Trene Arnholdt Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Venter?.. Jeg må vel fylle ut fødsels nr og legge ved kvittering eller faktura som viser sendingens innhold og verdi, som det står jeg må gjøre.. Æsj! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Har du fått brev fra posten? Lenke til kommentar
toth Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Sitter med en 510-t atomizer fra HeavenGifts her, sammen med en XL-tank fra samme sted - på annethvert trekk får jeg kraftig brent smak, og lite annet. Andre som har vært borti dette, og har en løsning? Virker som den sliter med å ta til seg juicen. Var forøvrig en turkis-farget gugge oppi når jeg åpnet den, noen som vet om dette skal være der, eller er rester fra produksjon? Kan man evt koke dem for å få dette bort, og "åpne" så den wicker/suger bedre? Lenke til kommentar
toth Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Nevermind, jeg fulgte denne guiden, samt stusset veken litt, så ble det gull Litt skuff though, jeg trodde 510-t var fullstendig vekeløst system, men det er det jo ikke.. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Har du fått brev fra posten? Ja, jeg fikk brev fra posten. Sendte inn kvittering og utfyldt skjema dagen etter. Fortsatt har ingenting skjedd. Sitter med en 510-t atomizer fra HeavenGifts her, sammen med en XL-tank fra samme sted - på annethvert trekk får jeg kraftig brent smak, og lite annet. Andre som har vært borti dette, og har en løsning? Virker som den sliter med å ta til seg juicen. Var forøvrig en turkis-farget gugge oppi når jeg åpnet den, noen som vet om dette skal være der, eller er rester fra produksjon? Kan man evt koke dem for å få dette bort, og "åpne" så den wicker/suger bedre? Bra du fant ut av det. Guffa du skriver om, regner jeg med er primer. Enten VG eller PG juice bare. Atomizer'n skal helst alltid være fuktig for lengre levetid, så derfor denne guffa. Jeg er ikke så fornøyd med å bruke atomizere, siden de må dryppes og styres alt for mye med. Men det er bare min mening. Jeg liker mye bedre tank systemer. Noe mer velikeholdsfritt skal du leite lenge etter. Favoritt tanken min hittill er en 6 ml smoktech, men den ser jo mye bedre ut på ProVari'n min enn på et eGo style batteri.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Tror du den gugga er PG/VG, den så mer ut som... tannkrem? Men lys turkis i fargen.. Var litt nervøs for å bruke den uten vask først, så la den til side. Jeg bruker heller ikke atomizere som må dryppes, det har jeg aldri prøvd - dette er atomizere til 510-T, altså med "tank-feeder" - den drypper seg selv fra tanken Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 De siste 5 gangene jeg har bestilt noe med e-væske har den blitt tollbehandlet, begynner å bli lei at avsender ikke legger med hva pakken inneholder slik at jeg må vente 1 måned på hver bestilling. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Hvor er det du bestiller fra? Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 vaporgod/totally wicked er vel mest brukt! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Hmm, rart, jeg har bestilt masse fra vaporgod og det tar som regel kun en uke før varene kommer frem. Husk at du kan skrive en ''note'' til dem samtidig som du bestiller. Kanskje det hadde hjulpet? Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 De siste 5 gangene jeg har bestilt noe med e-væske har den blitt tollbehandlet, begynner å bli lei at avsender ikke legger med hva pakken inneholder slik at jeg må vente 1 måned på hver bestilling. Jeg kjenner meg igjen og føler med deg Aleksander.. Er så sinnsvakt lei av at Posten/Tollvesenet eller en annen mollbo institusjon skal klare å sette nye verdensrekorder i treig leveranse HVER J#&!@ gang jeg bestiller noe fra enten UK eller USA.. Det MÅ jo gå ann å finne en kjappere måte å få levert varene sine?? Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Noen som har erfaring med ego c twist? Venter på en bestilling. Lurer på hva jeg kan forvente? Buker Ego T baterier i dag, med CE4 V2. Hvordan er batterilevetiden kontra T-versjonen når jeg setter opp volten litt? Hvordan er dette batteriet med denne fordamperen? Jeg er hoedsaklig ute etter litt mer damp. Rekner med jeg vil få det med høyere volt? Kanskje mer smak som en bonus? Så ja, noen som har noe info og meddele?. Takker for svar. Igjen, jeg anbefaler http://www.liberty-flights.co.uk/ hstt krøll med toll en gang, men utenom det så har de vært sjappe med leveringene, og de skriver gift på pakkene så du slipper og tenke så mye på 200 kroners grensa. Er dog den eneste utenlanske butikken jeg bestiller ifra for øyeblikket.... Endret 11. september 2012 av WaterMarked Lenke til kommentar
greenman Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Sendingen er sendt fra avsenderland 10.09.2012 22:36, BEIJING, Kina YAY Gleder meg! Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Noen som vet hvor mye juice eGo-T/Tornado tank's tanker rommer, kontra 510T/510T-xl? Er det verdt det å kjøpe et par eGo-T atomizere og tanker til ego-batteriet mitt, eller kan jeg like gjerne fortsette bruke 510T-utstyret(bryr meg ikke om utseendet)? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Ikke helt sikker på hvor mye, men ego c er større og rommer derfor mye mer væske. (tittet på den jeg ga bort) Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) ''The Joye eGo-T will hold approximately 1.1ml of e-liquid in the tank cartridge.'' ''JOYE 510-T Refillable Tank Cartridges (5) Pack each tank holds approximately .7ml of liquid.'' Her er de uorginale xl cartridgene jeg kjøpte: http://www.heaven-gifts.com/product-331.html Står ikke så mye om hvor mye de rommer, dessverre. Endret 12. september 2012 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Her er de uorginale xl cartridgene jeg kjøpte: http://www.heaven-gi...roduct-331.html Står ikke så mye om hvor mye de rommer, dessverre. Kjøpte disse på din anbefaling jeg og - men føler du ærlig talt de varer særlig lenger? Jeg merker minimal forskjell, føler det går ganske nøyaktig 3 tanker på en dag uansett hvilken jeg bruker.. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Jeg merker stor forskjell, men nå fyller jeg dem nesten helt opp, men igjen har jeg alltid gjort det med sånne carts. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Noen som har erfaring med ego c twist? Venter på en bestilling. Lurer på hva jeg kan forvente? Buker Ego T baterier i dag, med CE4 V2. Hvordan er batterilevetiden kontra T-versjonen når jeg setter opp volten litt? Hvordan er dette batteriet med denne fordamperen? Jeg er hoedsaklig ute etter litt mer damp. Rekner med jeg vil få det med høyere volt? Kanskje mer smak som en bonus? Så ja, noen som har noe info og meddele?. Takker for svar. Igjen, jeg anbefaler http://www.liberty-flights.co.uk/ hstt krøll med toll en gang, men utenom det så har de vært sjappe med leveringene, og de skriver gift på pakkene så du slipper og tenke så mye på 200 kroners grensa. Er dog den eneste utenlanske butikken jeg bestiller ifra for øyeblikket.... eGo-T og Twist har forskjellige størrelser på batteriene. Jeg veit ikke hvor stort eGo-T battei du har fra før, eller hvor stort Twist batteri du har bestillt.. Twist batteriet mitt er på 1000mAh (det største) og det varer meg nesten en dag med moderat damping. Volt justerer du litt etter smak, men det er ikke noe magic wand som vil få juicen til å endre mye på smaken.. Hovedregel er jo høyere ohm på det du setter på den, jo høyere volt trenger du. Justerer du for høy volt, så får du brendt smak og levetida til coilen går drastisk ned. For lav gir en "kald damp" med 0 smak. CE4 bruker jeg mellom 3,8 og 4,3 på ProVari'n min. Da måler jeg de til 2,3 ohm. Mye det samme du bør ligge på med Twisten. Mer damp får du ved å bruke en dualcoil med både høy volt og høy ohm, men det viktigeste for damp produksjonen er blandinga av PG/VG i juicen. Jo mere VG jo mer damp. Håper det ga deg noen svar. Pakkene mine har blitt stoppa og fortolla fordi om de er merka med gift. Kun en som har kommet imellom ufortolla så langt. @Buffy: Fikk Cheesecake i dag. Takk for tips! Den smaker nesten like smooth som Organic Death By Chocolate fra ukecigstore.com Endret 12. september 2012 av Mitra Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Ingen årsak! Spre ordet om Cheesecake! En ting; er ikke VG den som gir mer SMAK, og PG gir mer vape? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå