Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir enda billigere når man registrerer seg og logger inn, da forsvinner EU-momsen :)

Ok. Masse rare betingelser og momser. hm, :hm:

Her er mine topp 3 juicer av de jeg har smakt så langt.

1. Må bare bli Hot Cinnamon fra VR. Er omtrent vanedannende. Må ha mer...mer... :dribble: Den juicen som definitivt har mest smak og mest autentisk smak av det den skal forestille. Innertier om man elsker kanel. :green:

2. Longhorn fra Halo. Har utsøkt throat hit og på innhalering en nydelig rund smak av tobakk med et hint av vanilje. På utåndingen et nydelig hint av vanilje igjen, men mer honning og malt. Nydelig. :green:

3. El Toro Guevara. Mild rund og meget autentisk smak av sigar og tobakk med jord, tre og nøtter. Lite throat hit og meget mild smak. Hadde denne vært mindre vanskelig å dampe hadde den ligget på 2. plass. Dessverre meget problematisk. Gir etter kort tid lite damp og ødelegger utstyret fort. :ohmy:

 

Hva er deres topp 3?

Lenke til kommentar

Herregud, skulle egentlig bare ha en grei og billig mekanisk mod. Tittet på "The Natural" fra SmokTech og "DrawTube" og hadde bestemt meg for DrawTube. Butikken jeg fant den i sendte dog ikke til Norge så da var det ut på leting igjen. Etter noen timer med loking på nett snublet jeg over Atmomixani sine hjemmesider hvor det sto at de hadde den litt dyrere "Gus Telescopic Mod V2" på lager. I denne butikken endte det bare i "order cancelled" og etter litt kjapp googling var visst det er kjent problem for flere andre også. Så jeg droppet den også - men det var for sent. Lommeboka ville ha mat. Den ville ete, og den ville ete nå. Jeg googlet Atmomixani igjen og så at Todd hadde en video om "Atmomixani 69 SS Telescopic mod". 5 minutter inn i en 25 minutter lang video hadde jeg bestilt den + litt dill. Der forsvant 1500 kroner på en kveld hvor jeg bare skulle bruke 500 :roll:

 

69_side_logo.jpg

Lenke til kommentar

Herregud, skulle egentlig bare ha en grei og billig mekanisk mod. Tittet på "The Natural" fra SmokTech og "DrawTube" og hadde bestemt meg for DrawTube. Butikken jeg fant den i sendte dog ikke til Norge så da var det ut på leting igjen. Etter noen timer med loking på nett snublet jeg over Atmomixani sine hjemmesider hvor det sto at de hadde den litt dyrere "Gus Telescopic Mod V2" på lager. I denne butikken endte det bare i "order cancelled" og etter litt kjapp googling var visst det er kjent problem for flere andre også. Så jeg droppet den også - men det var for sent. Lommeboka ville ha mat. Den ville ete, og den ville ete nå. Jeg googlet Atmomixani igjen og så at Todd hadde en video om "Atmomixani 69 SS Telescopic mod". 5 minutter inn i en 25 minutter lang video hadde jeg bestilt den + litt dill. Der forsvant 1500 kroner på en kveld hvor jeg bare skulle bruke 500 :roll:

 

69_side_logo.jpg

He he fort gjort. :) Den ser jo råfet ut da :green:

Googlet den og så videoen fra Todd jeg også. Utrolig feit mod. Den vil du få mye glede av. :green:

Han nevnte ingenting om innstillinger - variabel volt .watt ohm måling etc. Ingen display. Er dette mulig på den?

Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Herregud, skulle egentlig bare ha en grei og billig mekanisk mod. Tittet på "The Natural" fra SmokTech og "DrawTube" og hadde bestemt meg for DrawTube. Butikken jeg fant den i sendte dog ikke til Norge så da var det ut på leting igjen. Etter noen timer med loking på nett snublet jeg over Atmomixani sine hjemmesider hvor det sto at de hadde den litt dyrere "Gus Telescopic Mod V2" på lager. I denne butikken endte det bare i "order cancelled" og etter litt kjapp googling var visst det er kjent problem for flere andre også. Så jeg droppet den også - men det var for sent. Lommeboka ville ha mat. Den ville ete, og den ville ete nå. Jeg googlet Atmomixani igjen og så at Todd hadde en video om "Atmomixani 69 SS Telescopic mod". 5 minutter inn i en 25 minutter lang video hadde jeg bestilt den + litt dill. Der forsvant 1500 kroner på en kveld hvor jeg bare skulle bruke 500 :roll:

 

69_side_logo.jpg

 

 

Gratulerer! Ser du en side eller to tilbake , så vil du se at jeg får en 69 Eric's Edition levert i dag. :)

Drawtube er skikkelig søppel, så vær glad til. The Natural er bra med noen modifikasjoner, men 69'n er i en HELT annen klasse. Sannynligvis en av de aller ypperste mekaniske moddene som finnes nå.

Nå håper jeg du har en bra RBA å slenge på den. :)

 

 

He he fort gjort. :) Den ser jo råfet ut da :green:

Googlet den og så videoen fra Todd jeg også. Utrolig feit mod. Den vil du få mye glede av. :green:

Han nevnte ingenting om innstillinger - variabel volt .watt ohm måling etc. Ingen display. Er dette mulig på den?

 

Det er en ren mekanisk mod, null innstillinger, null noe som helst. :)

 

Pakkene våre har tatt samme fly fra Tyskland i natt. :)

Lenke til kommentar

Og der ringte de fra DHL, pakken er i bilen på vei ut. :D

Flott da :) Dette går veien det nå. Mens jeg sov i natt har de vært aktive:

 

Waybill: 5211717711 Clearance processing complete at OSLO - NORWAY Sign up for shipment notificationsExternal Link / New Window

Friday, April 19, 2013 at 08:15

Origin Service Area: BIRMINGHAM - Peterborough - UK

Destination Service Area: OSLO - Snertingdal - NORWAY

Friday, April 19, 2013 Location Time

12 Clearance processing complete at OSLO - NORWAY OSLO - NORWAY 08:15

 

11 Processed for clearance at OSLO - NORWAY OSLO - NORWAY 08:14

 

10 Arrived at Sort Facility OSLO - NORWAY OSLO - NORWAY 07:32

 

9 Departed Facility in OSLO - NORWAY OSLO - NORWAY 06:51

 

8 Transferred through OSLO - NORWAY OSLO - NORWAY 06:51

 

7 Departed Facility in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 04:52

 

Thursday, April 18, 2013 Location Time

6 Departed Facility in EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 23:55

 

5 Processed at EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 21:54

 

4 Arrived at Sort Facility EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 21:09

 

3 Departed Facility in BIRMINGHAM - UK BIRMINGHAM - UK 19:43

 

2 Processed at BIRMINGHAM - UK BIRMINGHAM - UK 18:27

 

1 Shipment information received BIRMINGHAM - UK 16:53

 

Fått tracking nr :) rett nr også :)

Kjempebra. Da ordner det seg. :green:
Lenke til kommentar

Flott da :) Dette går veien det nå. Mens jeg sov i natt har de vært aktive:

 

Waybill: 5211717711 Clearance processing complete at OSLO - NORWAY Sign up for shipment notificationsExternal Link / New Window

Friday, April 19, 2013 at 08:15

Origin Service Area: BIRMINGHAM - Peterborough - UK

Destination Service Area: OSLO - Snertingdal - NORWAY

Friday, April 19, 2013 Location Time

12 Clearance processing complete at OSLO - NORWAY OSLO - NORWAY 08:15

 

11 Processed for clearance at OSLO - NORWAY OSLO - NORWAY 08:14

 

10 Arrived at Sort Facility OSLO - NORWAY OSLO - NORWAY 07:32

 

9 Departed Facility in OSLO - NORWAY OSLO - NORWAY 06:51

 

8 Transferred through OSLO - NORWAY OSLO - NORWAY 06:51

 

7 Departed Facility in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 04:52

 

Thursday, April 18, 2013 Location Time

6 Departed Facility in EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 23:55

 

5 Processed at EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 21:54

 

4 Arrived at Sort Facility EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 21:09

 

3 Departed Facility in BIRMINGHAM - UK BIRMINGHAM - UK 19:43

 

2 Processed at BIRMINGHAM - UK BIRMINGHAM - UK 18:27

 

1 Shipment information received BIRMINGHAM - UK 16:53

 

Kjempebra. Da ordner det seg. :green:

 

ja, men det er fra finn vapor :D ; har fått ticket ang problemstillingen hos ecigwizard, men der kommer jeg ikke inn godtar ikke bruker nav og passord ..så jeg sendte en mail til til di om di kunne svare meg på mail direkte .. så får vi se hva di sier !

skjønner ikke åssen di kan surre sånn jeg ..!

Lenke til kommentar

Summary

 

Waybill: 3xxxx6

Shipment information received

Sign up for shipment notifications

Friday, April 19, 2013 at 09:37

Origin Service Area: MALAGA - SPAIN

Destination Service Area: OSLO - NORWAY

Friday, April 19, 2013 Location Time

1 Shipment information received MALAGA - SPAIN 09:37

 

Hide Details :green:

Lenke til kommentar

ja, men det er fra finn vapor :D ; har fått ticket ang problemstillingen hos ecigwizard, men der kommer jeg ikke inn godtar ikke bruker nav og passord ..så jeg sendte en mail til til di om di kunne svare meg på mail direkte .. så får vi se hva di sier !

skjønner ikke åssen di kan surre sånn jeg ..!

Nei. Mye surr som har skjedd der ja. Få høre mer om hvordan det løser seg. :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...