not Next Day Delivery. The order should arrive with you within the next couple of days, however in the meantime, I have issued a refund for the shipping costs.

I apologise for any inconvenience this may have caused.

 

If you have any further questions or queries please do not hesitate to contact us.

Many thanks,

Sam Warburton

Customer Services Supervisor

ECigWizard & UK-Eliquid

Tel: 0845 2593169

bedre lar det seg vel ikke gjøre

Flott. Bra service. De beklager feilen og betaler tilbake portoen. Det er det eneste riktige å gjøre. Bra at de innrømmer det og løser det på riktig måte. Da ordner det seg. :)
Lenke til kommentar

Flott. Bra service. De beklager feilen og betaler tilbake portoen. Det er det eneste riktige å gjøre. Bra at de innrømmer det og løser det på riktig måte. Da ordner det seg. :)

Ble litt blidere da ja , når di betaler tilbake porto :) selv om jeg må vente til uka .. men det kan jo være det kommer no snadder i postkassa i løpet av helgen , siden jeg har bestilt litt både her å der;)

 

å der dumpet det noe ned i kassa fra wiced e liquid : sjokolade og en tobaksblanding , litt svake i styrke , 10 og 8 mg men men .. gleder meg til å prøve :)

Endret av sunda
Lenke til kommentar

Lommeboka vil ha den "Gus Telescopic V2" også...

 

EDIT: Hadde glemt en bestilling fra ecigwizard som nå kom i Posten. Summer Breeze, Cinnamon Rolls og Citrus Explosion. Det fine er at jeg bestilte det samme i går kveld :p

Endret av Lakus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Lommeboka vil ha den "Gus Telescopic V2" også...

 

GUS'en er ikke så bra som 69 iflg de hardbarkede nerdene. :)

 

Har ikke noe til $60+ nei, og jeg håper jeg aldri kommer til å kjøpe det heller :p Har dog en AGA-T stående og to andre på vei.

 

Og du skulle heller aldri ha en 1500kroners mod... :p Men Aga'er gjør jobben bra de.

 

 

 

 

Er AGA-T en atomizer man kan bruke med det samme man får den? Må man bygge noe før bruk?

 

Du må ordne veke og coil selv. Om du skulle komme ferdig bygget er uansett sjansen stor for at ting vil flytte seg under transport. Hele poenget med genesis atomizer er selvmekkingen. :)

Lenke til kommentar

Nå begynner jeg å lure her. PÅ de to øverste:

 

13 Processed at OSLO - NORWAY OSLO - NORWAY 14:07

 

12 Clearance processing complete at OSLO - NORWAY OSLO - NORWAY 08:15

 

Trodde den var ferdig i Oslo 08:15 og var på veg med bil jeg. Ser ut til at jeg ikke får den før i kveld da.. Hva har de drevet med i Oslo i 6 timer da? Dette lukter svidd.

Lenke til kommentar

GUS'en er ikke så bra som 69 iflg de hardbarkede nerdene. :)

Og du skulle heller aldri ha en 1500kroners mod... :p Men Aga'er gjør jobben bra de.

Jeg vet, men jeg synes GUS ser forbaska tiltrekkende ut. Kommer ikke til å kjøpe den, men det er lov å drømme om store samlinger av skinnende mods.

Lenke til kommentar

Nå begynner jeg å lure her. PÅ de to øverste:

 

13 Processed at OSLO - NORWAY OSLO - NORWAY 14:07

 

12 Clearance processing complete at OSLO - NORWAY OSLO - NORWAY 08:15

 

Trodde den var ferdig i Oslo 08:15 og var på veg med bil jeg. Ser ut til at jeg ikke får den før i kveld da.. Hva har de drevet med i Oslo i 6 timer da? Dette lukter svidd.

 

Ring DHL, og slå i bordet. tlf: 81001345.

Lenke til kommentar

Ring DHL, og slå i bordet. tlf: 81001345.

Nå ringte jeg DHL og snakka med ei Ida Helgerud som var langt fra behjelpelig. Hun sa at de ikke hadde next day levering til mitt postnummer og de hadde helgestengt, så jeg ville ikke få pakka før på mandag. Dette finner jeg meg ikke i. Jeg har notert navnet hennes og skal skrive en mail til ecigwizard. Så vidt jeg kan se garanterer ecigwizard next day delivery i hele Europa. Hun sa at det var butikken i England sin feil som ikke opplyste meg om at mitt postnummer ikke gikk under next day delivery.

Er next day delivery kun for de som bor i Oslo og omegn? Hva skal jeg tro om dette her da? Er nå virkelig frustrert og rett og slett forbanna. :realmad:

Lenke til kommentar

Ja det er ingen ille trøst det. :)

 

Må si jeg koser med med dagens vapemail. Slengte på en RSST RBA(billig klone som er knall) fylt med El Toro Puros. :dribble:

 

8663841276_702c4e6ec3_b.jpg

 

8662740763_73ae87018c_b.jpg

Knall. Hvordan er Puros på de selvbygde greiene dine? Opplever at Guevara er vanskelig på både clearomizers og carto's. Etter reviews å lese er alle El Toro juicer det. Noen problemer? :hmm:
Lenke til kommentar

Ja dette er ganske typisk for juicer som er ekstrahert fra tobakk, de gunker opp coiler rimelig kjapt, og på cartos og clearos er det nok rimelig upraktisk i lengden. Fordelen med en RBA er at når tanken er tom, kan jeg bare tørrbrenne veken til all dritt er borte og den er god som ny. På en RBA med silicaveke kan jeg kjapt skifte veken uten å bytte coil, det er gjort på få minutter.

 

Så jeg ville anbefalt deg å i det minste å investere en liten hundrelapp i en byggbar liten dripper. :)

Endret av Amund_Blix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...